Seksiä joka päivä monta kertaa?
Kommentit (6)
saa niin monta kertaa kun jaksaa runkata
Mies haluaisi varmaan joka päivä ainakin 6 kertaa. Mulla vaan tulee paikat kipeeksi parin päivän jälkeen kun noin paljon harrastellaan. Täytyy siis vähän rajoittaa vaikka tykkään kyllä muuten. Tuntuu että mies jaksaisi puksuttaa mua vaikka kuinka, senkin jälkeen kun tulee enää tippoja ulos kun laukeaa. Offtopic mutta se miehen viimeinen orggu on kyllä tosi kova. Melkein tuskissaan yrittää ruiskia vaikkei enää tule paljon mitään ulos.
Sain suhteen alussa 11 kertaa päivässä. Olin silloin 46v
Vierailija kirjoitti:
Minä saan niin usein, kuin haluan. Tosin tällä iällä 1-2x päivässä on riittävästi. Ja vaimo saa yhtä paljon.
M46
Meillä sama, kumpikin meillä saa seksiä aina kun pyytää ja näin on ollut yli 10v. Eipä ole tarvinnut tästä aiheesta kinastella kertaakaan 😊 Me ei kyllä nykyään edes ihan joka päivä sekstailla, mutta välillä sitten neljäkin kertaa. Tosin meillä vaimo, joka on nuorempi on innokkaampi pyytelemään 🥰 Lisäksi se joka pyytää saa päättää tyylin ja paikan.
M51 / N40
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaisi varmaan joka päivä ainakin 6 kertaa. Mulla vaan tulee paikat kipeeksi parin päivän jälkeen kun noin paljon harrastellaan. Täytyy siis vähän rajoittaa vaikka tykkään kyllä muuten. Tuntuu että mies jaksaisi puksuttaa mua vaikka kuinka, senkin jälkeen kun tulee enää tippoja ulos kun laukeaa. Offtopic mutta se miehen viimeinen orggu on kyllä tosi kova. Melkein tuskissaan yrittää ruiskia vaikkei enää tule paljon mitään ulos.
Minulla myös tälläinen mies. En käsitä miten vanha +50 vielä jaksaa. Ihan kuin koko elämänsä olisi siitä seksistä kiinni. Juoksi vielä nuorena vieraissakin ja siitä huolimatta jaksoi panna kotonakin. Joudun uskomaan ettei enää ikänsä vuoksi viitsi sentään vieraissa vuoteissa hyppiä
Minä saan niin usein, kuin haluan. Tosin tällä iällä 1-2x päivässä on riittävästi. Ja vaimo saa yhtä paljon.
M46