Älkää koskaan aliarvioiko teidän vaikutusta toiseen ihmiseen - näin erään henkilön vuoden tauon jälkeen
ja mun ei tarvinnut kuin jutella 10 min hänen kanssaan niin olen vieläkin niin iloinen, että hänet kohtasin!
Aiemmassa työpaikassa oltiin samassa toimipisteessä ja silloin näimme päivittäin ja tulin kauhean iloiseksi kun sain vain jutella hänen kanssaan. No "tiet" erosivat kun hän vaihtoi työpaikkaa. Eilen sattumalta törmäsin lähikaupassa häneen ja tulin niin iloiseksi! Hän ei varmaan itsekään tiedä millainen vaikutus hänellä on minuun.
En tiedä pitäisikö kertoa :) ehkä jätän kertomatta..
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voit luontevasti ottaa yhteyttä vaikka somessa niin tee se. Pyydä vaikka kahville. Mitä voit hävitä?
Minä tutustuin työharjoittelussa kivaan tyyppiin. Tuntui että oltiin tunnettu aina, ja se tunne oli molemminpuolinen. Harjoitteluni loppui ja yhteys katkesi. Puolen vuoden päästä ajoin hänen ohitseen marketin parkkiksella. Tööttäsin, pysähdyin ja rullasin ikkunan auki. Vaihdettiin puhelinnumeroita ja nähdään nyt säännöllisesti ruoan ja viinin äärellä.
Mun mielestä hän on varattu, mut sehän selviää kysymällä. Ap
Aivan, en tajunnut että tässä oli romanttisesta kiinnostuksesta kysymys. Kommenttini koski kahta heteronaista, olemme ystäviä siis.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa olen pihalla havainnut oudon hiipparin, joka luuri kourassa usein tupakoi. Alkoi vihdoin tuntua, että taitaa ihan talon asukkeja olla, että voisipa häntä jo tervehtiä. Palatessani kaupasta tämä herra taas luuriaan tuijotellen hiippaili vastaan, joten nostin katseeni ja tervehdin. Se hymy miehen kasvoilla oli niin helpottunut, ettei ollut tosikaan, kun hän tervehti minua takaisin.
Seuraavan kerran voisi sitten jo vähän yrittää avata keskuste
--
Entä jos se on venäjän erikoisjoukkueen miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Se toinen voi ajatella, että voi vee, taas tuo takiainen. Olisi vaan pysynyt poissa. Tuolleen se yleensä menee. Minullakin ollut tuollaisia minulle voimaa ja iloa tuottavia ihmisiä, mutta itse olen heille se välttämätön paha :(
😂 No onpa jännä, luonteesi kun vaikuttaa kerrassaan ihastuttavalta
Juuri näin - tätä on kumpaankin suuntaan. Minulla myös ystäviä, jotka saavat mielen aina todella korkealle. Seurustelin miehen kanssa, joka oli ulospäin kaikille tosi mukava, auttavainen ja rauhallinen. Osteli minulle lahjoja ja kuulemma kovasti rakasti. Minäkin rakastin. Silti, jotain omituista tuossa miehessä oli mielestäni, mutta en ymmärtänyt, mitä. Podin huonoa omaatuntoa siitä, että minulla oli niin epämukava tunne välillä ja vihasin itseäni, koska alkoi hiljalleen sisäisesti ahdistaa ihan kunnolla, kunnes eräänä päivänä romahdin ja halusin vain kuolla, sillä tuo ahdistus kasvoi sisällä hirvittäviin mittoihin.
Sittemmin ymmärsin, että se johtui tuosta miehestä ja sillä vaistosin, että hän ei ole niin rehellinen kuin esittää. Hänellä oli meidän 10 -vuotisen suhteen aikana ollut useita sivusuhteita, mitä olin alitajuisesti epäillytkin, mutta samanaikaisesti ollut vihainen, että edes kehtaan tuota ihanaa miestä epäillä. Pitäisi aina vaan luottaa omaan intuitioon.