Mistä kolmekymppiset ovat nykyään kiinnostuneita?
Käyvätkö baareissa, seuraavatko muotia, onko jotain suosikkiartisteja tms.? Mitä trendejä yleisesti on kolmekymppisten parissa? Mistä puhutaan, mikä kiinnostaa? Valistakaa minua.
Kommentit (14)
Yli kolmikymppiset ovat millenniaaleja, Y-sukupolvea. Tuntemani millenniaalit harrastavat matkustelua, retkeilyä ja ihan tavallisia kotihommia, kuten leipomista.
Jotkut heistä ovat kiinnostuneita noin 20-vuotiaista vastakkaisen sukupuolen nuorista.
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmekymppinen, mutta en kyllä osaa itsekkään vastata tuohon. Kuuntelen samaa musiikkia kun 15 vuotta sitten. En ole somessa. Pidän sienestyksestä, mutta yhtä paljo kuppilassa istuskelusta ja kaljan kittaamisesta. Katson paljon leffoja, nytkin Gran Torinoa telkkarista, olen sillä tavalla vanhanaikainen, että katson vielä televisiota enkä suoratoistoja.
Etpäs katso, vaan kirjoittelet Vauvaan.
Kolmekymppiset ovat kiinnostuneita mustista suorakaiteistaan, joita pidetään aina käsissä a joita tuijotetaan niin treffeillä kuin elokuvissakin. Ja autoa ajaessa. Heitä kiinnostaa myös sipsukat, plimpsa ja Woltattu ruoka.
He eivät siis juurikaan poikkea kaksi-, neli- tai viisikymppisistä, paitsi että neli- ja viisikymppiset muistavat vielä ajan, jolloin ei ollut näin.
Poikkeuksiakn tästä on, mutta vähän.
Olen kiinnostunut omasta rauhasta ja turvallisista ihmissuhteista. Puhtaasta ravinnosta, hyvinvoinnista, asioista jotka rauhoittavat. Tulenteko saunanpesään tai nuotion äärellä olo, metsässä kävely, avanto. Se mistä en enää ole kiinnostunut on päihteet (ollut ongelmia riippuvuuksien kanssa) enkä ole myöskään kiinnostunut alentamaan itseäni, suorittamaan enää, jotta riittäisin. Ehkä normaaleja asioita kokemuksien myötä. N30v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmekymppinen, mutta en kyllä osaa itsekkään vastata tuohon. Kuuntelen samaa musiikkia kun 15 vuotta sitten. En ole somessa. Pidän sienestyksestä, mutta yhtä paljo kuppilassa istuskelusta ja kaljan kittaamisesta. Katson paljon leffoja, nytkin Gran Torinoa telkkarista, olen sillä tavalla vanhanaikainen, että katson vielä televisiota enkä suoratoistoja.
Taidat olla nuori. Täältä televisiosta mitä me muumiot katsellaan tulee aika usein mainoksia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla nuori. Täältä televisiosta mitä me muumiot katsellaan tulee aika usein mainoksia. :D
57-vuotias. Mutta totta, televisiota en ole katsonut viimeiseen pariinkymmeneen vuoteen, ja olin aivan aidosti unohtanut mainoskatkot kokonaan.
Eiköhän tuon ikäisten tärkein intressi pitäisi olla perheen perustaminen, asunto ja työ.
En harrasta mitään ku oon aina töissä. Nytkin menee varmaan viikonloppu nukkuessa ja palautuessa. Tykkään joskus käydä keikoilla ja festareilla. Liikkua luonnossa ja ihmetellä maailman menoa. Deittailla ja viettää aikaa läheisten kanssa. N33
Saako vastata jos täyttää parin kuukauden päästä 30?
En käy baareissa, en ole ikinä käynyt enkä käytä alkoholia. Seuraan muotia sen verran että tiedän mikä trendaa, mutta pukeudun oman tyylini mukaan. On suosikkiartisteja, mm. Taylor Swift, joka julkaisi tänään uuden albumin. Sitä olen kuunnellut tänään.
Yleisesti ottaen olen kiinnostunut terveellisestä ruoasta, ihonhoidosta ja muustakin hyvinvoinnista. Uran luomisesta ja jatkokouluttautumisesta. Kodin sisustuksesta ja matkustelusta. Sarjoja ja leffoja katson suoratoistopalveluista, normitelkkaria todella harvoin. Somea käytän paljon, lähinnä Instaa ja Tiktokia. Lisäksi kuuntelen lähes päivittäin äänikirjoja. Haaveilen rikastumisesta ja lämpimämpään maahan muuttamisesta.
Ihan kiva täyttää kohta 30. Teen samoja juttuja kuin kaksikymppisenä, mutta on enemmän rahaa ja parempi itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuon ikäisten tärkein intressi pitäisi olla perheen perustaminen, asunto ja työ.
Nuorimmainen on vitosella, asuntolaina on maksettu pois kahden vuoden sisällä ja työt on jotain mitä on pakko tehdä jotta maksaa tämän lystin.
N34v.
Haet nyt 10v nuorempia kuin kolmekymppisiä kommentillasi