Onko Kallio muuttunut paljon viidessä vuodessa?
Olin siellä töissä viisi vuotta sitten, ja silloin se oli vielä kohtalaisen ok paikka, mitä nyt muutama narkki ja spurgu välillä pyöri hesarilla tai kurvissa tai hakiksen kulmilla. Mutta ihan rauhassa siellä sai kulkea eikä pelottanut edes talven pimeämpään aikaan ikinä. Kiinnostaisiko on tuo alue muuttunut paljon nyt muutaman viime vuoden aikana.
Kommentit (11)
Tänä kesänä on muuttunut kun vesi ennätys alhaalla. Paljon pidemmälle on rantakalliota.
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä on muuttunut kun vesi ennätys alhaalla. Paljon pidemmälle on rantakalliota.
Et sitten tiedä mitä eroa on sanoilla kallio ja Kallio. Aika noloa.
On, ihan sikana. Etu-kallio, Hakis ja Merihaka. Hämeentie on remontoitu ja liikennettä on ohjattu uudelleen. Lyyra-kortteli on noussut Linjoille. Hakaniemeä ei ole remontoitu 30 vuoteen, nyt tehdään kaikki.
Toisessa suunnassa Tripla ja toisessa Redi.
Kiinnostaa yhtä paljon kuin Vantaan Hakunila.
Hakunila on oikeaa paskaa --> Kallio on olevinaan sitä paskaa.
Myös Myyrmäki on oikeampaa paskaa, kuin Kallio nykyään.
Mutta ettehän te tästä mitään enää ymmärrä.
No en kyllä olisi koskaan muuttanut Kallioon asumaan, narkkeja siellä on ollut pitkään, joten en ymmärrä, miksi siellä asuvat ihmiset valittavat näistä, kun ovat todennäköisesti muuttaneet itse alueelle sen jälkeen kun esimerkiksi Vaasanaukio on nimetty Piritoriksi.
Eipä juurikaan. Ihmisten ostovoima on ottanut osumaa, joten kaljakuppiloita on ehkä vähemmän kuin ennen koronaa. Trendejä tulee ja menee ja ravintolat sen mukana.
Olen asunut kalliossa 25 vuotta. Alue on muuttunut paljon. Asuntojen arvot ovat nousseet. Nyt on noita peukkutyyppejä tullut kadulle. Mutta niitä on joka paikassa. Töölössä ja Punavuoressa
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa yhtä paljon kuin Vantaan Hakunila.
Hakunila on oikeaa paskaa --> Kallio on olevinaan sitä paskaa.
Myös Myyrmäki on oikeampaa paskaa, kuin Kallio nykyään.
Mutta ettehän te tästä mitään enää ymmärrä.
Kallio kuuluu kyllä siihen kantakaupungin paskaan. Hakunila ja Myyrmäki ovat hyviä lähiöitä verrattuna kantakaupungin paskaan.
Ei.