Tuomitsematonta kuuntelua miehelle
Olen melko kokematon mies; ikähaarukka 35-45. Koulutettu, itsestäni huolehtiva. Harrastan mm. vapaaehtoistöitä.
Aina välillä kun kerron fantasioistani palstalla tai vastaan huolella johonkin kysymykseen, saan jonkin verran alapeukkuja, ja on vaikea käsittää mihin ne perustuvat.
Kaipaisin stimuloivaa keskusteluseuraa intiimeihin kahdenkeskisiin keskusteluihin tai vaikka palstalla ajatusten vaihtoon. Tuosta on vielä pitkä matka seksiin, mutta huolella toteutettu juttelukin auttaisi pahimpaan ahdistukseen.
Kommentit (4)
No kerro huolesi. Lupaan olla alapeukuttamatta.
Vierailija kirjoitti:
No kerro huolesi. Lupaan olla alapeukuttamatta.
Positiivisen näkemisen puute näivettää. Erektioni ovat heikkoja ja vaativat valtavasti työtä. Veriarvot, liikunta ja ravinto on kunnossa.
Fantasiani eivät perustu todellisuuteen, koska positiiviset kokemukset puuttuvat. Joskus viimeksi vuosia sitten eräs nainen suostui vaihtelemaan kuvia kanssani, jolloin koin pientä elossa olemisen tunnetta.
Lähes jokainen vastaus saa joltain alapeukkuja, usein en itsekään ymmärrä syytä. Vaikuttaa siltä että moni laittaa alapeukun jos jokin kerrotussa ei vastaa omia mieltymyksiä ja koska näissä vaihtelua on valtavasti niin väkisinkin tulee alapeukkuja.
Itse pyrin siihen etten arvostele muiden mieltymyksiä ellei ne ala liikkumaan muita häiritsevällä alueella tosielämässä. Palstajutuissa minulle on se ja sama millaisia kusileikkejä tai pahempia ihmiset privaatisti harrastaa.
Älä välitä alapeukuista tai muista inhottavista kommenteista, täällä suurin osa on peräkammarin poikia tai jotain vuohen nussioita.