Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen syö ns kotiruokia, kuten jauhelihakastiketta jne?

Vierailija
03.10.2025 |

Eikä syö nykyajan ruokia kuten esimerkiksi sushia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkäinen ihminen.

Vierailija
22/27 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitseliäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalapuppa 👴🏻

Vierailija
24/27 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 ja meillä syödään karjalanpataa, läskisoossia, makkarakeittoa, makkarakastiketta, makaronilaatikkoa, lihamureketta, tillilihaa, kanarisottoa jne.

Jotkut "parempaa" esittävät tuttavani eivät ymmärrä tätä, vaan heidän mielestään nämä ovat vanhoja ja ruuan pitää olla jotain hemmetin fantsupantsua. 

Pidän heidän elämäänsä muutenkin melko tyhjänä ja näyttämisenhaluisena. Ehkä sillä halutaan kompensoida jotain lapsuudesta juontavia juttuja, itsetuntoa tai mitä lie.

Vierailija
25/27 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jauheNlihakastike, pönttö!

Vierailija
26/27 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällainen viisikymppinen perheellinen, kuten minä, sekä 20-30-vuotiaat lapseni, eli ei ainakaan ole iästä kiinni. Syödään me sushiakin tarvittaessa, ja ollaan tehty joskus sitä itsekin, mutta itse en siitä tykkää. Lapsista osa pitää, osa ei. Hassua, että jonkun mielestä pitäisi syödä jotain muotiruokia ainoastaan, ja kaikki entiset hyvältä maistuvat ruoat ovat sitten vanhanaikaisia. Itse teen ihan samoja hyviä kotiruokia, kuin äiti ja mummoni aikoinaan, ja omat lapseni tekevät niitä myös, joten ilmeisesti sellaiselle ruoalle on kysyntää sukupolvesta toiseen.

Vierailija
27/27 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tällainen perusperhe 2 aikuista ja 3 lasta. Ja siksi, koska 250.000€ vuosituloistamme varastetaan valtion puolesta niin paljon, että köyhät ja laiskat uusavuttomat voivat syödä sushia.

Selkeästi parempi taloudenpito sitten niillä köyhillä jos ei teillä ole varaa sushia syödä tuollaisilla tuloilla. T: köyhä ja laiska 40 000€/v tienaava.