Oletteko käyttäneet Travelstart, Supersaver ym palveluja?
Lennot näyttävät netissä selvästi halvemmilta tälläisten firmojen kautta ostettuina. Onko teilä kokemuksia? voiko näihin luottaa,ja ostaa lennot netistä? Lentävä yhtiö on british airways MUTTA olen kuullut että voi olla ylibukkausta ym ongelmaa. av-mammat jotka tiedätte kaiken, tarvitsen apuanne!
Kommentit (43)
Neverheard yhtiöt :D kuten esim british airways, lufthansa,SAS ja monet muut.. olen kyllä aina varannut lentoni ongelmitta verkonkautta ja etsinyt niitä hinnoiltaan järkevämpiä ratkaisuja kuin finski jolla hinnassa ei ole mitään tolkkua. suurinosa lentohinnasta veroa/kulumaksuja joten lennän jatkossakin aina jollain muulla ja halvemmalla mutta saan saman palvelun. Turkish Airlinesilla on ehdottomasti paras palvelu ja parhaat tarjoilut lennoilla heti saksalaisten jälkeen eikö ole hinnalla pilattu.
Paristi olen tuolta lennot varannut, eikä mitään ongelmia. Kunhan kattoo vain huolella, että hinta sisältää esimerkiksi matkatavarat ja tarvittaessa lisää tarpeellisen määrän pakaasia, niin ei minusta pitäisi olla mitään ongelmaa.
Lisäksi otin viimeksi peruutusturvan sairastumisten varalta, kun noissahan on peruutusehdot huonot. Oon tykännyt myös siitä, että saa maksaa verkkopankilla (luottokortti ei välttämätön).
Varsinkin jos matka-aika ei oo päivän päälle, niin säästää minusta hyvin.
valmismatkoja. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Jenkeissäkin käyty monta kertaa ja ikinä ei ole mitään ylibuukkausta osunut eteen vaikka palstan mukaan just siellä "on aina" ylibuukkausta.
Supersaveria, Travellinkiä tms. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa.
lennot Englantiin. Mentiin Finskillä, mutta kun se tekee bRitish Airwaysin kanssa yhteistyötä, niin nää ns BA:n lennolle, ja haövemmat. Mitään ongelmia ei ollut.
En voi mitenkään suositella SuperSaveria.Asiakaspalvelu on olematonta. Eivät vastaa puhelimeen, eivätkä meileihin ilmoittamansa merkittävän aikataulumuutoksen jälkeen (lähtö olisi päivää aiemmin ja matka pitenisi ylimääräisellä yöpymisellä ennen jatkolentoa ja asiakkaan olisi itse vielä maksettava tämä yöpyminen). Kehotan välttämään tätä yhtiötä.
Täysin samaa mieltä edellisen kanssa!
Meillä lentojen hinta oli noussut varausprosessin aikana 100e:lla, emmekä sitä huomanneet ennen kuin vasta laskusta (maksutapa- ja varausvahvistussivulla näkyi vain lentojen ja majoituksen yhteishinta). SuperSaverin nettisivuilla hinta pysyi edelleen sinä 100e halvempana tarjoushintana vielä usean päivän ajan, kunnes se muuttui vielä halvemmaksi noin viikkoa ennen lähtöä. Lähetimme yritykseen useita sähköposteja ja vastauksen saaminen kesti vähintään viikon, usein kaksikin viikkoa. Vastaus oli aina sama: ei voida hyvittää, sillä olemme itse hyväksyneet varauksen. Ei, vaikka laskua ei oltu vielä maksettu. Ei, vaikka vika oli varmuudella heidän järjestelmässään, ei meidän valinnoissamme.
Emme olisi alunperinkään varanneet matkaa SuperSaverin kautta ellei heillä olisi ollut sillä hetkellä markkinoiden halvimmat hinnat. Nyt kaduttaa ettei tullut luettua muiden asiakkaiden kokemuksia ennen varauksen tekoa.
En suosittele käyttämään SuperSaverin palveluita, missään tilanteessa.
Ei kannata! Netissä korttimaksulisä on 30 euroa. Tämän lisäksi maksat mm. siitä että saat valita paikan (10euroa), ja kun otat matkatoimistoon yhteyttä, he kertovat ettei paikkaa saa valita. Eikä rahoja palauteta. Ei kiinnosta asiakas. Yhtiön omistus on etelä-Afrikkalainen. Surkeaa toimintaa.
Ei kannata! Netissä korttimaksulisä on 30 euroa. Tämän lisäksi maksat mm. siitä että saat valita paikan (10euroa), ja kun otat matkatoimistoon yhteyttä, he kertovat ettei paikkaa saa valita. Eikä rahoja palauteta. Ei kiinnosta asiakas. Yhtiön omistus on etelä-Afrikkalainen. Surkeaa toimintaa.
Supersaver ja Travelstart ovat samaa yritysrypästä, voi siinä olla muitakin vastaavia. Viime kesänä asiakaspalvelu toimi ihan hyvin, vieläpä suomen kielellä. Ja tosiaan sekä sähköpostilla että puhelimella. Tälle kesälle tuli aikataulun muutos, meni yli 2 kuukautta ennenkuin Travelstart reagoi. Soitin toki aika äkkiä Finnairille ja he reitittivät korvaavan lennon. Kysyin Travelstartilta sähköpostilla pitääkö tämä reitittää uudelleen myös heidän järjestelmäänsä. Muutaman päivän kuluttua tuli vastaus: heillä on juuri nyt kiirettä vastaamisten kanssa joten he vastaavat myöhemmin. Nyt tätä vastausta on odoteltu 19 päivää. Taitaa muuten olla vielä niin että tämänkin firman toiminnot on siirretty halvempiin maihin, heillä on palvelu ainoastaan englannin kielellä, allekirjoitus sähköpostissa viittaa Aasian suuntaan. Kyllähän meistä monikin osaa kieliä mutta on nämä asiat helpompi hoitaa omalla kielellä.
Etsin aina lennot halvatlennot-palvelusta.
Asun Lontoossa ja lennan todella paljon. Liput on kuitenkin aina yhtiolta ja jos tulee peruutuksia ym. lentoyhtio reitittaa uudelleen.
En ole joutunut olemaan tekemisissa aspan kanssa naissa yrityksissa, mutta ei valttamatta ole parasta palvelua jos joutuu olemaan yhteyksissa.
Ei ole vieläkään tullut Travelstartilta mitään vastausta(katso ylempi kommenttini). En tosiaan voi suositella kenellekään tätä palvelua. Kaipa tämänkin yhtiön asiakaspalvelusta on säästetty jo niin paljon ettei sitä oikeastaan ole. Katsoin tuon Halvatlennot-palvelun, samalla lailla sielläkin mennään Travelstartin ja muiden "matkatoimistojen" sivuille kun löydetään sopiva lento. Eikös ne muutokset pitäisi tehdä silloinkin sen toimiston kanssa? Voi toki olla että olen ymmärtänyt jotain väärin, tekihän meillekin Finnair muutoksen vaikka lippu ei ollut ostettu heiltä. Eli onko se aina niin että jos saa muutoksen tehtyä lentoyhtiön kanssa, ei tarvita muutoksia matkatoimiston kanssa? Nämä muutokset näkyvät kuitenkin CheckMyTrip-sivustolla mutta eivät edelleenkään Travelstartin sivuilla.
Useasti käytetty Supersaveria, aina toiminut tosi hyvin. Yhden kerran Finskin lennolle Saksasta jouduttiin jännään standby-lipulla. Esim. silloin muinaisen tuhkapilvihässäkän aikaan infosivat ihan hyvin missä mennään.
Nyt vaan vaihdoin firmaa koska SS lopetti bonusohjelman, ja niillä oli korkea maksu luottokorttivarauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Useasti käytetty Supersaveria, aina toiminut tosi hyvin. Yhden kerran Finskin lennolle Saksasta jouduttiin jännään standby-lipulla. Esim. silloin muinaisen tuhkapilvihässäkän aikaan infosivat ihan hyvin missä mennään.
Nyt vaan vaihdoin firmaa koska SS lopetti bonusohjelman, ja niillä oli korkea maksu luottokorttivarauksesta.
Näinhän se toimi aikaisemmin Supersaver/Travelstartilla, samaa firmaa, sama puhelinnumerokin. Mekin on otettu vaikka kuinka monta matkaa heidän kauttaan aikaisemmin ja hyvin on toiminut. Ja tosi nopeasti. Olimme kesänä 2015 lähes hätää kärsimässä kun toinen tyttäremme oli poistunut/poistettu Miami-New Orleans lennolta, siis matkavaukselta, olimme vielä Miamissa. Joonas niminen asiakaspalvelija selvitti asian vikkelästi, sähköpostilla asia hoitui. Tosin kävimme myös Miamin lentokentällä selvittämässä asian ennen lentoa, varmuuden vuoks. Tänä vuonna emme ole vieläkään saaneet vastausta Travelstartilta kysymykseemme, muutama kuukausi tässä vasta odoteltu. Se on kai se sama minkä firman kanssa on tekemisissä jos kaikki menee putkeen. Se on siinä vaiheessa kun tulee lentoaikataulu muutoksia kun nähdään yrityksen palvelutaso ja halu auttaa asiakkaitaan.
Supersaver ja travellink olen käyttänyt. Ei muuta vikaa kun ss tulee lopuksi tosi suuri luottokorttimaksu tai ylipäätään lisämaksu riippuen maksutavat. Tasottuu se halpa hinta siinä
Odotan vieläkin 20 päivän jälkeen vastausta heidän ruuhkautuneesta asiakaspalvelusta.
Ottivat maksun lennoista, mutta eivät maksaneet lentoja. Olin sitten matkassa ilman lippuja, joten jäi koko loma kokematta. Palvelua olen saanut intialaiselta mieheltä, kuitenkaan hän ei ole osannut auttaa. Kesti 4 päivää saada häneenkin yhteys. Todella epäluotettava palvelu ja mahdollisesti huijausta pitkälti nykyään "pikku-asiakkaille". Isot tuntuvat kiinnostavan.
Ostakaa itse liput lentoyhtiöiltä
noilla neverheard-yhtiöillä?