Jasminin ihon alle pääsivät erityisesti herjaavat someviestit, joita hänelle alkoi yhtäkkiä tulvia julkisen työn myötä.
Niissä häntä haukuttiin muun muassa tyhmäksi, läskiksi, rumaksi ja sairaaksi.
Äiti seurasi tilannetta vierestä järkyttyneenä. Miksi hänen tytärtään kohdellaan näin?
Kun luin kommentteja, mietin, miten ihmiset voivat olla niin julmia. Sanoin Jasminille, että älä rakas lapsi lue niitä, mutta ei hän osannut olla lukematta.
Katri Voutilainen kertoo, että olisi halunnut kaikin tavoin suojella tytärtään tuntemattomien ihmisten vihalta. Some oli kuitenkin keskeinen osa Jasminin julkista työtä ja elantoa. Siihen äidin oli vaikea vaikuttaa.
Äiti kuvailee, kuinka julkisuudesta tuli Jasminille lopulta hyvin raskas taakka. Hän alkoi eristäytyä kotiinsa ja kärsiä pahenevista univaikeuksista.
Vaivaan määrättiin lääkkeitä. Jasmin jäi niihin koukkuun. Hän alkoi myös juoda lääkkeiden käytön rinnalla.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi tämä raiskaaja tulla hakatuksi pahan kerran, nyt tai myöhemmin.
Alexilla monta videota Youtubessa - pistäkää palautetta!
Niin sääli tulee vanhoja salkkareita katsoessa joissa Jasmin vielä on kauniina ja ainakin näennäisen terveenä. Olis luultavasti auttanu joku aika simppelikin yhteisöllinen, tarpeeksi pitkä hoitojakso, ennen sellaisia paikkoja Suomessa olikin ihan runsaasti. Monesti on kyse siitä että mieli on murtunut murheiden kasaantuessa ja henkilö tarvitsisi taukoa ja etäisyyttä omasta elämästään ongelmineen!
Vierailija kirjoitti:
Siellä on ammattilaiset jotka hoitaa ja keinoja on terapiaa... Sopivaa lääkitystä. Tietääkseni seinät ei hoida...
Jos sairaudentunto puuttuu ei voi hoitaa. Ei aikuista voi väkisin siellä hoidossa pitää. Varsinkin päihteidenkäyttäjillä on ihan muut asiat mielessä kuin seinien tuijottelu ja paraneminen.
Jos sitä hoitoa saisi paremmin ei niin moni tarvitsisi jäädä eläkkeelle. Itse olisin mielummin terve ja töissä💔et miettikää oikeesti mitä puhutte.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapaus oli julkisuudessa jo vuosia sitten ensimmäisen kerran.
Jasmin haki apua ja moni muu... Nykyään hoitoon ei pääse. Tämä on luulis et jos seuraa uutisotsikoita selkeää 40%vähentyneet osastohoitopaikat...
Vierailija kirjoitti:
Niin sääli tulee vanhoja salkkareita katsoessa joissa Jasmin vielä on kauniina ja ainakin näennäisen terveenä. Olis luultavasti auttanu joku aika simppelikin yhteisöllinen, tarpeeksi pitkä hoitojakso, ennen sellaisia paikkoja Suomessa olikin ihan runsaasti. Monesti on kyse siitä että mieli on murtunut murheiden kasaantuessa ja henkilö tarvitsisi taukoa ja etäisyyttä omasta elämästään ongelmineen!
Ei sekakäyttäjät hoidoissa kovin montaa päivää pysy. Hän ei todellakaan ollut terve kun näytteli salkkareissa. Takana oli esim jo useampi itsari yritys, koulut jäi kesken, yms kun mieli prakasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä hoitoa saisi paremmin ei niin moni tarvitsisi jäädä eläkkeelle. Itse olisin mielummin terve ja töissä💔et miettikää oikeesti mitä puhutte.
Miten säkin kuvittelet että sua voitaisi hoitaa?
Vierailija kirjoitti:
Mielenvammoihin ei ole hoitoa ja siksi pääsemmekin herkemmin eläkkeelle. Selän voi leikata, syöpää hoitaa lääkkeillä, jne. Mutta mieltä ei voida samalla tavalla parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko DJ:llä kovastikin keikkoja? Nyt sai ainakin nimeä.
Kukaan ei jää kaipaamaan jos on joku päivä niin sanotusti passed away. Suurin ja tärkein kysymyshän on kuinka paljon tai usein tämä äijä on tehnyt seksuaalirikoksen? Nelikymppinen joka pyörii viihdemaailmassa on saattanut tehdä tota vaikka kuinka usein. We never know.
Vierailija kirjoitti:
Sua ei ainakaan voi
Ei voikaan, siksi tiedänkin mistä puhun.
Jasminin omaisille voimia🙏toivon että joku muutos parempaan tulisi. Olitte rohkeita. Arvostan. Itkin kun jasminin äiti itkien kertoi 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on järkyttävää. Se on niin hirveää. Olen itsekin saanut kuulla haukkuja ja ne ovat ihmisiltä, jotka ovat itse mielenterveysongelmaisia. Mutta tällaiset mielenterveysongelmaiset persoonallisuushäiriöiset maalittavat yhtä ihmisistä esim. julkkista? Suomesta puuttuu laki, joka suojelee henkiseltä väkivallalta. Mielestäni tällainen käytös on mitä suuremmissa määrin henkistä väkivaltaa ja tulisi olla rangaistava teko.
Jospa he ovat vaan ihastuneita johonkin julkisuuden henkilöön vähän niin kuin varhaisteininä on tapana, mutta he ovat vaan iältään aikuisia? Turvallinen ihastus, voi teippailla julisteita seinille ja haukkua netissä kun mä niin vihaan ja rakastan sitä eikä se mua huomaa ja mä en saa sitä yhyy.
Jotain peräkammarinpoikia ja käteenvetäjiä. Eivät osaa muuta tehdä kuin haukkua naisia.
Voimia kaikille joilla masennus sairautta. Tuskaa elää tän sairauden kanssa💔terapia voi auttaa osaa meistä. Ei kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te vatvotte menneitä asioita. On meillä tuoreempiakin murheita.
Kiitos tiedosta, ketä nykyään herjaat? Voidaan saman tien alkaa keskustella siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vitussa tämä raiskaajaläskipää on saanut töitä ton jälkeen? Ikäkään ei olisi minkäänlainen puolustus mutta äijä on ollut nelkyt ja uhri kakskyt? Nyt pitäs hakea tämän raiskariäijän yhteistyökumppanit, onko ollut tietoa, huhuja? Jos on tiedetty ja palkattu tämä kusipää niin boikotiin kaikki, ovat osallisia naisen itsemurhaan hyväksymällä tämän sian käyttäytymisen.
Miten osallitui ? Seitsemän vuotta myöhemmin teki itsemurhan, ei heti
2014 tapahtui tämä raiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapaus oli julkisuudessa jo vuosia sitten ensimmäisen kerran.
Juu 6 vuotta sitten tuli julkisuuteen tämä tapaus.