Mistä hyviä rintaliivejä hoikalle mutta runsaspoviselle naiselle?
Tuntuu että tätä yhdistelmää ei enää löydy. Että kuppikoko olisi oikeasti iso, jos rinnan ympärys on vaikkapa 70 cm. Kaarituet pitäisi olla myös, ja saisivat olla kauniit ja koristeelliset.
Kommentit (56)
En voi ymmärtää että olen haaskannut niin monta vuotta elämäni nuoremmasta puoliskosta huonoihin liiveihin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista kaikille erittäin paljon! 🤗 Lisääkin saa toki antaa 🙂
Sulla on varmasti ihanat rinnat 🤩 T. M44
Etkö lukenut ketjua? Hän valehteli aloituksessa.
Mikä vale siellä oli? Ja mitä sinua kiinnostaa jonkun anonyymifoorumin kirjoittajien kuppikoko?
Temu tai sitten vaan kysyt naapurin Laten vaimolta josko hänellä olisi lahjoittaa sinulle sinunlaisesi rintsikat.
No ei jostain temun kuvastosta saa mitään käsitystä siitä miltä ne rentsikat sitten loppujen lopuksi näyttävät ja tuntuvat päällä ja mikä on se kuppikoko oikeasti. Tokmannilla esimerkiksi myydään D-kuppina sellaista mikä olisi ennen ollut A tai korkeintaan B-kuppi.
Luin jonkun jutun missä kerrottiin että rintaliiviteollisuus on vähän mennyt uusien periaatteiden mukaan uuteen suuntaan, eli nykyään ei enää tehdä niinkään paljon push-uppia täytteiden kanssa vaan paremminkin sellaisia mukavaan olemiseen istuvia. Koska kaikki ovat yhtä arvokkaita ja kaikki vartalotyypit ovat yhtä arvokkaita. Harmi vaan itse en tunne oloani mitenkään yhtä hyväksi rintsikoiden kanssa, joita ei voi säätää kireälle ja jotka vetävät rintamukseni ihan matalaksi.
Aloittaja vaikuttaa mieheltä, ei kovin nuorelta.
Kaikki kiinnostuneet ottakaa äkkiä tiedot tästä ketjusta ylös itsellenne joku mammanpoikamode on tulossa hävittämään tämän ketjun taivaan tuuliin. Itse sain jo tiedot talteen.
'Kun on pieni ympärys ja iso kuppi, rintaliivit jotka sopivat ovat englanniksi "full bust bras".
Suomessa lähinnä myydään merkkejä Chantelle, Curvy Kate, Freya, Fantasie, ja Panache sekä muutamaa puolalaista merkkiä, jotka ovat full bust -liivejä
Elomin ja Primadonnan kuppi on usein enemmänkin laaja ja matala, eikä kapea syvä, joten ei sovi kaikille full bust -mallisille. Voi kokeilla sitä, tietysti, jos löytyy oikeaa kokoa.'
Tasan sama dilemma,
kun geenicoctailina isän puolelta
kroppa, mutta äidin puolelta
keuhkot. Isän suvun naiset
aa/beetä, äidin puolelta
vähintään dee/eetä.
Kaikki minunkin käyttämäni
alusvaateliikkeet mainittu
ketjussa. [Pientä ympärystä +
isoa kuppia etsiville].
H U O M. *85b on kupiltaan
samaa kokoa kuin 80c tai 75d.
Eli suuri kuppikoko on kovin
suhteellinen asia. Nyt 70 cm
käytössä. Istuu täydellisesti.
Urheiluvaatteiden kanssa
käytän usein niinsanottua
minimizer-mallia, joka
'huijaa' rinnat jopa kokonaisen
kuppikoon pienemmäksi. En
perusta poveen kohdistuvasta
huomiosta ollenkaan.
'Onpa kauniit silmät' tai
'Sulla on hyvä ryhti'.
Nämä ovat kohteliaisuuksia,
mutta tissiläpät ovat wt
rasvaista mun makuuni.
Ainoa poikkeus tähän:
oma rakas parisuhteessa.
Wiipurin korsetti. Jos tarvit oikeesti isoille.
Vierailija kirjoitti:
Urheiluvaatteiden kanssa
käytän usein niinsanottua
minimizer-mallia, joka
'huijaa' rinnat jopa kokonaisen
kuppikoon pienemmäksi. En
perusta poveen kohdistuvasta
huomiosta ollenkaan.
'Onpa kauniit silmät' tai
'Sulla on hyvä ryhti'.
Nämä ovat kohteliaisuuksia,
mutta tissiläpät ovat wt
rasvaista mun makuuni.
Ainoa poikkeus tähän:
oma rakas parisuhteessa.
Hieno homma, mutta osa meistä vasta pyrkii tämän oman rakkaan löytymiseen... kielletty puheenaihe tiedän kyllä, mutta eroottisesti kiinnostavat miehet näyttävät kiinnostuvan pääasiassa eroottisesti kiinnostavista naisista. Isoja rintoja saa tavoitella jopa kauneusleikkausten kautta ja näinpä aika iso osa naisista tekeekin "breast augmentation", mutta siitä ei saa kertoa ääneen ei varsinkaan täällä. Mutta tämä ei siis todellakaan ollut mitenkään tämän viestin kirjoittajaa vastaan jolle vastasin, tulipahan nyt vain mieleen. ( Ei kiitos Miele -vitsejä)
Nykyään ainoastaan rintojen pienennysleikkaukset ovat hyväksyttyjä julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi se koko lähinnä? Tärkeä tietää, koska liivimerkit menevät kokojen mukaan, samoin kaupat.
Et kertonut missä asut, mutta koita etsiä liiviliike läheltä. Jos ei löydy läheltä, sitten käy edes Sokoksessa tai Stockmannilla, jos sulla sellainen löytyy. Changen liikkeitäkin löytyy, itse en arvosta heidän liivejään.
Suomessa kannattaa ensin mennä erikoisliiviliikkeeseen. Siellä kun kokeilet mitä täällä on tarjolla, laita ylös sopivat koot ja merkit sekä liivin malli. Sitten näet mikä sinulle käy, mikä ei käy. Tällä tavalla opit ostamaan liivit verkkokaupoistakin. En usko että haluat maksaa liiveistäsi sen sata euroa mitä ne isomman kupin liivit taitavat maksaa kivijalkakaupoissa.
Suomessa on pari sopivaa verkkokauppaa Lumingerie, jonka joku jo mainitsi, sekä Meritta-Bra.
Itse olen vuosikymmeniä jo ostanut liivini ulkomailta. Kokemukseni mukaan paras hinta-laatusuhde on brittiläisi
Brittiläiset verkkokaupat, tuleeko niihin joitain tulleja päälle? Osaisitko nimeltä mainita pari tällaista brittiläistä verkkokauppaa?
Kiitos, tämä tieto on erittäin tärkeä! En voi ymmärtää aakeen laakeita, mutta littaan länttääviä kuppeja suurille rinnoille. Terhakat ja eteenpäin työntyväthän ne tietty olla pitää 🙂