Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hyviä rintaliivejä hoikalle mutta runsaspoviselle naiselle?

Vierailija
03.10.2025 |

Tuntuu että tätä yhdistelmää ei enää löydy. Että kuppikoko olisi oikeasti iso, jos rinnan ympärys on vaikkapa 70 cm. Kaarituet pitäisi olla myös, ja saisivat olla kauniit ja koristeelliset.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille vastauksista, Pitää näköjään katsoa muualtakin kuin Tokmannilta... 🙂😁

Voin muutamien pettymykseksi sanoa että en ole järin isorintainen, mutta haluan tuollaiset liivit jotta voin pistää niihin täytettä ja NÄYTTÄÄ hiukan tuhtipovisemmalta 😉

Change on oikea paikka, saat samalla ison kuppikoon kaupan päälle. He eivät välitä mittasuhteista yhtä paljon 😘

Vierailija
22/33 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista kaikille erittäin paljon! 🤗 Lisääkin saa toki antaa 🙂

Sulla on varmasti ihanat rinnat 🤩 T. M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nyt niitä kuvia...

T. veikeä setämies

Vierailija
24/33 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kuka Nadine Jansen?

Vierailija
25/33 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole liivimyyjä mutta voin vilkaista.

PISSAKAKKARUNKKAAJA  varoitus!!!

Vierailija
26/33 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista kaikille erittäin paljon! 🤗 Lisääkin saa toki antaa 🙂

Sulla on varmasti ihanat rinnat 🤩 T. M44

PISSAKAKKARUNKKAAJA  varoitus!!!

Vierailija
27/33 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi se koko lähinnä? Tärkeä tietää, koska liivimerkit menevät kokojen mukaan, samoin kaupat. 

Et kertonut missä asut, mutta koita etsiä liiviliike läheltä. Jos ei löydy läheltä, sitten käy edes Sokoksessa tai Stockmannilla, jos sulla sellainen löytyy. Changen liikkeitäkin löytyy, itse en arvosta heidän liivejään.

Suomessa kannattaa ensin mennä erikoisliiviliikkeeseen. Siellä kun kokeilet mitä täällä on tarjolla, laita ylös sopivat koot ja merkit sekä liivin malli. Sitten näet mikä sinulle käy, mikä ei käy. Tällä tavalla opit ostamaan liivit verkkokaupoistakin. En usko että haluat maksaa liiveistäsi sen sata euroa mitä ne isomman kupin liivit taitavat maksaa kivijalkakaupoissa. 

Suomessa on pari sopivaa verkkokauppaa Lumingerie, jonka joku jo mainitsi, sekä Meritta-Bra. 

Itse olen vuosikymmeniä jo ostanut liivini ulkomailta. Kokemukseni mukaan paras hinta-laatusuhde on brittiläisissä verkkokaupoissa. 

Vierailija
28/33 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Primadonnalta löytyy monenlaista tuotetta isoonkin kuppikokoon, ehkä myös pienemmällä ympäryksellä. Kalliita toki ovat. Sitten on myös esim. Freya tai vastaava, jolla nimenomaan on pieniä ympäryksiä ja isoja kuppikokoja.

Jaa. Mä oon ostanut Freyaa nimenomaan normaalilla ympäryksellä ja isoilla kupeilla. En siis pienellä ympäryksellä.

Vierailija
29/33 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pieni ympärys ja iso kuppi, rintaliivit jotka sopivat ovat englanniksi "full bust bras". 

Suomessa lähinnä myydään merkkejä Chantelle, Curvy Kate, Freya, Fantasie, ja Panache sekä muutamaa puolalaista merkkiä, jotka ovat full bust -liivejä

Elomin ja Primadonnan kuppi on usein enemmänkin laaja ja matala, eikä kapea syvä, joten ei sovi kaikille full bust -mallisille. Voi kokeilla sitä, tietysti, jos löytyy oikeaa kokoa.

Vierailija
30/33 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan toisin päin kuppi on hyvä mutta ympärys ei riitä.Kummaa että isotissisistä luullaan että ovat hoikkia.

Vierailija
31/33 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla aivan toisin päin kuppi on hyvä mutta ympärys ei riitä.Kummaa että isotissisistä luullaan että ovat hoikkia.

Minkä kokoisessa liivissä ympärys ei riitä? 

Vierailija
32/33 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sää mitää liivei tartte

Kake

Vierailija
33/33 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta taidat olla vaimomatskua. Hoikat ja isotissiset naiset on aina kiinnostaneet etenkin jos on hyvät perät.

Sivusta totean, että sinä et ole aviomiesmatskua. Kenellekään.

Hänen makunsa on aivan yhtä kelvollinen, kuin kenenkä muu hyvänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän