Jumppaaminen kannattaa 👍
Mulla on taas ihan litteä vatsa ja sixpäkkiäkin pukkaa kohta. Orastava vyötärömakkara on kadonnut. Pilates on tosi tehokasta jo vähäisestikin.
Kommentit (6)
Juon kahvia ja poltan tupakkaa eikä tarvitse jumpata. Lähden myöhemmin tuossa sitten kävelylle ja haistelen syksyä maisemia ihastellen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pukkaa stressiä uusista liikesarjoista. En pysy perässä. Pilates-tunnin päälle hain aterian Hesestä ja nyt kahvia ja jäätelöä. Röllykkää pukkaa.
Jumppaa kotona niin ei tule tuollaisia kiusauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla pukkaa stressiä uusista liikesarjoista. En pysy perässä. Pilates-tunnin päälle hain aterian Hesestä ja nyt kahvia ja jäätelöä. Röllykkää pukkaa.
En osaa asentaa nettiä TV:hen, että pääsen etätunneille.
Vierailija kirjoitti:
Juon kahvia ja poltan tupakkaa eikä tarvitse jumpata. Lähden myöhemmin tuossa sitten kävelylle ja haistelen syksyä maisemia ihastellen.
Joillakin on litteä vatsa luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa asentaa nettiä TV:hen, että pääsen etätunneille.
Jaa no voi voi. Katso videoita instagramista.