Neitsyyden menetys hääyönä
Tunnetko ketään, joka olisi mennyt seksuaalisesti kokemattomana naimisiin?
Jokaisen henk.koht asia, mutta onko epäilyksiä?
Kommentit (23)
No jos joku on niin idiootti että maksaa ennen koeajoa
Vierailija kirjoitti:
Oma vaimo, omien sanojen mukaan.
No kyllähän sen eron huomaa. Haisee sarkasmi tai minimuna
Tunnen, useita vanhoillislestadiolaisia nuoria pareja. Toki heissäkin on niitä jotka ovat harrastaneet seksiä ennen avioliittoa, mutta myös niitä pariskuntia löytyy edelleen, jotka jaksavat odottaa avioliittoon.
Ja nimenomaan pariskuntia, ei niin että vain toinen olisi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sen eron huomaa. Haisee sarkasmi tai minimuna
Tosi juttu. En voi olla varma siitä puhuuko vaimo totta. Siitä ei saa puhua.
Minä, vaimo nukahti hääyönä ja hotellin piccolo korkkasi sitten mun pyhimpäni.
T. Veijo
Äitini oli neitsyt mennessään isän kanssa naimisiin.
Mä oon neitsyt vieläkin vaikka oon ollut 11v. naimisissa 😭 Horoskoopilleen ei voi mitään.
Sanoisin, että jos on olemassa pariskunta jotka on molemmat ollut neitsyitä naimisiin mennessään ja ovat molemmat uteliaita ja halukkaita ja kiinnostuneita oppimaan uutta, sekä muuten tyytyväisiä toisiinsa niin kyllähän tuo on ihan huikea tilanne. Monet tuntuu ajattelevan, että paneskelemalla ympäri kaupunkia löytyy se hyvä seksi, mutta jostain sekin pano on sen oppinut joten miksi ei opettelisi sitä hyvää seksiä ihan vaan sen oman kumppanin kanssa?
En. Voisi kuvitella että varsinkin nuorena olis ollut yhtä kitumista odottaa. Toisaalta sitten kun se patoutunut himo pääsee valloilleen voi tapahtua jotain järisyttävän ihanaa. Jos parilla on ollut kiimaista suutelua ja kemiaa ennen seksiä, niin sitten kun tulee se seksin vuoro voi orgasmit räjähtää. Tai mistä mä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
En. Voisi kuvitella että varsinkin nuorena olis ollut yhtä kitumista odottaa. Toisaalta sitten kun se patoutunut himo pääsee valloilleen voi tapahtua jotain järisyttävän ihanaa. Jos parilla on ollut kiimaista suutelua ja kemiaa ennen seksiä, niin sitten kun tulee se seksin vuoro voi orgasmit räjähtää. Tai mistä mä tiedän.
No ei kyllä yleensä ihan noin mene, kun on sen verran haastavaa kuitenkin fyysisesti. Hyvä seksi tulee usein paljon myöhemmin, ei ekoilla harjoittelukerroilla. Luulisin, että seksikokeilujen ajoittaminen tarkoituksella johonkin tiettyyn hetkeen vaan lisää valtavasti paineita ja jännitystä, joka taas lisää fyysisiä haasteita (naisen on vaikea rentoutua jne) :(
Vierailija kirjoitti:
Äitini oli neitsyt mennessään isän kanssa naimisiin.
Mutta isä ei?
En tiedä onko ukrainalainen naisystäväni mutta hän ei ainakaan halua sekisiä ennen avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että jos on olemassa pariskunta jotka on molemmat ollut neitsyitä naimisiin mennessään ja ovat molemmat uteliaita ja halukkaita ja kiinnostuneita oppimaan uutta, sekä muuten tyytyväisiä toisiinsa niin kyllähän tuo on ihan huikea tilanne. Monet tuntuu ajattelevan, että paneskelemalla ympäri kaupunkia löytyy se hyvä seksi, mutta jostain sekin pano on sen oppinut joten miksi ei opettelisi sitä hyvää seksiä ihan vaan sen oman kumppanin kanssa?
Niin, kyllä se olisi aika hiton hälyttävää jos toinen osapuoli on kokenut, ja on kovin innoissaan toisen kokemattomuudesta. Yhdessä on parempi opetella, jos kummallakaan ei ole kokemusta ja outoja odotuksia/vaatimuksia. Mutta en silti ymmärrä miksi se seksi täytyy tuohon naimisiinmenoon niin kirjaimellisesti liittää ja sitten joko hampaat irvessä pidättäytyä tai kauhulla odottaa kunnes hääyönä on "pakko". Ja mitä jos toisen kanssa ei vaan seksi toimi, alkuvaikeuksien jälkeenkään? Ei se aina opettelemisella parane, vaan kumppania vaihtamalla (ja ehkä muutamiakin kokeilemalla kunnes oikeasti synkkaa).
No tuttu jehovantodistajapariskunta. Heillä itsetyydytyskin on syntiä. Luultavasti sitä silti tehdään. Mutta seurustellessa ennen naimisiinmenoa pitää olla aina joku naimisissa oleva esiliina mukana vahtimassa. Eli jos tavataan toisen vanhempien luona esim., niin huoneen ovi pitää olla auki koko ajan. Näistä syistä yleensä avioituvat nuorina.
Pyh!
olen pannu jehovia, lesuja ja muitakin uskovaisia enkä vieläkään naimisissa!
Suoraan kun satukirjasta, joku pössö uskovainen voi olla säästynyt.
Meillä oli puhetta, että kokeillaan peppuseksiä hääyönä. No, se meni silleen, että tuleva vaimo halusi testata asiaa jo ennen häitä. Olisi pitänyt jättää hääyöhön. Nuori rouva oli seksikkään näköinen sukkanauhoissa ja hepeneissä.
Vierailija kirjoitti:
Minu morsia on varmasti neitsyt, kohta on hää yo. Tulee tytolle ullatus! Morsio on 9 vuotta, nainen siis meidä uskonno ja kulttuuri mukka.
t. Ibrahim Abrahim Alilali Mouhamed, 56v
Arkea tietyissä kulttuureissa.
Ei kaikki lestadiolaiset ainakaan ole. Itsekin olen korkannut kolme.