Miksei työnantajat tarjoa aamupalaa?
Minä ainakin menisin töihin jos sellaista tarjottaisiin.
Kommentit (24)
meillä on tarjolla erilaisia puuroja ja myslejä sekä hedelmiä
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja maksaa palkkaa, jolla jokainen voi ihan itse ostaa omat aamupalansa.
Pitäisikö työnantajan myös makssa sähkölaskunne ja uudet talvikenkänne?
Kaveri kertoi että niillä on ylimääräisiä virkistystaukoja töissä ja skabaavat tyyliin jääkiekkopeliä toisiaan vastaan lautapelinä. Muistatte sen jofan pelin kasarilta.
Muutekin niiden kahvitauot venähtää puolituntisiksi ja jopa mlkein tunninkin ovat olleet tauolla. Tosi elinvoimainen ja hyvinvoiva ihminen tää mun kaveri.
Onhan sillä palkkakin kuusinkertainen mun palkkaan nähden. Ylitöistä maksetaan lisät ja on tyäterveyslääkärit ja kaikki härpäkkeet mitä en tiedäkään. Kesälomalta täysi palkka jne.
Ite duunailin siihen aikaan 1400e kk palkalla ilman taukoja, kun oli niin kiire kuulemma.
Lopulta lopetin ja töihin en ole menossa edes aseella uhattunakaan. En mene koskaan töihin enää. Ne menee joita se hyödyttää ja joilla on hyvä työpaikka.
Hyi helvetti kun ajatteleekin niitä aikoja. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja maksaa palkkaa, jolla jokainen voi ihan itse ostaa omat aamupalansa.
Pitäisikö työnantajan myös makssa sähkölaskunne ja uudet talvikenkänne?
Ei tarvitse liioitella. Jos työpaikka tarjoaa aamulla vaikka kahvin ja sämpylän tai hedelmän, niin vaikuttaahan se työilmapiiriin. Monet paikat tarjoavat tämän vuoksi ainakin ilmaiset kahvit työntekijöilleen. Vaikka kahviautomaatista. Pieni sijoitus siihen, että työntekijä pysyy sillä hiukan pirteämpänä.
Tarjoaa ILMAISEKSI aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan. Kolmivuorotyö. Kahvit maksetaan itse paketteja tuomalla.