Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten suhtaudut miehesi jäykistyneeseen penikseen

Vierailija
12.04.2007 |

Nainen, miten suhtaudut miehesi jäykistyneeseen penikseen sillloin kun ette ole " puuhastelemassa" ? Esim. saunassa, kun hän pesee itseään tai kun hän on tulossa sänkyyn nukkumaan ja penis on selvästi jäykistynyt?

Kiihottaako moinen tai mitä reaktioita aiheuttaa sinussa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta tietysti, mutta ensireaktioni yleensä on " nam!" ja haluan päästä imemään! Puhdasta, kovana seisovaa kankea parempaa ei olekaan! :-)

Vierailija
2/33 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäis vaan useammin verkkareita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus innostaa (huomaan seisokin miehen halatessa minua tiukasti -> seksiä), joskus inhottaa (riidan jälkeen huomaan seisokin -> eikö se vatipää ajattele muuta kuin panemista, miten sillä voi seisoa nyt kun kaikki on päin persettä), joskus huvittaa (seisokki kun miehen pitäisi mennä avaamaan ovi pizzalähetille, voisi pizzapoika olla ihmeissään ja paniikissa, kun oven avaa iso mies, jonka verkkareissa pullottaa komeasti).

Vierailija
4/33 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nam!

N30+

Vierailija
5/33 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä ihania naisia oikein löytyy. Vaimoni tuntuu kammoksuvan erektiotani. IKINÄ erektio ei ole johtanut seksiin, seksiä on vain 9 vuoden suhteen aikana ollut silloin kun erektio on tullut esileikin aikana.

Eli erektio väärään aikaan takaa seksittömyyden.

Vierailija
6/33 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eikä minun mielestäni erektiota väärään aikaan ole olemassakaan, en saa mitään traumoja vaikka jöpöttäiski vähä huonossa tilanteessa :=)

Vierailija
7/33 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille seksikielteisille " etkö voisi tumputtaa yksiksesi vessassa?" naisille pitäisi kehittää joku varoitusjärjestelmä, vai onko kyse pelkästään tilapäisestä mielenhäiriöstä?

Vierailija
8/33 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun näin kovana kankeana seisovan komean kalun, en malttanut olla ottamatta sitä suuhuni. Ja kohta uudestaan.. ja otin sitten innolla loppuun asti :-) Oli aika hämmästynyt, tämä mies, ei nimittäin ollut " mieheni" , mutta oli kyllä tyytyväinen ;-)

Vierailija
9/33 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eniten kiihottaa se jos huomaan miehen hyväilevän omaa kovana olevaa kaluaan..

Vierailija
10/33 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiihottaa miehen jäykistynyt penis. Kun omalla miehellä on penis kovana, en malta olla hiplaamatta. Varsinkaan aamuisin, nam!

Vierailija
11/33 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähestyy sängyssä jäykkä edessä.

Jotenkin tuntuu, että on jo paljon kauempana kuin minä eikä kunnon lämmittelyä ole luvassa.

nim. dieselkoneistettu

Vierailija
12/33 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykistynyt penis on ihana. Kostun melkein samoin tein ja rupeaa tekemään mieli. Olen ns. heti valmista mallia. Annan ja otan aina kun saan. Nykyään ihan liian harvoin vaan toteutuu tuo saaminen. No onneksi on korvikkeita laatikossa mielen tilan mukaan käytettäväksi.

Vierailija
13/33 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tällä vain suuntautuneet miehet vastaa toisilleen?

Vierailija
14/33 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdun. On ihana, kun mies innostuu minusta.

Vierailija
15/33 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se mälli on ulos saatava jos kerran on tulossa. Saman kumppanini tekisi minulle.

-ap

Vierailija
16/33 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään? Miksi pitäisi mitenkään sen erikoisemmin duhtautua? Antaa jöpöttää, ei se minua häiritse.

Vierailija
17/33 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa. Mun ei tarvitse kuin halata miestä vähän pidempään tai mennä sen kainaloon alasti niin seisokki on taattu. Pöksyt kostuu ja alkaa tehdä mieli.

Yleensä alan antaa miehelleni välitöntä palautetta.,kehun läänin sonniksi, tai että onneksi ei enää eletä 1800 luvulla kun muutoin olis tupa täys lapsia, saatan kehaista myös tikkarin ulkonäköä.

Ja onhan tuo myös otettava heti käyttöön, kun on paraatikunnossa.

Vierailija
18/33 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta tietysti, mutta ensireaktioni yleensä on " nam!" ja haluan päästä imemään! Puhdasta, kovana seisovaa kankea parempaa ei olekaan! :-)

Ihanasti kirjoitettu ja ihana nainen 😁 löytäisimpä tuollaisen naisen joka tykkää imeä paljon

Vierailija
19/33 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun näin kovana kankeana seisovan komean kalun, en malttanut olla ottamatta sitä suuhuni. Ja kohta uudestaan.. ja otin sitten innolla loppuun asti :-) Oli aika hämmästynyt, tämä mies, ei nimittäin ollut " mieheni" , mutta oli kyllä tyytyväinen ;-)

Olitteko sekasaunassa vai millainen tilanne? Miten homna eteni? Olen fantasioinut paljon naapurissa asuvasta +45 vuotiaasta rouvasta. Hän on aina niin iloinen kun tulee vastaan :)

M29

Vierailija
20/33 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä ihania naisia oikein löytyy. Vaimoni tuntuu kammoksuvan erektiotani. IKINÄ erektio ei ole johtanut seksiin, seksiä on vain 9 vuoden suhteen aikana ollut silloin kun erektio on tullut esileikin aikana.

Sulla olis pitäny laittaa pihalle jo aikaa sitten semmoinen vaimo joka seisokkia kammoksuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi