Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävä totuus ns. tavallisen naisen kuulla: todella kaunis ja seksikkäästi Tinder-kuvissa oleva nuori nainen saa heti viestiä kun matchaa

Vierailija
02.10.2025 |

Valitettavasti näin se menee, muut joutuvat odottamaan vuoroaan

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen ja sain yli 3000 tykkäystä tinderissä. Että ime mun sitä ap. Lähdin pois sieltä, kun en jaksanut kuitenkaan tavata tuntemattomia.

Mä sain nelikymppisenä 8500 tykkäystä ja ikähaarukassa oli vain itseäni nuorempia :D

Ei tuo vielä mitään. Mä sain viisikymppisenä 85 000 tykkäystä, ja kaikki parikymppisiä mallipoikia.

Vierailija
22/35 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies saa yhden viestin vuodessa

Niin usein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on pelkkä lihakauppa kuten ennen baarit. Nyt kukaan ei oo baarissa ketään etsimässä. Eikä baarissatakaan voi lähestyä kun saa syytteen ahdistelusta helposti. 

Vierailija
24/35 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika nätti nainen tai ainakin kuva oli nätti, ja kun menin tinderiin, niin päätin etten ole sellainen ikävä nainen, mitä täälläkin aina valitetaan, joka ei vastaa ja nirsoilee. Päätin että vastaan kaikille kivasti ja jatkan keskustelua. Mutta melkein kaikissa tapauksissa miehiltä tulee "moi!" ja sitten ei enää mitään. Ja yllättävän monilta tuli myös jotain kaunaista epäilyä jostakin huijauksesta, siis ihan siitä, että vastasin ystävällisesti (en mitenkään vihjailevasti). Jokainen mies, joka jaksaa noissa palveluissa jutella kivasti ja ei-niljakkaasti ottamatta seksivaatimuksiaan esille ennen ensimmäisiäkään treffejä, on tosi vahvoilla. Todella harva mies edes suostui tapaamaan, ennen kuin oli suunnilleen luvannut, että kyllä jossain vaiheessa ja varmaan piankin voi tulla piparia. Kyllä naisetkin haluavat seksiä, mutta ei sitä noin saa. Eikä kyllä mitään muutakana. Tsempatkaa miehet.

Vierailija
25/35 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on pelkkä lihakauppa kuten ennen baarit. Nyt kukaan ei oo baarissa ketään etsimässä. Eikä baarissatakaan voi lähestyä kun saa syytteen ahdistelusta helposti. 

Montako syytettä on nostettu?

Vierailija
26/35 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pöljä edes on missään tinderissä odottamassa tykkäyksiä? Menkää oikeaan maailmaan!

Vierailija
27/35 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on uutta että tyrkky h o r o saa huomiota? Sitähän se kerjää. Meidän kypsempien ei tarvi kerjäillä luita 😊

Vierailija
28/35 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauniin ja seksikkään ei edes tarvitse olla tinderissä. Hyvä mies löytyy muualta. 

Vierailija
29/35 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pöljä edes on missään tinderissä odottamassa tykkäyksiä? Menkää oikeaan maailmaan!

Tämä

Vierailija
30/35 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ennen tinder goldin kuukaudeksi ja keräsin pari sataa matchia. Niistä rankkasin jatkoon noin 10. Tein sitten puolivuotissuunnitelman ketä ja missä järjestyksessä aion panna.

Vierailija
31/35 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta. Eikö tämä ole ihan selvä asia? Jos menen ystäväni Marilyn Monroe, 28, kanssa baariin, niin kumpikohan meistä saa miehet pörräämään ympärillä? Minä, lattarintainen, maantienväriset hiukset ja silmälasit vai hän? Niin. Ainoa, etten päivittele, ihmettele ja kummastele asiaa missään. 

Vierailija
32/35 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka viettää perjantai- ja lauantai-iltansa täällä otaksun.🤭

Vierailija
33/35 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alle päivän tinderissä lähes kahdeksan vuotta sitten. Aivan tajuttomasti viestejä ja ahdistavaa käytöstä. Ei kykene tuollaiseen lihatiskimenoon ikääntyvä (tuolloin kylläkin 33v) nainen. Onneksi löytyi puoliso muualta. Nykyään vissiin vielä kamalampaa siellä.

Vierailija
34/35 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kauniin ja seksikkään ei edes tarvitse olla tinderissä. Hyvä mies löytyy muualta. 

Näinpä. Tuskin mukava ja hyvännäköinen mieskään tarvitsee tinderiä.

Vierailija
35/35 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä laatua ei kannata kadehtia. Mitään tuskin menettää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän