Mitä teillä oli päivä/iltaruuaksi?
Mä tein sellaistan vihreää salaattia, jonka kehittelin joskus laittamalla sekaisin vain kaikkea vihreää, mitä jääkaapissa oli: avokadoa, salaattia, kiinankaalia, ituja, kurkkua maustettuna sitruunamehulla, suolalla ja oliiviöljyllä. Sen lisäksi oli munakasta, jossa oli sipulia ja jauhelihaa.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Toivat kasvissosekeittoa ja leipää. Melonipaloja ja pahaa vanukasta.
Ketkä? Hoitajat siellä osastolla?
Vierailija kirjoitti:
Toivat kasvissosekeittoa ja leipää. Melonipaloja ja pahaa vanukasta.
Huh huh. Mikset tehnyt itse?
Voisin tehdä kikherne-nuudeliwokkia
Omatekoinen herkkupatonki eli reilun kokoinen pala patonkia, jonka täytteeksi oliiviöljyä, salaattia, rucolaa, tomaattia, punasipulia, vuohenjuustoa sekä oliiveja. Suosittelen! On ruokansa, tyydyttävä ja pitää nälkää pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Omatekoinen herkkupatonki eli reilun kokoinen pala patonkia, jonka täytteeksi oliiviöljyä, salaattia, rucolaa, tomaattia, punasipulia, vuohenjuustoa sekä oliiveja. Suosittelen! On ruokansa, tyydyttävä ja pitää nälkää pitkään.
* Ruokaisa
Lounaaksi oli tomaattista linssi-spelttijeittoa ja päivälliseksi gnoccheja rosmariinipossukastikkeessa
Kasvisborssikeittoa. Rakastan punajuurta.
Vierailija kirjoitti:
Kasvisborssikeittoa. Rakastan punajuurta.
Meitä on moneen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Olen täyspaastolla.
130kg?
Aamupala: pari mottia kahavia. Lounas töissä: 1/2 rasiaa maksalaatikkoa ja 200g broccoli mix. Päivällinen kotona: tofua 70g+200g välimeren pakastevihannekset+70g pastaa(kuivapaino), pari pannaria. Iltapala: kaurapuuroa+taateleita+raejuustoa 100g.
Alkuruoaksi kermaista tattikeittoa ja shampanjaa. Pääruoaksi vasikanposkea ja pullo brunelloa. Jälkiruoka nautitaan makuuhuoneen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Olen täyspaastolla.
130kg?
129kg.
Jälkiruoaksi on kermaa ja piirakkaa
Possupihvejä ja pastaa. Jälkkäriksi mustikkapiirakkaa.
Aamu: kaksi paistettua kanamunaa ja yksi avokado, kahvia. Päivällä kahvia ja hapankorppuja, koska tolkuton kiire. Illallinen: melanzane ja tölkki alkoholitonta olutta, jälkkäriksi proteiinivanukas.
Makkaraperunat päivällä, illalla kahvi lihapasteijan kera ja äsken jugurtti.
Possua kermaisessa hunaja-pippurikastikkeessa, keitinperunaa ja herkkukurkkua. Jälkiruoaksi mustaherukkakiisseliä.
Valmislihapullia ja valmismakaronisalaattia ja valmismehua - terveisiä mökiltä.