Mitä teillä oli päivä/iltaruuaksi?
Mä tein sellaistan vihreää salaattia, jonka kehittelin joskus laittamalla sekaisin vain kaikkea vihreää, mitä jääkaapissa oli: avokadoa, salaattia, kiinankaalia, ituja, kurkkua maustettuna sitruunamehulla, suolalla ja oliiviöljyllä. Sen lisäksi oli munakasta, jossa oli sipulia ja jauhelihaa.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Toivat kasvissosekeittoa ja leipää. Melonipaloja ja pahaa vanukasta.
Ketkä? Hoitajat siellä osastolla?
Vierailija kirjoitti:
Toivat kasvissosekeittoa ja leipää. Melonipaloja ja pahaa vanukasta.
Huh huh. Mikset tehnyt itse?
Omatekoinen herkkupatonki eli reilun kokoinen pala patonkia, jonka täytteeksi oliiviöljyä, salaattia, rucolaa, tomaattia, punasipulia, vuohenjuustoa sekä oliiveja. Suosittelen! On ruokansa, tyydyttävä ja pitää nälkää pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Omatekoinen herkkupatonki eli reilun kokoinen pala patonkia, jonka täytteeksi oliiviöljyä, salaattia, rucolaa, tomaattia, punasipulia, vuohenjuustoa sekä oliiveja. Suosittelen! On ruokansa, tyydyttävä ja pitää nälkää pitkään.
* Ruokaisa
Lounaaksi oli tomaattista linssi-spelttijeittoa ja päivälliseksi gnoccheja rosmariinipossukastikkeessa
Vierailija kirjoitti:
Kasvisborssikeittoa. Rakastan punajuurta.
Meitä on moneen.
Aamupala: pari mottia kahavia. Lounas töissä: 1/2 rasiaa maksalaatikkoa ja 200g broccoli mix. Päivällinen kotona: tofua 70g+200g välimeren pakastevihannekset+70g pastaa(kuivapaino), pari pannaria. Iltapala: kaurapuuroa+taateleita+raejuustoa 100g.
Alkuruoaksi kermaista tattikeittoa ja shampanjaa. Pääruoaksi vasikanposkea ja pullo brunelloa. Jälkiruoka nautitaan makuuhuoneen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Olen täyspaastolla.
130kg?
129kg.
Aamu: kaksi paistettua kanamunaa ja yksi avokado, kahvia. Päivällä kahvia ja hapankorppuja, koska tolkuton kiire. Illallinen: melanzane ja tölkki alkoholitonta olutta, jälkkäriksi proteiinivanukas.
Makkaraperunat päivällä, illalla kahvi lihapasteijan kera ja äsken jugurtti.
Possua kermaisessa hunaja-pippurikastikkeessa, keitinperunaa ja herkkukurkkua. Jälkiruoaksi mustaherukkakiisseliä.
Valmislihapullia ja valmismakaronisalaattia ja valmismehua - terveisiä mökiltä.