Millaisia ovat tuntemasi psykologit?
Mistä yhteydestä tunnet ja minkä ikäinen on tuntemasi psykologi? Osaatko kuvailla millainen on ihmisenä?
Kommentit (40)
Serkkuni on analyyttinen, neljääkymppiä lähestyvä nainen. Ehkä vähän ylimielinen, mutta ihan rationaalinen ihminen.
Tunteellinen muka-rationaalinen sekoilija.
Yksi on narsisti, jonka ystävällisyys on pinnallista. Yksi on vähän ressukka ja tylsä ihminen.
En tiedä onko vain sattumaa mutta tuntemani naispsykologit eivät kykene ylläpitämään parisuhteitaan. Yksikin naikkonen kirjaimellisesti vaihtaa miestä useammin kuin 14-vuotias teinipoika käy suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko vain sattumaa mutta tuntemani naispsykologit eivät kykene ylläpitämään parisuhteitaan. Yksikin naikkonen kirjaimellisesti vaihtaa miestä useammin kuin 14-vuotias teinipoika käy suihkussa.
Omassa erinomaisuudessaan oikeuttavat toimintansa biologian avulla. Tuota näkee todella usein tuossa uramaailmassa. Molemmilla sukupuolilla.
Vierailija kirjoitti:
Minun tutuillani on pitkät parisuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Te kateelliset paskat!
🤣
Minä olen psykologi 🦄
Se on vaikea koulu päästä sisään
Aah hah hah 🤣 😂
Teistä ei ollut siihen
Minä olen psykologi
Psykologi ymmärrätääkö hän
This one
Vierailija kirjoitti:
Psykologi on naisten aatelia 🤤
Yeah 💅
Vierailija kirjoitti:
Psykologi on naisten aatelia 🤤
Nannaa 🥰
Ihan tuhannen sekaisin. Kirjaimellisesti. Uskoo omia, psykoottistasoisia aivopierujaan ja ajaa sitten niiden pohjalta mitä ihmeellisimpiä agendoja.
Narsisteja, hyväksikäyttäjiä, ovat menneet liian syvälle kaninkoloon.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuhannen sekaisin. Kirjaimellisesti. Uskoo omia, psykoottistasoisia aivopierujaan ja ajaa sitten niiden pohjalta mitä ihmeellisimpiä agendoja.
Kateus paistaa läpi sun viesteistä
Ei pahalla
Ai psykologi 🦄 ?
Sexy sexy sexy 🥰
Vierailija kirjoitti:
Exäni exä, tekopyhä l*tka.
Voi kultapieni
Luulevat olevansa muita parempia, kun tunkeutuvat toisten pään sisään ja analysoivat yksittäisiä kommentteja.
Ilkeä, kielekäyttö kotioloissa epäkuniottavaa, ulospäin näyttelee maailman kivointa ihmistä.
Yksi oli ihan asiallinen ja sen mielipiteitä kuunteli vakavissaan. Toinen oli työhönsä väsynyt byrokraatti. Kolmas oli ihan kaista. Haukkui ja panetteli.