Nainen, oletko heinäladossa/hevostalleilla tehnyt sitä?
Romantiikkaa heinäntuoksuista vai laitonta, kun luin tälläisestä..eräästä artikkelista, somessa:
..
"ko.(Heinänhurmaa&turmaa..)teot tapahtui *Piip:n* kotona ja tallilla, jossa nainen oli ollut talkootöissä.
*Piip* muun muassa kantoi naista sylissään ja hinkkasi itseään naista vasten laskettuaan hänet maahan.
Hän nosti naisen päälleen nojatuolissa, liikutti lantiollaan naista ja ehdotti siirtymistä makuuhuoneeseen harrastamaan seksiä. *Piip:llä* oli päällään vain pyyhe.
*Piip* istui useita kertoja naisen takana mönkijän kyydissä ja kosketteli ja puristeli naista rinnoista ja alempaa vartalosta. Nainen kielsi *Piip:a* ja yritti irrottaa hänen kätensä itsestään.
*Piip* myös kaatoi naisen heinäpaalin päälle ja meni makaamaan hänen päälleen. Hän hiveli naisen kaulaa nenällään ja kysyi, onko tämä ikinä puuhannut heinissä. Nainen onnistui työntämään *Piip:n* pois päältään ja poistumaan."
..
Oletko itse kokenut, hevostalleilla-heinäladoissa, mitään vastaavaa(romantiikalla tahi ilmankin..)?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Olipa kerran myrskyinen ilta ja yleensä talleilla on aina väkeä, mutta nyt sään takia ja myös sen, että olin siellä normaalia myöhempään. Olin juuri täyttänyt 20-vuotta ja saannut samana päivänä ajokortin. Ajoin isäni ostamalla autolla talleille ja olin todella hyvällä päällä ja johtuiko sitten siitä, että myös valtavassa kiimassa. Huomasin pilttuussa orin ja hevosella oli se jätti kokoinen kalu ihan pystyssä. En tiedä mikä minuun meni, mutta laskin housut ja otin orin kalun käteeni ja hinkkasin sitä märkään posliini pilluuni ja pikkaisen yritin jopa työntää sisään, mutta eihän se sinne mennyt. Lopulta sormetin itselleni valtavan voimakkaan orgasmin.
N25
Nyt oli kyllä jo tavallistakin paskempi tarinajorina.
Nuoruuden ihastuksen kanssa kyllä pussailtiin, kiehnattiin ja lopulta harrasteltiin seksiä pienellä kahden hepan hevostallilla, kun olin siellä hoitamassa poniani. Poika asui naapurissa ja pöräytti Suzukinsa käyntiin kun näki mut siellä takapihaltaan. Aluksi vaan ujosti katseltiin samoin kuin koulussa, mutta pian halut voitti ja oltiin yhdessä ihanat teinivuodet. Hevosharrastuksesta tuli meille yhteinen juttu myös. Pojasta kuoriutui hevosmies ja taitava ratsastaja. Hän on sitä tänä päivänäkin.