Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äänestätte kokoomusta?

Vierailija
02.10.2025 |

Liian lyhyt näköinen vain oman edus maksimointi ahneuden takia voi koitua tämän maan kohtaloksi. Meillä on vielä hyvinvointi valtio, mutta kuinka kauan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ajaisi oikeasti pienituloisen työtätekevän asiaa?Ei niin että tuet nousee jatkuvasti ja matalapalkkaisellla duunarilla on tiukempaa...

Vierailija
2/8 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös ilmainen koulutus ja oppivelvollisuuttakin olisi nykyaikuisilla ollu7 9 vuotta, mutta sinulla on senkin käyttäminen jäänyt aika heikoksi. Minä äänestän kokoomusta, koska olen sitä mieltä, että kansana ja yksilöinä me olemme aivan tavattoman paljon paremmassa asemassa, jos käytämme ilmaisen koulutuksen ja teemme uraa ja ammattia niin, että pärjäämme omillamme ja maksamme veroja. Vasemmiston mielestä kaikki sama pitäisi saada ilman töiden tekoa ja se on helppoheikkiyhteiskunta eikä kanna ketään pidemmän päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneet hyvätuloiset eläkeläiset näitä äänestää. Työelämäheikennykset ei vaikuta heihin ja eläkkeitä korotetaan, eikä niistä leikata. Tosin kun porukka jää nyt urakalla työttömäksi, tyel-maksut vähenevät myös radikaalisti, joka taas antaa painetta eläkkeiden leikkaamiseen. Sellaista se on kun ajatellaan vain omaa persettä, eikä osata ajatella kauaskantoisesti.

Vierailija
4/8 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on myös ilmainen koulutus ja oppivelvollisuuttakin olisi nykyaikuisilla ollu7 9 vuotta, mutta sinulla on senkin käyttäminen jäänyt aika heikoksi. Minä äänestän kokoomusta, koska olen sitä mieltä, että kansana ja yksilöinä me olemme aivan tavattoman paljon paremmassa asemassa, jos käytämme ilmaisen koulutuksen ja teemme uraa ja ammattia niin, että pärjäämme omillamme ja maksamme veroja. Vasemmiston mielestä kaikki sama pitäisi saada ilman töiden tekoa ja se on helppoheikkiyhteiskunta eikä kanna ketään pidemmän päälle. 

Okei. Missä työt? 

Vierailija
5/8 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Missä työt? 

Millainen koulutus sinulla on?

Vierailija
6/8 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin talouden aikaan jotkut 3000e/kk porukka luulee olevansa menestyjiä ja äänestävät kokoomusta

Vierailija
7/8 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kokoomusta ei äänestettäisi?

Vierailija
8/8 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan että edes joku (yrittää edes) pelastaa tämän maan talouden.

Vasuriporukasta ei siihen ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä