Hammaslääkäri aikani vaihdettiin kysymättä mitään, onko ihan ok?
Eli minulla olisi ollut aamulla aika hammaslääkäriin. Tänään muun asian yhteydessä näin vielä tuon ajan varaussivustolla. Nyt illalla menin tarkistamaan ja aika on muuttunut. Eli on siirtynyt useamman viikon ja vaihtunut eri hammashoitolaan.
Eikä mitään ole siis ilmoitettu eikä sivustollakaan asiasta mitään lue. Mielestäni aika kummallista toimintaa.
Kommentit (7)
Aamulla ne sit varmaan soittaa. Työkaveri oli kans just menossa lääkäriin ja oli jo avaamassa lääkäriaseman aulan ovea kun puhelin soi. Soittivat, että aika jouduttu siirtämään. Kiva.
Menin siis sivustolle tarkistamaan että moneltakos se aika onkaan(on heti aamusta ja matkaan menee tunti). Jos olisin muistanut tarkan ajan, olisin siis turhaan matkustanut tunnin.
Ymmärrän toki jos hml on sairastunut, luulisi kuitenkin että siitä tulisi edes jonkinlainen viesti.
No jos hammaslääkäri vaikka äkillisesti sairastuu, niin mitä arvelet tapahtuvan...
Aivan, juuri näin
mulla kerran kans vaihdettiin. Olin jo vastaanotolla. Oli varattu pitkä aika, että olisi tehty juurihoito loppuun, mutta se aika olikin annettu jollekin toiselle. Kyllä ketutti, olisivat soittaneet ja kertoneet asiasta, että ei olisi tarvinnut edes lähteä. Muutenkin suuria ongelmia toimintakyvyn kanssa, niin sitten meni vielä näin.
Niin. Olisi varmaan ilmoitus asiakkaalle kuitenkin paikallaan...
Hammaslääkäri varmaan sairastunut, eikä ole tuuraajaa.