Missä on mielestäsi Suomen Twin Peaks?
Kommentit (84)
Kylästä en tiedä, mutta suomalainen Twin Peaks on 'Maajussille Morsian: Kaikki Tarinat', sillä sen yhdessä jaksossa puhuu sulhasehdokas takaperin.
Sauvo, koska Sajakorven Painajanen on Suomen Twin Peaks sarjan verrokki ja Sauvoon sijoittuu
Konginkangas. Ehdottomasti Konginkangas!
Vierailija kirjoitti:
Kainuussa
Mä visuaalistan sen myös sinne.
Lieksa.
Kaikki polttelee mömmöjä ja jos eivät kävele pölkky kainalossa, niin pölkkyä päin.
No niin nyt mulla soi Twin Peaksin tunnari päässä. Kiitos tästä ap. :D
Twin Peaks väkiluku sarjassa oli 51 000.
Twin Peaks tunnari ja intro oli sen paras anti. Siinä on niin pysähtynyt mutta samaan aikaan kaunis tunnelma. Täysi vastakohta kaikelle kiireelle jonka aikana ei pysähdy elämään ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kylästä en tiedä, mutta suomalainen Twin Peaks on 'Maajussille Morsian: Kaikki Tarinat', sillä sen yhdessä jaksossa puhuu sulhasehdokas takaperin.
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣
Kauttua. Sieltä löytyy ruukki, hylätty rautatie, maantie keskeltä kylää rekkoineen jne
Vierailija kirjoitti:
Twin Peaks tunnari ja intro oli sen paras anti. Siinä on niin pysähtynyt mutta samaan aikaan kaunis tunnelma. Täysi vastakohta kaikelle kiireelle jonka aikana ei pysähdy elämään ollenkaan.
Tykkäsin teininä sarjasta mutta sitten alkoi iljettää kun sain aikuisena tietää että sarja perustui insestiin missä tapettua teinityttöä hyväksikäytti sen oma isä ja isän kaverit :(
Vierailija kirjoitti:
No niin nyt mulla soi Twin Peaksin tunnari päässä. Kiitos tästä ap. :D
Mulla soi se ihme musa mikä soi aina ku jotain jäätävää tapahtu.
Twin Peaksin tekijähän oli suomalainen, ja rakasti kahvia =D
Kainuussa