Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukka

Vierailija
01.10.2025 |

Mulle laitettu reilu kuukausi sitten ensimmäinen hormonikierukka. Vuotoja ollut enempi ja vähempi koko tuon ajan. Tänään tuntui kohdunsuulla samanlainen tunne, kuin joskus synnytyksen jälkeen, kun tullut jokin hyytymä pois. Mitään vuotoa tms. ei kuitenkaan nyt tullut.

Mietin vain ettei kierukka jotenki ole liikkunut paikoiltaan... Kenelläkään kokemusta vastaavanlaisesta 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vähän sellainen juttu että selviää vain kurkkaamalla sinne ja täällä se ei onnistu. Jos sinulla oli plönts tunne niin ei se varmaan kierukka ollut, uskoisin. Mutta uskotko sinä minua?

Vierailija
2/3 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Tottakai ymmärrän ettei kukaan pysty tilanteeseeni antamana vastausta. Nyt kyselinkin kokemuksia. Lähinnä siis tässä hainkin kolemuksia jos vastaavanlaisia tuntemuksia ollut kierukan kanssa ja ne ovat selvästi liitetty kierukan ulostuloon tai muuhun ongelmaan tai sitten että ei ole liittynyt kierukkaa laisinkaan.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut hormonikierukka 2,5 vuotta. aluksi oli kipuja kohdussa ja tunsin kierukan sisässäni ja tuntui että keho yritti päästä vierasesineestä eroon supistelemalla ja kohdunsuu tuntui aralta. Ajan mittaan tuntemukset ovat loppuneet mutta usein kuukautisten aikaan tuntuu kohdunsuu jotenkin avoimelta tai aralta. Kuukautiseni tosin ovat muuttuneet hyvin hyvin niukoiksi ja kivuttomiksi verrattuna siihen minkälaiset ne oli ennen kierukkaa.

Siskollani hormonikierukka oli tullut itsestään ulos melko pian kierukan laittamisen jälkeen. Runsaan vuodon mukana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä