Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveystalon mainokset naurattaa

Vierailija
01.10.2025 |

Joku yli 65-vuotias täti menee sisälle ja hymyilee. Vastassa on lääkärisetä joka myöskin hymyilee. Puhekuplia ei ole ilmiannettu. Lopputulos kauniin ja niin hellyttävän mainoksen takana on se. Että lääkärisetä määrää pilleriä pillerin perään ja pyytää menenmään terveyskeskukseen jos olo pahenee. Kiitos kiltti lääkärisetä !

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vinguttanut varmaan parin kymmenen tuhannen euron edestä työnantajan maksamaa vakuutusta terveystalossa. Koskaan eivät ole lähettäneet pois, päinvastoin, houkuttelevat tulemaan uudelleen.

Vierailija
2/4 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vinguttanut varmaan parin kymmenen tuhannen euron edestä työnantajan maksamaa vakuutusta terveystalossa. Koskaan eivät ole lähettäneet pois, päinvastoin, houkuttelevat tulemaan uudelleen.

Kaikki yli 65-vuotiaat eivät enää ole minkään työnantajan palveluksessa, You know !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläisen mainos nauratti oikein kunnolla. Oli varmaan tulostettu dei-lista netistä ja ruksattu jokaikinen kohta: lesbopari, vanhuksia, vammaisia, värillisiä, jne.

:D

Vierailija
4/4 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on erilainen kokemus. Minulle nimenomaan sanottiin, ettei uskalleta käyttää kaikkia työterveyden piikkiin meneviä palveluja, jos työnantaja alkaa karsimaan niitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme