Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokkisota 2025 official

Vierailija
01.10.2025 |

Star-kanavalla tiistaisin kello 20:00. Tai voi katsoa myös Disney+:sta ainakin jälkeenpäin.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon Anni Ihamäen voisi palauttaa takaisin radion puolelle vääntelemään kasvojaan ja opettelemaan sujuvampaa juontotyyliä. Pilaa ilmeilyllään entisen katsottavan ohjelman. Nyt kuin halpakopio entisistä lähetyksistä.

Juontajan vuoksi en pysty katsomaan tätä ohjelmaa. Harva on niin huono ja vastenmielinen. 

Vierailija
62/71 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon Anni Ihamäen voisi palauttaa takaisin radion puolelle vääntelemään kasvojaan ja opettelemaan sujuvampaa juontotyyliä. Pilaa ilmeilyllään entisen katsottavan ohjelman. Nyt kuin halpakopio entisistä lähetyksistä.

Juontajan vuoksi en pysty katsomaan tätä ohjelmaa. Harva on niin huono ja vastenmielinen. 

Anni näyttää 50 vuotiaalta, sen mies max nelikybäseltä, onko miehellä joku fetissi vanhoihin naisiin. Joo ja Anni on kyllä outo ilmeilyineen. Tekohauska sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Anni pois ohjelmasta.

Vierailija
64/71 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa te jotka tiedätte: Toi ritan tuoma parsakaali oli keltanen siitä päältä, oon aina ajatellut että sillon se parsakaali on pilaantunut enkä oo käyttänyt. Oonko ollu aina väärässä? 

Vierailija
65/71 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli hyvät vieraat Sinikka Sokka ja Riitta Havukainen. Hyvät jutut. Mua häirinnyt jo useassa jaksossa se miten juontaja alkaa ahmimaan tehtyjä ruokia. Joka kerta kun Anni menee maistelemaan valmiita ruokia, syö melkein puolet lautasesta itse. Aikoinaan Sikke Sumari maistoi 1-2 lusikallista tehtyä ruokaa, mutta Anni vetää suu täynnä 2-3 kertaa. Välillä näyttää, että kokilta ja vieraalta jää melkein maistamatta kun Anni tulee syömään kaiken.

Vierailija
66/71 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli hyvät vieraat Sinikka Sokka ja Riitta Havukainen. Hyvät jutut. Mua häirinnyt jo useassa jaksossa se miten juontaja alkaa ahmimaan tehtyjä ruokia. Joka kerta kun Anni menee maistelemaan valmiita ruokia, syö melkein puolet lautasesta itse. Aikoinaan Sikke Sumari maistoi 1-2 lusikallista tehtyä ruokaa, mutta Anni vetää suu täynnä 2-3 kertaa. Välillä näyttää, että kokilta ja vieraalta jää melkein maistamatta kun Anni tulee syömään kaiken.

Joo, tai että Anni maistaa ekana tehtyä ruokaa, kun sen pitäisi olla vieras tai kokki. Anni unohtaa että hän on juontaja, jonka ei kuulu ekana maistaa ruokia.

Vierailija
67/71 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea Vihonen on ärsyttävä, en tykkää.

Vierailija
68/71 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anni näyttää 50 vuotiaalta, sen mies max nelikybäseltä, onko miehellä joku fetissi vanhoihin naisiin. Joo ja Anni on kyllä outo ilmeilyineen. Tekohauska sanoisin.

Mikä fetissi? Anni on syntynyt 1982 ja Ilkka 1986, aika pieni ikäero. 

Vierailija
69/71 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma, jossa vieraana Pike ja hänen kokkiparina Kozeen oli aivan järkyttävää katseltavaa ja kuunneltavaa. Yhtä ääliömäistä sähellystä ja mesoamista koko ajan. Lisäksi ihan törkeästi Kozeen vei Teemu Laurelin aineksista pääraaka-aineen. Ei mitään herrasmaista kilpailuhenkeä lainkaan. Toivoin, että yleisö olisi antanut pisteet Laurelin ja Fatihin keittiölle, sillä taikoivat niistä raaka-aibeista varmasti parhaan mitä niistä saada voi. Ohjelma on mennyt uuden juontajan aikana ihan yhdeksi huutamiseksi... eikä nuo vieraatkaan pysy näemmä noissa 20 euron budjeteissa, joten senkään puolesta ei ole reilua. En katso jatkossa enää...

Vierailija
70/71 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmatti Ihamäki joutais häipyy ohjelmasta ärsyttävä naaman vääntelijä, surkea juontaja.

Vierailija
71/71 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tai että Anni maistaa ekana tehtyä ruokaa, kun sen pitäisi olla vieras tai kokki. Anni unohtaa että hän on juontaja, jonka ei kuulu ekana maistaa ruokia.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Sama juttuhan se oli Huvila ja Huussi -ohjelmassa. Anni syöksyi ensin tervehtimään asukkaita, suunnilleen vetäisi Mikko Vesasen kumoon ja esiintyi kuin olisi itse tehnyt kaikki suunnitelmat ja remontit. Ihan s a i r a a n  ärsyttävä. Jopa alkuteksteissä (vai lopputeksteissä) esiteltiin ensimmäisenä tämä Anni ennen Vesasta  =O 

Tässä kuviossa on todellakin jotain outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän