Kokkisota 2025 official
Star-kanavalla tiistaisin kello 20:00. Tai voi katsoa myös Disney+:sta ainakin jälkeenpäin.
Kommentit (51)
Tuon Anni Ihamäen voisi palauttaa takaisin radion puolelle vääntelemään kasvojaan ja opettelemaan sujuvampaa juontotyyliä. Pilaa ilmeilyllään entisen katsottavan ohjelman. Nyt kuin halpakopio entisistä lähetyksistä.
Anni on vanhentunut ja naama sekä kaula on kurttuinen kuin ysikymppisellä. Lisäksi hotkii ruokansa, kun pitäisi nätisti vain vähän maistella. Laihuudesta johtunee ennen aikainen ikääntyminen.
Topi Borg on kyllä hurmaava ihminen. Sointu-siskokin menettelee silloin, kun on veljensä seurassa. Näkee kuinka tärkeitä ovat toisilleen.
Miten yksi ihminen onnistuu pilaamaan joka ohjelman , tuo Nelosen muka radiojuontaja Anni Hautala, joka ei tunnu hallitsevan ollenkaan äänenkäyttöään vaan saa pelätä milloin suusta tulee naurun räkätystä ja milloin kimeää huutoa
hevoshampainen käkäytäjä on päässyt hommiinsa aikoinaan vain ja aion reittä pitkin ja nyt tunkee itsensä jokaiseen ohjelmaan sitä pilaamaan.
Olin innoissani kun huomasin että Kokkisota telkussa. Mutta mikä karsea pettymys: juontajana tuo surkea Ihamäki 😵💫 Miksi Oi miksi?? Jo toinen lemppariohjelma jota en voi katsoa tuon takia 😠
Kyllä tuli Sikke Sumaria ikävä. Olen katsonut Kokkisotaa alusta 90-luvulta lähtien ja tämä oli huono. Anni Ihamäki lausuu juonnot tosi tylsästi ilman minkäänlaista innostusta. Sikkeen verrattuna tosi tylsä ja turha juontaja. Vieraat ja kokit oli tänään hyviä ja siitä pisteet. Mutta huono juontaja kyllä latisti tunnelmaa kovasti. Ikävä Sikkeä ja ohjelman aikaisempaa hyvää viihdyttävyyttä.
Suretti ihan Juti, painoa tullut mahdottomasti. Vähän liian oudot kokkailut tänään, varsinkin Harrilla.
Kivaa, kun Isaac Sene ja Kastanja oli vieraina. Iloisia nuoria ihmisiä.
Miten noiden vieraiden ostokset voi olla 20 e max. Ei ole ollut kenelläkään oikeasti niin halpaa kassia. Tänäänkin pikku poika toi esim tuoretta tonnikalaa ja juustoa.
Vierailija kirjoitti:
Miten noiden vieraiden ostokset voi olla 20 e max. Ei ole ollut kenelläkään oikeasti niin halpaa kassia. Tänäänkin pikku poika toi esim tuoretta tonnikalaa ja juustoa.
Pienen pojan ostokset kyllä vähän hämmensi. Tuntui todellakin siltä, ettei kaksikymmentä euroa ole mitenkään voinut riittää. Söötti lapsi noin muuten ei siinä mitään.
Tällä kertaa oli mukana hieman väsähtäneenoloiset poliitikot, mutta jos jyrki oli mielestäsi heittäytyvä ja hauska, niin ilmeisesti kaikki käy. Jyrki oli ja on oikeasti pelkästään tyhmä, eikä stipidossakaan ole hurraanista. Siihen kun lisää kolmanneksi vielä petterin, on koossa jo maailman luokan triumviraatti.
Olen periaatteessa Riikka-fani (talouspolitiikassa), mutta kieltämättä ensimmäinen ajatukseni Riikan purkaessa kassiaan oli, että Hitlerkin oli kasvissyöjä. Se että kassista löytyi myös tummien työläisten keräämää hunajaa kevensi hieman tunnelmaa. Mtta vain vähän. Belugakaan ei ollut sitä mitä olisi voinut olla.
Riikka oli kuitenkin oma itsensä, mikä on minun silmissäni hänen vahvuutensa. Todettakoon että hänen kireä hymynsä ei ole.
Olen myös joskus fanittanut Kristaakin. Mielestäni jämäkkyys on hyvä piirre niin naisessa kuin miehessäkin. En ole aiemmin huomannut miten lyhyt hän on, mutta eihän pituus -- tai pikemminkin sen puute -- haitannut napoleoniakaan...
Kristan Satakunnan nuoleskelu oli vastenmielistä. Käsittääkseni hän on muuallakin osittanut mielenkiintoa paikallispoliittisiin hillotolppiin. Onnea ja menestystä.
Kokkauksista vain Harrin yksinkertainen ranskankera-dijon-sinappi-parmesaanidippi etikkatwistillä ranskalaisille jäi mieleeni. Maistuisi varmaan myös kalapuikkojen kera.