Marketissa oli venäläisiä parikymppisiä ja voi että ne näytti
horatsuilta!!!! Toisella oli puolireiteen olevat tiukat mustat, kiiltävät ja korkeakorkoiset saappaat. Toisella varrellaan lyhempää mallia, mutta niin korkeat korot että ihmetellä täytyy miten mimmi pysyi pystyssä saati sitten käveli. Muuten siitä ylöspäin aika tavanomainen pissis-look.
Oikeita huoria tuskin ovat, koska niitä pyöri paikallisen oppilaitoksen (pieni kunta) ympärillä lisääkin. Todennäköisesti joku opiskelijavaihto taas.
Ei voi mitään, mutta ärsytti jotenkin. Olenkö mä nyt sitten kade?
Kommentit (2)
...eivät muuten osaa käydä vessassa siististi. Tämä on nähty viimeksi pari kuukautta sitten, kun jouduin eräästä syystä käyttämään useamman kerran " assan vessaa" . Vessatila haisi oksennukselle, jokainen koppi oli täynnä ohi sohittua pissaa ja meteli kys. paikassa oli hirveä. Olipa joku onnistunut tukkimaan pöntönkin! Valitin tästä sille " rahastajalle" , joka avaa oven vessoihin ja hän kertoi, että ihan normaalia ja jokavuotista tuo on. Tarjosi sitten pahoitellen henkilökunnan vessaa käytettäväksi ja kertoi vielä, että siivoojia on palkattu tuplasti venäläisiä " hienosto" rouvia varten.
Kuulemma viimeksi tunti sitten oli pöntöt kuurattu! :o
Jos korkeakorkoiset saappaat tekee horatsun, niin voivoi. Mun mielestä on kivaa, että joku jaksaa pukeutua naisellisesti. Itse en aina jaksa.