Miehellä omat ruoat
Mitä ajattelisit, jos aviomiehesi alkaisi laittamaan vain itselleen ruokaa? Tekisi siis vain yhden annoksen kerrallaan ja söisi sen, yleensä joku kaupan valmis eines tai mikroateria, jonka itselleen lämmittää. Vaikkapa joku maksalaatikko tai joku pirkka kanaa ja riisiä mikroannosateria. Ostaa niitä kaupasta ja niillä elää, me muut ei niistä edes tykätä. Mutta kyllä tämä nyt aika tyhmältä tuntuu lapsiperheessä, että mies elää kuin eri taloutta.
Kommentit (53)
Joo. Vetäkööt akat nuo homoeväät. Minen heiniä syä enkä teeta jua !
Kyllä on mikroruoka-miehellä niin estynyt käytös että ei vaikuta enää perheen jäseneltä-keittiössä ainakaan.
Kyllä perheellisen miehen kuuluisi auttaa ruuan laitossa ja ostaa sellaista ruokaa josta voi tehdä koko porukalle. Tiedän kyllä omia ruokia syöviä miehiä mutta lapsettomia. Lapseton pariskunta voi periaatteessa syödä omiaan jos on kovin erilaiset ruokavaliot.
Ei se minua haittaisi. Jos hän kerran tykkää niistä, niin syököön.
Meillä on ongelmana se, että minä tykkään nukkua oikealla kyljelläni, mies nukkuu vasemmalla. On kyllä hirveän itsekäs ihminen, kun ei tee kuten minä. Pitäiskö jättää mies?
Mitä se sanoo syyksi, että ei osallistu omien lastensa ruokkimiseen? Ostaisi edes pari kertaa viikossa koko porukalle niitä eineksiä. Onhan niissäkin vähän parempia vaihtoehtoja.
Tavallaan ihan jees jos ostaa omilla rahoillaan niin muu perhe säästää ruokakuluissa.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ihan jees jos ostaa omilla rahoillaan niin muu perhe säästää ruokakuluissa.
Miten voi olla jees, jos ei osallistu maksamalla tai tekemällä lasten ruokkimiseen?
Jos kyseessä ei ole terveys tai tavoitteellinen harrastus niin en katselisi viikkoa kauempaa.
Mies ei halua olla osa perhettä eikä syödä samaa ruokaa. Kyllä minä alkaisin vaatimaan selitystä miksi tekee kuten sanoit.
Exän kanssa oli kummallakin omat ruuat. Minä en nähnyt mitään mieltä syödä samaa mitä mies. En myöskään olisi tehnyt ruokia vain hänelle. Itse olen tykännyt koko aikuisiän pääasiassa vain kylmistä ruuista kuten salaatista. Mies taas halusi kiehuvan kuumia lihoja, makkaraa ja muuta moskaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ongelmana se, että minä tykkään nukkua oikealla kyljelläni, mies nukkuu vasemmalla. On kyllä hirveän itsekäs ihminen, kun ei tee kuten minä. Pitäiskö jättää mies?
Jätä se sika!
On teillä kyllä omituisia puolisoita.
mutta sitten mies syö kaikki muiden vanukkaat ja tyhjentää jääkapin. Ruokakustannukset kasvaa tähtitieteellisesti kun syö myös 3 kertaa enemmän.