Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä omat ruoat

Vierailija
01.10.2025 |

Mitä ajattelisit, jos aviomiehesi alkaisi laittamaan vain itselleen ruokaa? Tekisi siis vain yhden annoksen kerrallaan ja söisi sen, yleensä joku kaupan valmis eines tai mikroateria, jonka itselleen lämmittää. Vaikkapa joku maksalaatikko tai joku pirkka kanaa ja riisiä mikroannosateria. Ostaa niitä kaupasta ja niillä elää, me muut ei niistä edes tykätä. Mutta kyllä tämä nyt aika tyhmältä tuntuu lapsiperheessä, että mies elää kuin eri taloutta. 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi jotkut elävät parisuhteessa kuin kämppäkaverit. Kaikki on omaa eikä mitään jaeta, mitä järkeä? Olisitte onnellisimpia ilman tuollaisia nillittäjäeinesukkoja. Ilmeisesti kommunikointi on mahdotonta. 

mutta sitten mies syö kaikki muiden vanukkaat ja tyhjentää jääkapin. Ruokakustannukset kasvaa tähtitieteellisesti kun syö myös 3 kertaa enemmän.

Vierailija
42/53 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Vetäkööt akat nuo homoeväät. Minen heiniä syä enkä teeta jua !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mikroruoka-miehellä niin estynyt käytös että ei vaikuta enää perheen jäseneltä-keittiössä ainakaan.

Kyllä perheellisen miehen kuuluisi auttaa ruuan laitossa ja ostaa sellaista ruokaa josta voi tehdä koko porukalle. Tiedän kyllä omia ruokia syöviä miehiä mutta lapsettomia. Lapseton pariskunta voi periaatteessa syödä omiaan jos on kovin erilaiset ruokavaliot.

Vierailija
44/53 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minua haittaisi. Jos hän kerran tykkää niistä, niin syököön. 

Vierailija
45/53 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ongelmana se, että minä tykkään nukkua oikealla kyljelläni, mies nukkuu vasemmalla. On kyllä hirveän itsekäs ihminen, kun ei tee kuten minä. Pitäiskö jättää mies?

Vierailija
46/53 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sanoo syyksi, että ei osallistu omien lastensa ruokkimiseen? Ostaisi edes pari kertaa viikossa koko porukalle niitä eineksiä. Onhan niissäkin vähän parempia vaihtoehtoja. 

Vierailija
47/53 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ihan jees jos ostaa omilla rahoillaan niin muu perhe säästää ruokakuluissa.

Vierailija
48/53 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ihan jees jos ostaa omilla rahoillaan niin muu perhe säästää ruokakuluissa.

Miten voi olla jees, jos ei osallistu maksamalla tai tekemällä lasten ruokkimiseen?

Vierailija
49/53 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ei ole terveys tai tavoitteellinen harrastus niin en katselisi viikkoa kauempaa. 

Vierailija
50/53 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua olla osa perhettä eikä syödä samaa ruokaa. Kyllä minä alkaisin vaatimaan selitystä miksi tekee kuten sanoit.

Vierailija
51/53 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa oli kummallakin omat ruuat. Minä en nähnyt mitään mieltä syödä samaa mitä mies. En myöskään olisi tehnyt ruokia vain hänelle. Itse olen tykännyt koko aikuisiän pääasiassa vain kylmistä ruuista kuten salaatista. Mies taas halusi kiehuvan kuumia lihoja, makkaraa ja muuta moskaa. 

Vierailija
52/53 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ongelmana se, että minä tykkään nukkua oikealla kyljelläni, mies nukkuu vasemmalla. On kyllä hirveän itsekäs ihminen, kun ei tee kuten minä. Pitäiskö jättää mies?

Jätä se sika!

Vierailija
53/53 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä kyllä omituisia puolisoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi