Salkkareiden Jarmo Koski antoi 130 000 e ulkomaisille nettihuijareille
Raha | Salatut elämät -tähti Jarmo Koski menetti eläkesäästönsä huijareille
https://www.hs.fi/elama/art-2000011482406.html
Kommentit (54)
Mikä näytellen tulee, se huijaten menee.
Jarmo antoi rahansa huijareille ihan samasta syystä kuin monet ministerit, professorit ja muutkin järkeviksi luokiteltavat ihmiset ovat tehneet. Olemassa oleva raha vain lisää rahan himoa.
Minäkin olen antanut 40 euroa yhdelle avuntarvitsijahuijarille!
Luin uutisen aiheesta, missä kertoo tosi tarkasti mitä tapahtu.
Anteeksi nyt, mutta kuulosti kaiken kaikkiaan jotenkin tosi epäuskottavalta koko aikajana ja jopa siltä että tarina olis keksitty...
Kirjaan pitäny saada tarinoita, siltä tuntu. Vai idioottiko hän on? Huomionhakusta touhua, olis antanu olla vaan pimennossa kaikelta kansalta.
Niinpä niin.
Ja ETF iShares Core S&P 500 ETF USD Acc on tuottanut 10 vuodessa 281,64% ja kulut ovat 0,07%.
Ja ETF iShares S&P 500 Information Technology Sector UCITS ETF USD (Acc) on tuottanut 5 vuodessa 177,91%.ja kulut ovat 0,15%.
Ja ahneus. Ihminen on lopulta pohjattoman ahne, kun tilaisuus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin.
Ja ETF iShares Core S&P 500 ETF USD Acc on tuottanut 10 vuodessa 281,64% ja kulut ovat 0,07%.
Ja ETF iShares S&P 500 Information Technology Sector UCITS ETF USD (Acc) on tuottanut 5 vuodessa 177,91%.ja kulut ovat 0,15%.
Menneet tuotot eivät ole tae tulevasta 👎🏼
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin.
Kyllä. EFT:iin minäkin laittaisin jos olisi rahaa. Ei tarvitse edes tietää pörssistä, osakkeista, firmoista juuri mitään.
Aloituksen linkissä on maksumuuri, tässä maksumuuriton samasta aiheesta
Ihmiset on sairaan tyhmiä. Minun pankki tililtä ei voi lähteä yli 3000 euron maksua ellen ole itse pankissa tai pankin pitää soittaa minulle. Minulla on kaikki mahdolliset turvajutut ettei rahaa voi siirtää noin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on sairaan tyhmiä. Minun pankki tililtä ei voi lähteä yli 3000 euron maksua ellen ole itse pankissa tai pankin pitää soittaa minulle. Minulla on kaikki mahdolliset turvajutut ettei rahaa voi siirtää noin vaan.
Onko sinullakin ollut nettihuijauksia? Ei tuollaista rajoitusta muuten laiteta.
Vierailija kirjoitti:
Noh, näyttelijät eivät ole koskaan olleet penaalin terävimpiä kyniä.
No en ole minäkään. Olin yhdessä toimistossa toimistoapulaisena 90-luvun alussa töissä ja hommiin kuului mm postin avaaminen ja käsittely. No meillehän sit tupsahti sellainen oikein kunnon nigerialaiskirje, siis ihan ne prinssit ja vaakunat ja kaikki. Nauroin räkäisesti ja heitin kirjeen roskiin ajatuksella, että kuinka kukaan on noin tyhmä että luulee, että tuohon joku menee.. no 3v myöhemmin olisi sitten lehdissä juttua tästä yhdestä suomalaisesta kepu(?)poliitikosta, joka menetti kaiken tuollaisen kirjeen takia. Oli vissiin ollut ministerinäkin? Kyllä meni alle 20v plikalta usko suomalaiseen poliittiseen eliittin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinullakin ollut nettihuijauksia? Ei tuollaista rajoitusta muuten laiteta.
On yritetty huijata rahaa tai lähetetty perättömiä laskuja. Sain joskus 10 v sitten paljon rahaa niin tein niitä turvajuttuja norden kanssa.
100 k€ laittoi menemään ja odotti 340 k€ voittoa? Joo kuulostaa validilta, rahaa sisään vaan!
Vierailija kirjoitti:
Luin uutisen aiheesta, missä kertoo tosi tarkasti mitä tapahtu.
Anteeksi nyt, mutta kuulosti kaiken kaikkiaan jotenkin tosi epäuskottavalta koko aikajana ja jopa siltä että tarina olis keksitty...
Kirjaan pitäny saada tarinoita, siltä tuntu. Vai idioottiko hän on? Huomionhakusta touhua, olis antanu olla vaan pimennossa kaikelta kansalta.
Koskaan ei pidä aliarvioida ihmisten ahneutta ja tyhmyyttä! Sen näkee eduskunnastakin, puhumattakaan taviksista!
Vierailija kirjoitti:
"Voi saakeli tätä elämää!"
"Miten helkkarissa tämmönen voi olla edes mahdollista" 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää että edelleen on noin tyhmiä vanhuksia jotka lankeavat noihin huijauksiin.
Pitää ottaa huomioon, että tapahtumat alkoivat noin 10 vuotta sitten. Silloin tietoa oli nykyistä vähemmän.
Höpsis. Kyllä on ainakin 20 vuotta sitten alettu medioissa valistaa ihmisiä näistä huijauksista. Myös tv-uutisissa ja dokumenteissa. Mutta jos on elänyt omassa kuplassa niin ei välttis tiedä asioista mitään.
Huvitti kyllä vähän tuo että ei voinut uskoa että joku olisi niin kylmäverinen että huijaisi toista ihmistä tuolla lailla. Kuitenkin nyt jo päälle 70v ihminen, luulisi ettei tulisi yllätyksenä millaisessa maailmassa elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyny olla rikas mies, kun on ollu varaa antaa rahojaan pois vapaaehtoisesti. Köyhällä ei ole varaa tuollaisiin harrastuksiin.
On kyllä uskomatonta lukea miten joku siivoojana 4 vuotta kerran vuonna 1972-76 toiminut ex. perheenäiti menettää sijoitushuijauksessa vaikka 250 tonnia.
Ihan uskomattomia summia tileillä boomereilla tyhjänpanttina joista joku lakimieskään ei voi edes uneksia.
Älä jaksa, jotkut käy normaalisti töissä ja ansaitsee rahaa.
Salkkarit on ihan tuottavaa toimintaa... ihme kyllä...