Mies käy salaa täällä
Tutkin salaa miehen puhelimen ja miehen puhelimen internet selaimella oli useampi vierailu täällä. Voisi jopa sanoa, että käy hyvin säännöllisesti.
Mitä mies tekee täällä? Etsi salaa seuraa?
Kommentit (26)
Tämä ei ole Tinder tms. Ei täältä mitään seuraa haeta.
Täytyyhän olla jotain lukemista vanukkaansyönnin lomassa
Millainen mies vierailee säännöllisesti akkojen palstalla?
Se juttelee teidän panojutuista tuolla Vauvan seksipalstalla. JUORUAA teidän intiimejä asioita.
Tämä on Aihe Vapaa eikä mikään äitylien oma yksityinen turvasatama.
Onnittelut, syyllistyit juuri rikokseen. Laitonta mennä tutkimaan toisen puhelinta ilman lupaa.
Jaa, akkojen palsta? Missä se määritellään? Oon tykännyt käydä jo vuosia täällä lueskelemassa hyvän mielen juttuja ettei tarvi uutisia plarata. Toisaalta tämä on loistava paikka oppia toisten ihmisten ajatusmaailmasta. Välillä tahtoo olla huonosti voivien ja huomiota kerjäävien häiriköintiä seassa, mutta onneksi ne on helppo pomppia yli. M40+
Vierailija kirjoitti:
Se juttelee teidän panojutuista tuolla Vauvan seksipalstalla. JUORUAA teidän intiimejä asioita.
Miten saisin tuollaisen toiminnan selville?
Olen joutunut vuosien aikana usein seuraamaan miestä. Viimeeksi jouduin salaa seuraamaan miehen kaupassa käyntiä, koska muuten ei voi tietää mies tekee kun en ole paikalla.
Parempi että vierailee täällä kuin jossain Ylilaudalla.
Tällä sivustolla on kirjoittelua laidasta laitaan mitkä ei liity mitenkään vauvoihin, joten syy vierailuun voi olla mitä tahansa, kannattaa tarkistaa mitkä keskustelut on kiinnostanut. Esim. IS linkkaa keskusteluja vauva.fistä sivuillaan, googlailemalla päätyy helposti tänne koska täältä voi löytää esim. arvosteluja tuotteista tai yrityksistä tai vinkkejä pulmiin jos on sen verran maalaisjärkeä että jättää trollien viestit omaan arvoonsa.
Levittää valheita, haukkuu muita?
Vierailija kirjoitti:
Käythän sinä itsekin täällä!
En käy. Lopetin tämän palstan palstailun puoli vuotta sitten. Sen jälkeen tasan nolla vierailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käythän sinä itsekin täällä!
En käy. Lopetin tämän palstan palstailun puoli vuotta sitten. Sen jälkeen tasan nolla vierailua.
Mä puolestani en ole käynyt täällä koskaan enkä käy. Nytkin olen muualla.
Tasa-arvomiehet käy täällä julistamassa tasa-arvoa. Aihe vapaan värejä voisi muuttaa tasa-arvoisemmaksi.
Kun olen täällä, kaipaan muualle, kun olen muualla, kaipaan tänne.
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies vierailee säännöllisesti akkojen palstalla?
Jänkyttäjäpersuja täällä ainakin käy läjäpäin riitelemässä
Jätä se sika, oikeesti!