Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan sulla menee aamutoimissa?

Vierailija
01.10.2025 |

Jos siis aloitat työt kotona tai lähdet töihin klo 8.00, monelta nouset sängystä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasilta pitää lähteä töihin ja vielä makaan sängyssä. Mitä nyt kestää laittaa vaatteet, käydä pissalla, pestä hampaat ja laittaa ripsiväriä. 10min ehkä. 

Vierailija
2/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:15 soi kello, aamupaska + hesari + aamutrollailut pöntöllä puolisen tuntia, aamukahvi 15 min, työhuoneeseen kävely 10 sekuntia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään klo 6.40., mutta siitä ajasta tunnin istun padillä joko kahvin kanssa tai ilman kahvia. 

Vierailija
4/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan päivästä. Joskus nousen sängystä ennen kuutta, ja saan työtietokoneen auki vähän yli seitsemän. Tänään heräsin "vasta" kuudelta, ja työkone oli auki jo kymmentä vaille seitsemän.

Mutta sellaiset 50-80 minuuttia menee sängystä nousemiseen siihen, että joko astun ovesta ulos ja lähden toimistolle tai avaan työtietokoneen jos olen etänä.

Vierailija
5/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä soi näin aamuviikkoina kello 5:30. Lähinnä käyn kusella ja pesen naaman. Kahvi tippuu sillä aikaa. Syön aamiaisen, ja lähden autolla juna-asemalle. Kello on tuolloin aika tasan 6:00. Työt alkaa 7:00.

Vierailija
6/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan mulla menee. Mistäs tiesit?

Vierailija
7/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää lähteä ovesta ulos, niin kestää pitkään, sanoisin 2h eli heräisin klo 6. Silloin käyn aamulla suihkussa ja aikaa kuluu meikkaukseen ja hiustenlaittoon. Haluan myös juoda aamukahvini rauhassa.

Jos taas voin työskennellä kotona, herään klo 7. Heräämisaikoihin vaikuttaa kyllä sekin, onko muita hereillä/lähdössä samaa aikaa. 

Vierailija
8/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan päivästä. Joskus nousen sängystä ennen kuutta, ja saan työtietokoneen auki vähän yli seitsemän. Tänään heräsin "vasta" kuudelta, ja työkone oli auki jo kymmentä vaille seitsemän.

Mutta sellaiset 50-80 minuuttia menee sängystä nousemiseen siihen, että joko astun ovesta ulos ja lähden toimistolle tai avaan työtietokoneen jos olen etänä.

Työtietokone kuulostaa jotenkin hellyttävältä, varmaankin olet jo vanhempi ihminen?

Vierailija
9/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähden töihin klo 8, herään klo 7:20-7:30. Tukka ponnarille, hampaiden harjaus, vähän ripsaria, aamupalaleipä valmiiksi ja ulos.

Vierailija
10/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.45 herätys, kananmunat keittymään, suihku, hampaiden pesu, dödä kainaloon, vesilasi kurkusta alas + vitamiinit, kamat kassiin 6.15 kävelemään töihin.

Vierailija
11/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 10 min. Kuset, paskat, aamurööki, vaatteet lattialta päälle ja tukan kampaaminen. 

Vierailija
12/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin herätä ihan aamuyöllä, mutta jos on ollut unettomuutta, herään klo 7. Suoraan suihkuun n. klo 7.01. Hiukset ehtivät kuivua tarpeeksi pyyhkeen sisällä ja sitten menoksi.

Vierailija
13/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 10min. Käyn kakalla, pukeudun ja pesen hampaat.

Vierailija
14/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meen suihkuun niin herään yleensä 30 min ennen kuin bussi lähtee. Jos en mee niin saatan herätä vasta 15 min ennen bussin lähtöä. Aamupalan syön töissä. 

Vierailija
15/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 6 herätys niin olen töissä klo 8.

Juon kahvin ja syön aamupalan. Pesut sun muut aamutoimet. Töihin lähden 7 jälkeen ja matkalla ostan päivän ruoan. 

Vierailija
16/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtietokone kuulostaa jotenkin hellyttävältä, varmaankin olet jo vanhempi ihminen?

Millä nimityksellä nuoret ihmiset nimittävät sitä laitetta, jonka työnantaja on antanyt työn tekemistä varten? Vs. siis oma itse ostettu tietokone kotikäyttöön.

Ja joo, olen 5-kymppinen ja ollut IT-alan hommissa ysärin lopulta lähtien.

Vierailija
17/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovesta pitää poistua klo 8, herään klo 6. Sängystä ylös 6.10 kun pulssi on tasaantunut herätyskellon aiheuttamasta säikähdyksestä. Vedenkeitin päälle, suihkuun. Suihku hoidettu ja eka (pika)kahvi juotu 6.45. Siitä aamupalan ja toisen kahvin tekoon, aamupala tehty ja syöty 7.20. Pukeutuminen, hiusten kuivaus/laitto, meikkaus valmis 7.45. Vartin ehtii vielä levätä/ pakata tavaroita / miettiä muistettavia asioita / käydä vessassa.

Jos tulee jostain syystä herättyä myöhässä, 1,5 tuntia riittää, mutta silloin saattaa unohtua jokin tavara eikä kahvia ehdi juoda kuin yhden mukillisen ja on lähdettävä hiukset märkinä.

Vierailija
18/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä nimityksellä nuoret ihmiset nimittävät sitä laitetta, jonka työnantaja on antanyt työn tekemistä varten? Vs. siis oma itse ostettu tietokone kotikäyttöön.

Ja joo, olen 5-kymppinen ja ollut IT-alan hommissa ysärin lopulta lähtien.

Se on työläppäri.

N45

Vierailija
19/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudelta. Ensin ruokkimaan eläimet, sitten aamukahvit pitkän kaavan mukaan, seitsemän aikoihin eläimet ulos, lisää kahvia ja pukeutuminen työvaatteisiin. Siinäpä se sitten on.

Aamupesu on aika pikainen, koska meillä on aina iltaisin sauna tai vähintään suihku. En meikkaa, ja hiusten laittoon menee noin minuutti.

Vierailija
20/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamutoimissa ei kauan mene, ehkä puoli tuntia kaikkineen. Mutta herään jo 3-4 tuntia ennen töihin lähtöä ja sirottelen ne aamutoimet sille aikajanalle, koska en tykkää mistään äkkilähdöistä ja kiireestä. Toisinaan teen ohessa myös kotiaskareita pois päiväjärjestyksestä aamutoimien lomassa, ettei kotiin palatessa ole kaaos vastassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi