Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä välttyä tulemasta katkeraksi vanhaksipiiaksi? (ov)

Vierailija
12.04.2007 |

Yksi surullinen täällä kaipaisi lohdutusta ja toivoa.

Olen lähempänä neljää- kuin kolmeakymmentä, muodikkaasti sinkku ja kuten moni meistä varmaankin, vasten tahtoaan. Monta pitkää parisuhdetta on takana, mutta ei perhettä ole vieläkään. Entisistä miehistäni (3 avoliittoa) jokainen on heti minun jälkeeni seuraavan kanssa perustanut perheen, hankkinut lapsia ym.

En haluaisi katkeroitua, mutta taas on koittanut kevät ja kaikki uusiutuu ja eläimilläkin on poikaset ja minä se vaan olen yksin. Tuntuu niin toivottoman surulliselta nyt, mutta ei aina näin suru ole, tänään vaan on erityisen huono päivä ;-( Mutta kysyisin, että onkohan kellekään käynyt niin (tai tutulle), että vasta myöhäisellä iällä on tavannut oikean miehen ja saanut vielä hyvän parisuhteen, ehkä perheenkin??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana useampi suhde, viimeisestä miehestä erosi kun oli 34. Sinkkuna oli muutaman vuoden ja todella onneton. Nyt (ikää 38) viime syksynä tapasi miehen ja menivät kihloihin kaksi viikkoa sitten.

Toivoa siis on!

Vierailija
2/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata olla liian ronkeli jos kysyntää ei kerta kaikkiaan ole.

eronneita miehiä on maailma täys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset kaksi suhdetta minä lopetin muutaman kuukauden jälkeen. Ensimmäinen mies näistä oli sairas mieleltään (lääkityksellä kylläkin, mutta veti minuakin niihin mustiin syövereihinsä) ja jälkimmäinen, jonka kanssa lopetin viime syksynä oli vasta eronnut mutta vielä niin kiinni entisessä elämässään, että koin olevani laastari.

ap

Kiitos vastauksista! Toivotaan, että toivoa on...

Vierailija
4/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kaikkiin tapahtumiin mitkä vähänkin kiinnostaa (ja missä olisi sinkkumiehiä), käy sokkotreffeillä avoimin mielin (pyydä kavereita järjestämään), hanki uusia harrastuksia (joissa voisi tavata miehiä).

Ehkä kliseisiä ohjeita mutta näillä saavutat paremmin päämäärän kun kotona ihmettelemällä.

Vierailija
5/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat ilmoituksiin, että biologinen kello tikittää ja perhe olisi perustettava pian ja vain kunnolliset miehet hyväksytään!

Vierailija
6/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sinä nyt vielä ikäloppu ole. Jopa vanhainkodeissa solmitaan avioliittoja asukkejen kesken. Toki lastentekemiseen/saamiseen alkaa aika käydä vähiin. Haluaisitko sinä olla sinkkuäiti?

Vierailija
7/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

adoptiohankkeen vireille, sai lapsensa, tapasi miehensä, jolla kaksi lasta ennestään. Nyt elelee uusperheenä ja heillä on vielä tukilapsikin kaksi kertaa kuussa.

Ja tämä siis jo neljänkympin hujakoilla, vähän ylikin.

Vierailija
8/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellisista pareista tmv. Katsele karttaa usein ja alitajuntasi alkaa tomia hyväksesi. Tämä toimii!

Vierailija
9/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen epätoivoisesti etsii kumppania, hinnalla millä hyvänsä. Miehelle (ja kyllä naisellekin vastaavassa tilanteessa) tulee tunne siitä, että kuka tahansa käy, pääasia että mennään pian naimisiin ja hankitaan lapsia. Pakokauhuhan siinä tulee!

Joten kannattaa relata ja nauttia elämästä sellaisenaan, tavata miehiä " ilman taka-ajatuksia" ja jos jonkun kanssa kolahtaa, niin hyvä. Varta vasten pyydystäminen ei hyvin pääty.

Vierailija
10/10 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sellaisen tein, ja se kyllä toimi.

Onko vielä muita kommentteja? Kiitos tähänastisista!!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan