Kanssa kirjoittaja vaativa eroottisen novelini julkaisua täällä mutta sitten se sensuroitiin! Miksi?
Tässä teksti uudelleen niille jotka siitä niin kovin tykkäsivät!
Yleisön pyynnöstä! Tässä yksi uusista mitä mieltä olette? Kokeilin minä muotoa ensimmäisen kerran.
Eduskunnan kahvilassa Marjatta käänsi sivulla olleen lypsyjakkaran eteeni, kiipesi huojuen sille riisui pesemättömät Mestarin jäljiltä spermaiset Blachorset ja toi herkkunsa minun ryhmäjohtajan suuni ulottuville. Aloin nuolla sitä pesemätöntä ja märkää reikää ahnaasti käsieni leipoessa hänen uhkeita rintojaan. Marjatta huokaili ja painoi isoa päätäni lähemmäksi lämpimiä reisiään. Työnsin lipevän kieleni hänen sisälleen niin pitkälle kuin vain ulotin, tunsin kohdunsuun kielelläni, välillä vain herkuttelin hänen anuksellaan ja välillä nuolin sitä hikistä vakoa. Kohta hän huokaisi syvään ja painoi pääni niin tiukkaan paksujen reisiensä väliin ja pieraisi niin että olin tukehtumaisillani ja niin että tuntui kuin pää räjähtäisi. Samanaikaisesti myös minä sain voimakkaan säkenöivän orgasmin ja tulin kumisaappoihini kuin tuhannen kilowatin sade.
Marjatta hyppäsi pois lypsyjakkaralta ja kävi hakemassa uuden kermakon keittiön puolelta. Sanoi sitten olevan viimeisen spermasyöksyn vuoro, ellen halunnut siitäkin sitten vielä jatkaa ihanaa leikkiä. Hän pysäytti lypsykoneen vähäksi aikaa, jotta peniksen arkuus ehtisi kadota. Anuksen ja kiveksien värähtely jatkui koko ajan ihan himona.
Kun Marjatta sitten jonkin minuutin kuluttua käynnisti lypsykoneen taas, oli penis vieläkin vähän hellänä arka, mutta nopeasti aloin taas nauttia olostani kuin mies ja mietin kuinka Riikan kanssa verotettaisiin köyhät pummit hengiltä. Marjatta nosti peniksen lypsynopeutta melkoisesti. Seurauksena oli hyvänolon tunteen nopea nousu kuin kannatus jytkyn aikaan. Huohotin ja vääntelehdin nautinnon kasvaessa. Penikseni koko 12 cm miehuudessaan tuntui olevan halkeamaisillaan lauetessani. Spermaa tuntui tulevan melkein yhtä paljon kuin ensimmäisellä kerralla eli 2dl kermatetran verran.
Nyt oli urakka täynnä. Marjatta kysyi, että halusinko jatkaa. Sanoin jatkavani niin varmasti kuin olen Scharführer (suom. ryhmäjohtaja), jos hän tulisi mukaan suihkuun. Se sopi hänelle hyvin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa jollakin maalaisella mennyt tunteisiin. Onko syy lypsyjakkarassa?
Oisko syynä se, että kuvailu oli kuin lypsykoneen esittelyä?
Meinaatko että on mustasukkainen?
Tuli William S. Burroughs mieleen tekstistä.
Tuo Scharführer vähän mietityttää, samoin 1000 kW sade. Sadetta ei nyt wateissa mitata, ja eikö 1 MW olisi järkevämpi yksikkö muutekin?
Solange du keine Ahnung hast, was ein Scharführer eigentlich bedeutet, bitte drauf Verzichten :)
Kannattaa käyttää sellaisia sanoja, joiden merkityksen ymmärtää edes alkeellisella tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Scharführer vähän mietityttää, samoin 1000 kW sade. Sadetta ei nyt wateissa mitata, ja eikö 1 MW olisi järkevämpi yksikkö muutekin?
Solange du keine Ahnung hast, was ein Scharführer eigentlich bedeutet, bitte drauf Verzichten :)
Kannattaa käyttää sellaisia sanoja, joiden merkityksen ymmärtää edes alkeellisella tasolla.
Olisiko jotain kaksoisviestintää jollekin pervoilija ryhmälle?
Oisko syynä se, että kuvailu oli kuin lypsykoneen esittelyä?