Mikä tämä Behmin lapsi juttu on?
Otsikoiden mukaan Behmillä oli parikymppisenä lyhyt aviolitto 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. Avioeroa haettiin 2016 ja ero astui voimaan 2017. Lapsi on syntynyt 2018. ??
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sinulle eikä kenenkään muulle hänen lapsensa ei avioliitot ja erot!!!!
Lukee lehdessä joten kuuluu lehden ostajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin on täällä sairas pakkomielle Behmistä. Ei ole ensimmäinen parjausketju. Joko kateellinen nainen tai Behmin perään ruikuttamaan jäänyt epätoivoinen mies.
Ruma kateellinen keski-ikäinen nainen.
Kohdistatte aina johonkiin yhteen ihmiseen vaikka ketjussa on ääniä joka lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin on täällä sairas pakkomielle Behmistä. Ei ole ensimmäinen parjausketju. Joko kateellinen nainen tai Behmin perään ruikuttamaan jäänyt epätoivoinen mies.
Ei saa sanoa mitään siitä hehkutuksesta poikkeavaa, muuten on kateellinen tai pakkomielteinen? Ihan vain tavalliset jo triggeröivät teitä. Saisi vain kehua ja ylistää, poikkeuksia ei sallita.
Siis tavalliset asiat jo triggeröivät teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla ei saa keskustella asioista, ei edes niistä mitä lehdestä voi lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän johtuu, etten saa Behmin laulujen sanoista selvää? Minusta hän ei laula vaan kuiskaa sanat mikrofoniin.
Ei johdu ainakaan Behmistä
Hampaat on ainakin vaihdettu.
Hampaita on laitettu ja ihan tavanomaista nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Behm ei ole kaunis, mutta nainen tykkää vanhemmasta.
Miten niin? Tapailee Aku Sipolaa, joka on 35-vuotias. Niin ja on myös kaunis.
Aku on varmaankin sopivampi isäpuoleksi kuin Miki, vaikka olihan Miki tosi komea.
Aku on söpö.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sinulle eikä kenenkään
muulle hänen lapsensa ei avioliitot ja
erot.
Montako lasta ja montako eroa???????
Kuka oli synnytyksessä mukana. Viittaa. Aajaa sieltä käsiä nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla ei saa keskustella asioista, ei edes niistä mitä lehdestä voi lukea.
Hehhehh... lähdenkin tästä johonkin toiselle palstalle tai lukemaan lehtiä.
Vaikeaa käsittää, ettei joku julkisuuden henkilö halua tuoda lastansa julkisuuteen?
Kaikesta tehdään pahaa ja draamaa.
Draaman kaari älytön ja syö ittensä
Eikö semmonen tekele oo
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen "lapsi juttu"? Hänellä on lapsi. Ei ole mitenkään outoa. Monella muullakin on.
Eikä!!!! Hän on neitseellinen ja viaton ruusunnuppu. Älkää väittäkö muuta!!! Hän on oikeaa vaimoainesta. T:Incel 26vee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma kateellinen keski-ikäinen nainen.
Kohdistatte aina johonkiin yhteen ihmiseen vaikka ketjussa on ääniä joka lähtöön.
Suomen Lady Gaga. Itse sanonu niin.
Huomioo ja glamuurii tulee. Sitä halunnu ja sitä ny kivasti saa. Elokuvatähti. Hollywood ottaa yhteyttä het maanantain ko kerkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aku on varmaankin sopivampi isäpuoleksi kuin Miki, vaikka olihan Miki tosi komea.
Akullakin lapsi jo ennestäänkin.
Totta, Minka Kuustosen kanssa. Piiri pieni pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, Minka Kuustosen kanssa. Piiri pieni pyörii.
Eiiiihhh!!! Onko Minkallakin lapsi??? Ei voi olla totta T:Incel 26 vee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tältä palstalta joskus lukenut että Behmillä on lapsi, yllätyin kun luulin jotenkin ettei hänellä ole lasta/lapsia.
Onkohan lapsi pääasiassa isällään?
Vain isällä. Isä kasvattant.
Ei kai Kallion Sörnäisten yksiöissä oo mukana roikkunu männävuosil. Ei kai vaihtuvien miesten majapaikois. Eikö ollunna vaa kissa.
Mistä olet tällaisen käsityksen saanut? Pitää vähintään yhteyttä lapseensa / lapsi äidillä viikonloppuisin jos kerta Seiskan paparazzikin saanut koko poppoon ikuistettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tarkoita että on sopivampi. Miki olisi ollut täydellinen kaveri lapselle, ainakin minun näkökulmastani katsottuna.
Eikö Mikillä ollut alkoholi ongelmaa?
No jos alkoholin juominen on jonkun mielestä ongelma niin kai sitten oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, nyt kyllä lopahti kaikki kunnioitus sitä vosua kohtaan. Ja minä kun luulin että se olisi ollut jotenkuten kunnollinen nainen. 👎🏼👎🏼👎🏼
Niin ettei elänyt kuten sinulle sopii?
Kyllä. Itse valitsen seurani ja tuollaisen naisen kanssa en olisi missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, nyt kyllä lopahti kaikki kunnioitus sitä vosua kohtaan. Ja minä kun luulin että se olisi ollut jotenkuten kunnollinen nainen. 👎🏼👎🏼👎🏼
Niin ettei elänyt kuten sinulle sopii?
Kyllä. Itse valitsen seurani ja tuollaisen naisen kanssa en olisi missään tekemisissä.
Näin saa tehdä, jokainen valitsee itse miten haluaa elää ja ketä elämässään pitää mukana.
Ei saa sanoa mitään siitä hehkutuksesta poikkeavaa, muuten on kateellinen tai pakkomielteinen? Ihan vain tavalliset jo triggeröivät teitä. Saisi vain kehua ja ylistää, poikkeuksia ei sallita.