Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalevi 67v ei saa vaihdettua Hekan vuokrakolmiota pienempään

Vierailija
30.09.2025 |

Iltalehdessä juttua. En saa linkitettyä. Asunut vuokralla 1984 vuodesta asti. Uusi vaimo vissiin joku ulkomaalainen,  kun on vasta 44v.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on säännöllisesti esillä, ettei Hekalla pääse vaihtamaan pienempään (parempaan).

Kaupunki voisi kyllä uudistaa ainakin siltä osin että olisi omaisuus/tulorajat myös niille nykyisille, ja määräaika poismuuttamiselle, vuosi tai jotain kohtuullista. Purkaisi vähän niitä jonoja. 

Vierailija
22/27 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kelle tää on ongelma, paitsi Kaleville, jolla ilmeisesti on jonkinlaista vikaa päässä, edellyttäen että hän olisi olemassa?

Kallu voi muuttaa Keravalle. Eihän hän ole töissäkään. Ja mitään naista ei ole, se on pelkkä senilixin haave.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisikään, vai tulisiko päästä sivuovesta Hekalle. Mutta etsii itse siihen jos löytää, vaihtoilmoituksia pilvin pimein. 

Kukaan ei halua luhtitalokolmiota Pohjois-Helsingistä, se lukee tuossa jutussakin. En vaan käsitä miksi Kalevi jää itkemään ja uhriutumaan, kun hän voi muuttaa muualle asumaan.

Vierailija
24/27 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEKA otti kuluvan vuoden alusta käyttöön tulorajat asunnonhaussa. Koska Kalella on vara ylläpitää ostovaimoa, hänen tulonsa ovat liian suuret jotta hän pääsisi jonoon. Ja hei, kolmio ei ole liian pieni pariskunnalle.  Lisäksi eläkkeensaajan asumistukea ei saa, jos asuu yhdessä alle eläkeikäisen kanssa. Kalevi mokasi.

Vierailija
25/27 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEKA otti kuluvan vuoden alusta käyttöön tulorajat asunnonhaussa. Koska Kalella on vara ylläpitää ostovaimoa, hänen tulonsa ovat liian suuret jotta hän pääsisi jonoon. Ja hei, kolmio ei ole liian pieni pariskunnalle.  Lisäksi eläkkeensaajan asumistukea ei saa, jos asuu yhdessä alle eläkeikäisen kanssa. Kalevi mokasi.

Kalevi saisi mun laskujen mukaan 140 euroa vielä asumistukea eläkkeensä ja vaimonsa tulojen päälle. Eläkkeensaajan asumistukea kyllä saa mikäli alle eläkeikäinen on oma puoliso.

Vierailija
26/27 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun toi ukko ilmeisesti ajattelee olevansa jotenkin erityisessä ahdingossa :D

Mun tulot on 1 200 euroa ja tosta menee 800 euroa vuokraan ja vesimaksuihin. Lopuilla pitää maksaa kaikki muut laskut ja ostaa ruokaa itselle ja lapselle.

Vierailija
27/27 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun toi ukko ilmeisesti ajattelee olevansa jotenkin erityisessä ahdingossa :D

Mun tulot on 1 200 euroa ja tosta menee 800 euroa vuokraan ja vesimaksuihin. Lopuilla pitää maksaa kaikki muut laskut ja ostaa ruokaa itselle ja lapselle.

Höpö höpö .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme