Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääketiede

Vierailija
30.09.2025 |

Vaikka olen ollut hyvä luonnontieteellisissä aineissa ja aina olen saanut niistä 9 ja 10  arvosanaa kouluissa, mutta silti useimpien vuosien hakemuksella en vieläkään saanut lääketieteellisen opiskelupaikan kiinni! Olen käynyt paljonkin valmennuskursseja, mutta en niistä saanut hyötyä. Päättelin vain hakea hampaalle, mutta silti siihenkään en pääsyt vielä. Vaikka osaan aikaa paljon kaikkia asioita, joita kysytään pääsykokeissa ja yo-kokeissa, mutta pääseminen tuntuu saavuttamalta! Yo- kokeissa vain kielistä en ole saanut riittävät pisteet. Olen myös kokeillut opiskella muita alaa, mutta loppujen lopuksi tuli siitä tyytymättömyys olo. Päässäni on koko ajan pyörii se ajatus, että minun pitää päästä siihen, mutta kehoni on aika väsynyt. En tiedä mitä tekisin, kun en pysty unohtamaan tätä asiaa? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene erityisamattikouluun.

Vierailija
2/7 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi dokata heti aamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ensin opetella kirjoittamaan, eli ihan äidinkielestä alkuun. Jos sulla on kirjoitus- tai lukihäiriö, niin voinet unohtaa suoriltaan nuo opiskelupaikat.

Vierailija
4/7 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihan suomenkielen kurssille ensin ja sitten niitä muita kieliä.

Vierailija
5/7 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että sinusta olisi mihinkään ammattiin. 

Vierailija
6/7 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomenkieli sinulle haaste, harkitse opiskelua (englanninkielistä) esim Latviassa.

Vierailija
7/7 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain alakoulun matikan 10llä ei nyt ole juurikaan merkitystä. Mitkä sun arvosanat kirjoituksista on? Koska jos niissä ei kaikki luonnotieteet ole käytännössä L ja sit se ainoa kieli minkä tarvitse eli suomi ole vähintään E, lääkikseen ei ole mitään asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän