G: Kauneinta mitä sinulle on koskaan sanottu?
Kommentit (32)
Sanoi nykyinen aviomieheni joskus ihan seurustelumme alkuaikoina. No, eipä mulla ole mitään sitä vastaan :-)
ja vauvan nukahdettua illalla mies toi mulle sohvalle lasin shamppanjaa, istui viereen ja sanoi " Hyvin tehty" .
että " sä olet niin karismaattinen tyyppi, ettei parilla ylikilolla ole mitään merkitystä."
kun se ei ole tottumuksesta heitetty suikkaus puhelinkeskustelun päätteeksi, vaan sellainen suoraan sydämestä tuleva ja vakava hetki. Myös se oli ihanaa, kun 6-vuotias poikani sanoi jokin aika sitten " äiti, jos minä saisin pullonhengeltä toivomuksen ja sinua ei olisi, minä toivoisin sinua kaikkein eniten. Enemmän kuin kaikkia maailman leluja" .
Muistan myös yhden hetken viime talvelta, jolloin mies kesken arkipuuhien pysähtyi katsomaan minua ja sanoi: " Mullla on hyvä sun kanssa. Ei ole mitään niin huonoa asiaa meidän suhteessa, etteikö mun olisi hyvä olla sun kanssasi" .
Ja sitten vielä muistan sellaisen ystäväni minusta sanoman asian, että " jos lintu muuttuisi ihmiseksi, se olisi juuri tuollainen" . En ihan vieläkään tiedä, mitä hän sillä tarkoitti, mutta se oli minusta ihmeen kauniisti sanottu.
Eräs puolituttu mies sanoi kaverilleen, kun kävelin heidän ohitseen kadulla, että tuossa menee maailman kaunein nainen. Olin ja olen todella otettu, se oli jotenkin niin vilpitön kommentti. :)
Arkipäivän romantiikkaa eilen: kokeiltiin miehen kanssa uutta webbikameraa (hän työmatkalla), mies hymyili ja sanoi, että sähän oot tosi hyvän näköinen! Olin tullut suihkusta, karseat retkuvaatteet päällä, enkä tosiaan tuntenut itseäni hehkeäksi.
Muhun puree parhaiten tuollaiset vilpittömät kehut, jotka tulee ikäänkuin vahingossa.
kerran bussissa tuntematon äitini ikäinen nainen tuli istumaan siihen välikköön jossa olin rattaiden kanssa. Hän jutteli kanssani jotain niitä näitä, ja jäädessään pois bussista sanoi silloin 1,5 vuotiaalle lapselleni " tiedätkö, että sinulla on maailman paras äiti!"
Muistan tämän tilanteen ikuisesti, vaikka siitä on jo vuosia. Tämä tuntematon nainen oli kuin pelastava enkeli, sanoi juuri oikeat sanat kun mulla oli kurja olo riideltyäni oman äitini kanssa. Ja vielä sekin, että oma äitini ei ole milloinkaan sanonut minusta yhtään kaunista sanaa.... :(
koskevat ulkonäköä. Pinnallista.
Minua mieheni on sanonut sankarikseen ja omaksi taistelijakseen synnytysten jälkeen. Sydämestä tulleet rakkaudentunnustukset ovat myös koskettaneet, samoin kuin se, että vielä näin kymmenen avioliittovuoden jälkeenkin mieheni sanoi, että haluaa ehdottomasti viettää loppuelämänsä kanssani. Ei kuulemma voisi kuvitellakaan mitään muuta.
Lasten " rakas äiti ja äiti on ihana" koskettavat, samoin työssäni oppilailta tullut palaute siitä, että olen " maailman paras ope" .
Minulla on ollut ilo kuulla paljon kauniita sanoja!
Minusta on ihaninta kun minulla on perhe..
Omallani se ei kuulu luonteeseen tai sitten ei vain yksinkertaisesti rakasta.
Haluan uskoa, että teot jotka vuoksemme tekee tarkoittavat sitä samaa.
mutta kyllä sitä vain orvoksi olonsa tuntee kun ei paljon positiivista kommentia heru, eikä hellyyttä muutenkaan kuin sen hetken sängyssä...
Mieheni sanoi eräälle ex-heilalleni (joka kävi vonkaamassa minua, eikä uskonut kun sanoin ' ei' ), että " Sinä et ikinä voi rakastaa Maria niin paljon kuin minä rakastan" . Seurustelua oli tuolloin minulla ja miehelläni takana sellaiset 7kk, oi niitä aikoja! Meni siinä ex-heilallakin jauhot suuhun, hämillään vain toivotteli meille onnea..
Mieheni on armoton kulinaristi, hän omaa tosi tarkat makuhermot (ja muutkin aistit ovat skapit) ja olen jo 18 vuotta opetellut tekemään ruokaa, hyvällä ja huonolla menestyksellä.
Viime viikolla sitten onnistuin pariin kertaan. Ensimmäinen oli lämmin lohisalaatti (marinoitua lohta paistetaan), toinen oli blinejä ja mätiä. Mieheni sanoi, että minun pitäisi pistää pystyyn ravintola.
En ole koskaan tuntenut olevani hyvä kokki, joten tuo tuntui niin ihanalta. Olemme olleet yhdessä 18 vuotta, eikä hän ole koskaan sanonut keitoksistani moista kohteliaisuutta.
" Mulla on maailman ihanin vaimo! Oon saanu sen valita miljoonien joukosta!"
" Mä rakastan sua tosi paljon, olet elämäni. Taidan tuskin ansaita sinua."
Olin siis nukkunut yön tosi huonosti ja aamulla äreänä hätistin pois kun punki meidän sänkyyn, niin tuli siihen kainaloon ja tokaisi että " minä vaan vähän aikaa sinua tässä rakastan..." :) Hävisi se aamuäreys siihen..
Itselläni oli tosi paha olo silloin ja tuntui että päälle kaatuu pelkkiä ongelmia joista joutuu yksin selviämään..
Minä tuskailin omaa valtavaa raskausvatsaani ja mies lohdutti: "parempi tilava kaksio kuin liian ahdas yksiö, rakkaani".
"Ei kaikki voi olla noin kauniita, pitkiä ja hoikkia kuin sinä, vaikka niin luuletkin".
Riidan yhteydessä. Otin sen niin, että vastapuoli pitää minua kauniina, pitkänä ja hoikkana. Itse en ole väittänyt olevani mitään noista.
Kauneimmat sanat säästän teiltä, mutta eräsperheen ulkopuolinen ihminen sanoi, että onnellinen on poika joka on äitinsä näköinen! :) On vanhanajan termejä.
Tämän kuulin viime viikolla eräältä mieheltä, joka on salaisesti rakastanut mua jo pitkään. Nyt ollaan molemmat vapaita, joten...
Entiseltä mieheltäni kuulin paljon kauniita asioita. Ensimmäinen oli se, että hän sanoi minun olevan paras kaverinsa. Rakastettu, mutta myös paras kaveri. Olin tosi otettu tuosta lauseesta :-)