Mitä tuotteita et ole ostanut yli vuoteen ruokakaupasta?
Itse en ole ostanut mehuja, sokeria, suolaa, leikkeleitä, makkaroita, kahvia, ruokaöljyä, mitään sipulia, pullaa, pipareita, karkkipusseja. Alkoholia enkä tupakkaakaan käytä. En myöskään ole ostanut lehtiä, arpoja, lottoa, postimerkkejä. En muista sitäkään, koska olisin ostanut markettishampoota tai muita hiustuotteita, kosmetiikka- ja hygieniatuotteita, siteitä, tamponeja tai pikkuhousunsuojia. Ostamatta jäänyt myös paristot, lamput, siivousaineet ja -välineet. Kukat, kynttilät ja muu sälä, sekä kaikki lastentarvikeosastolla myytävät asiat, lahjakortit/postikortit.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa. Olen syönyt metsän antimia kesästä lähtien.
Oletko kaatanut hirven vai karhun?
No, jokaisella varmaan on jotain mitä ei osta koskaan ja suurimmalla osalla on enemmän mitä ei osta kuin ostaa, harva kai kaikkea ostaa mitä sieltä saa. Mutta oletan että aloittaja tarkoittaa, vaikka sitä ei mainnut, sellaisia tuotteita mitä joskus aiemmin on ehkä ostanut. Itsellä niinkin arkinen ostos jäänyt kuin näkkileipä, kun niitä ei ole vain tullut syötyä erityisemmin. Mannaryynejä meinasin ostaa marjapuuroa varten ja siitä on kyllä aikaa kun viimeksi niitä ostin, useampi vuosi.
Röökiä, lonkeroa, kuukautistuotteita, nakkeja.
Kaikkia niitä, joita siellä ei myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan on kysymys. Samat perustarvikkeet ostan viikoittain, kaikki muu jää kauppaan. Mahdoton tehtävä listata mitä en osta
Mikä mahdottomuus se on?
Tuotevalikoima on tuhansia eri tuotteita.
Ruokaa. Olen syönyt metsän antimia kesästä lähtien.