Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielen alla oleva jänne ja suuseksi, pillun pH ja maku

Vierailija
29.09.2025 |

Ex-vaimon pillua kun nuoli, niin kielen alla oleva jänne oli seuraavana päivänä arka ja sen limakalvo karhean tuntuinen. Tämä kesti pari päivää, ennen kuin limakalvo tuntui normaalilta. Sama oli, kun nuoli edellistä naisystävää. Heillä kummallakin pillu maistui vähän happamalta, kuin se 9V paristo kielessä.

Jostain syystä samaa ei tapahdu lainkaan nykyisen naisystävän kanssa. Pillu ei maistu happamalta, eikä kielen alunen muutu karheaksi ja araksi. Mikä juttu tämä oikein on? Muita naisia en ole nuollut kuin näitä kolmea.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla on todella hapan maku, mutta happamuus pitää emättimen terveenä.  Nuoleminen kyllä jää silloin vähiin. Parilla naisella maku on ollut kuin hedelmämehun ja suuseksiä olen antanut antaumuksella. Mulla kyllä kieli ja ja jänne ovat kipeytyneet paljosta nuolemisesta, mikä ei ole ihmiselle kovin luontainen tapa.

Vierailija
22/25 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imekää sitä klitorista nii ei tarvii niin kovasti nuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan kusirännin vispaajat

Vierailija
24/25 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin hammaslääkärissä innokkaan nuolemisen jälkeen. Lääkäri lähetti jatkotutkimuksiin jänteessä olleen valkoisen täplän takia. No, se oli jo parantunut ja toinen lääkäri totesi hymyillen että sellaisia voi tulla jos työntää kieltä liian pitkälle. Eipä ollut tarvettaa selittää asiaa enempää kun lääkäri näytti tietävän mistä oli kyse.

Vierailija
25/25 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain nuoren naisen tavara on hyvänmakuinen. Naisen tavara hoivaa itse itsensä, mutta se tekee sen tehokkaasti vain kun nainen ja siis tavaransa on nuori, vain joitakin vuosia puberteetin jälkeen, sitten kun nainen siitä vanhenee, eli tavaransakin vanhenee, niin hoivaamisen tehokkuus alkaa alemaan, jo 25v iässä naisen tavara maistuu jo aika pahalta. Tietenkin nainen voi muokata tavaransa makua monilla tavoin, wanhat ilokaunottaret tunkevat sinne mm. mansikoita.

Höpö höpö. Samaa pimpsaa nuollut teini- iästä tänne 34- vuotiaaksi asti.Herkullista oli silloin ja herkullista on edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän