Siistit farkut ja kauluspaita on lapsen juhla-asu, ei aikuisen miehen
Farkut ja kauluspaita sopii asuksi pienelle pojalle, mutta ei todellakaan aikuiselle miehelle. Aikuisen miehen juhla-asu on puku tai irtotakki+housut tilaisuudesta riippuen. Joissain tapauksissa smokki tai saketti, mutta harvemmin tällaisia tilaisuuksia normaalilla ihmisellä on omaa vihkimistä lukuunottamatta.
Kommentit (117)
Farkut ei ole edes lasten juhla-asuja.
Mistä tässä nyt pitäisi siis keskustella?
Vierailija kirjoitti:
Farkut ei ole edes lasten juhla-asuja.
No jollain päiväkoti-ikäisellä pojalla nyt vielä menee jotkut tummat farkut ja kauluspaita juhlissa, mutta ei enää teinipojalla.
Minua taas ei kiinnosta yhtään, mitä joku ajattelee asustani. Se on enemmän hänen murheensa
Vierailija kirjoitti:
Onhan sinulla edunvalvoja?
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ei kiinnosta yhtään, mitä joku ajattelee asustani. Se on enemmän hänen murheensa
Joillakin ihmisillä ei ole käytöstapoja. Sinä olet yksi niistä.
Aikuisen naisen asu juhliin on törröhuulet ja perseen puskeminen instakuviin.
Ei kiinnosta kyllä tippaakaan. Sillä ole mitään merkitystä todellisuudessa tässä universumissa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee aina myötähäpeä kun juhlissa on aina se yksi jurpo mies joka ilmestyy paikalle kauluspaidassa ja farkuissa ja muut miehet ovat puvuissa tai irtotakeissa. Luulisi että hävettäisi, ihan sama kuin naiset kaikki olisivat juhlamekoissa mutta yhdellä reppanalla olisi jalassa jotkut äitifarkut.
He ovat sitä porukkaa, jotka eivät näe tilanteita. Eivät kiinnitä huomiota joutaviin yksityiskohtiin.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja näin keski ikäisen löllykkä tädin juhla asu on hihaton lyhyt mekko. Löllyti löllyti löllyti.
Miksi te alapeukutatte? Eikö hieman pyöreä ihminen saa olla sellainen kun on ja laittaa lyhyttä mekkoa päälle? Hyi teitä, ei me kaikki olla missejä. Vaikka nyt allit vähän heiluukin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu juhlista
No joo, Denso-Kalevin kuuskymppisille lähipubissa voi kelvata oksennustahraiset farkutkin
Ihan sama, ei kutita mun prsettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmat kuitenkin kuin sinulla. Minä en arvostele muita ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no voi kyynel.
Siniset farkut ovat nykyään seniorivaate. Mummut ja papat kulkevat "nuorekkaina" kaupungilla sinisissä farmarihousuissa, papoilla lisäksi rento pusakka- ja mummuilla vyötärömittainen piukea kevyttoppatakki ja kimallepipo.
Vierailija kirjoitti:
Tulee aina myötähäpeä kun juhlissa on aina se yksi jurpo mies joka ilmestyy paikalle kauluspaidassa ja farkuissa ja muut miehet ovat puvuissa tai irtotakeissa. Luulisi että hävettäisi, ihan sama kuin naiset kaikki olisivat juhlamekoissa mutta yhdellä reppanalla olisi jalassa jotkut äitifarkut.
Entä se mies joka ilmestyy t-paidassa, collegehousuissa ja lenkkitossuissa?
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein mistään. Pukekoot mitä lystää.. Turha kaaakattaa. Kot. Kot,kot..🤣🤣🤣🤣🤣