Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte, kun mies sanoo lapsista, että "joskus sitten" ?

Vierailija
29.09.2025 |

Olen 37 vuotias, eli en voi ajatella enää, että "joskus sitten". Dilemma on vaan se, että jos nyt jätän miehen niin todennäköisyys, että löytäisin uuden parin vuoden sisään, on lähes mahdoton. Ja kuka nyt alkaa heti suhteen alussa lapsia tietoisesti hankkimaan. Ei mies ainakaan. 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kynnyskysymys, niin lusikat jakoon välittömästi.

Vierailija
2/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani, koska itse en halua koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa kissa.

Vierailija
4/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkö mies biologiasta mitään?

Kysy suoraan että ajatteliko hankkia ne lapset sinun kanssasi vai jonkun muun. Sinulla on jo todellakin kiire, ja tuskin mieskään parikymppinen on.

Vierailija
5/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa paljon vaihtoehtojsa ole, jos itse lapsen haluat. Odottaminen ei tuossa suhteessa tilannetta paremmaksi muuta. Haettava uusi, uskon, että tapaisit kyllä samanmielisemmän. Rohkeasti vaan liikenteeseen!

Vierailija
6/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopis hyvin. En välitä mistään lapsiarjesta. Liikaa vastuuta. Pitää koko ajan kytätä. Hetkeksikään ei voi jättää yksin tai tulee joku lasu. Ennen oli helpompaa ku olin itse lapsi niin kuljettiin ympäri kyliä muiden kylän lasten kans. Saatettiin syödä naapurissa ja tulla kotoa illalla. Nyt on heti joku sossu peräs jos näin tekis.

Ja lasten läksyt pitää tehdä. Sekä kuljettaa kouluun yms. Hirvee rumba. 

Vierailija
7/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mies ainakaan. "

Olet väärässä, ap.

T. Mies

Vierailija
8/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen voi hankkia myös itsellisesti. Ilmeisesti miehesi ei lasta halua, joten possu pihalle ja klinikalle.

Vierailija
9/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on kynnyskysymys, niin lusikat jakoon välittömästi.

Juuri näin. Tuo osoittaa mieheltä todellista välinpitämättömyyttä sinua kohtaan ja varmasti se näkyy muissakin asioissa. Juokse!

Vierailija
10/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin todetaan miehelle, että kyseessä on kynnyskysymys, josta et voi joustaa ja mies menee vaihtoon heti, jos hän ei taivu.

Vierailija
11/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi miehen edes harjoitella lasten tekoa. Kun sen tekee mieli,sanoisin et haarat avaan joskus sitten.

Vierailija
12/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuo ja otat seuraavan kanssa puheeksi samatien, että olet epätoivoinen ja haluat saada lapsen NYT. Niinhän se maailma pyörii, ei ne suhteet rakkautta tarvii. Yhteisymmärrystä ja halua..

Vierailija
13/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot jo myöhässä. Mutta yritä klinikan kautta.

Vierailija
14/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys, että nykyinen miehesi haluaa lapsiasi kanssasi on olemattoman pieni. Kyllä mies tietää, että jos oikeasti haluaisi lapsia 37-vuotiaan kumppanin kanssa niin hommiin on ryhdyttävä äkimmiten. Siinä sitten hukkaat vielä useamman vuoden lisää tuon miehen kanssa ja mies ei edelleenkään ole valmis lapsiin ja sitten on vielä vaikeampaa löytää uus mies nopeasti.

Vierailija
15/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin niin että unohtaisin lasten hankkimisen ja eläisin onnellisena lopun elämäni.

Vierailija
16/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit tehdä lapsia jos haluat. Mies ei voi tehdä niitä yksin.

Vierailija
17/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin todetaan miehelle, että kyseessä on kynnyskysymys, josta et voi joustaa ja mies menee vaihtoon heti, jos hän ei taivu.

Lapsettomuutta pahempi vaihtoehto on "että mies taipuu". Miksi ihmeessä haluasit lapsellesi vastahakoisen vanhemman, joka patisteltiin, taivuteltiin ja uhkailtiin mukaan projektiin?

Vierailija
18/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tullut missään vaiheessa mieleen ennen kuin olit 37v?

Vierailija
19/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä ei ole aikaa odottaa miehen päätöstä eikä etsiä uutta kumppania. Menisin itse hedelmöityshoitoihin - yksin. Eli suhde päättyisi ja itse keskittyisin lapsentekoon.

Vierailija
20/41 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan eroaisian jos lapset olisi mulle tärkeitä. Mutta miksi olet odttanut noinkin pitkään jos haluat lapsia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme