Vinkki nuorille miehille jotka ette ole löytäneet parisuhdetta
Jos vain mahdollista, matkustelkaa! kerätkää kokemuksia ulkomailta.
Löysin itse tyttöystävän idästä yhdeltä retriitiltä ja asumme nykyään yhdessä Suomessa.
Oma kokemus:
Kyllästyin seuranhakuun kotimaassa. Suomessa käytännössä ainut mahdollisuus löytää seuraa on Tinder yms. sovellukset, koska nuoret naiset eivät halua että heitä lähestytään "livenä". Kaikki naispuoliset kaverit ovat sanoneet samaa, että heitä inhottaa jos miehet lähestyvät ja tulevat puhumaan heille töissä, salilla, kaupassa, lenkillä. Noh, Tinderissä on jokaista naista kohden on kymmenen miestä ja ainoastaan muutama prosentti miehistä voi sieltä löytää seuraa.
Onnistuin pääsemään kaksille treffeille. Eka tapaus tuijotti vaan puhelimen ruutua ja sometti koko treffien ajan ja vastasi vaan muutamalla sanalla jos kysyin jotain tai ei vastannut ollenkaan. Toisen kanssa tuntui synkkaavan ja ajattelinkin että tästä voisi tullakin jotain, mutta kun parin päivän päästä kysyin kuulumisia niin vastaus oli "ehkä parempi ettei enää tavata, ei oikein synkannut ja olit liian lyhytkin".
- Korkeasti koulutettu, vaalea 175cm pitkä ja hoikka 30+M
Kommentit (37)
Arvasin että viestisi on naisvihaa. Ei mikään ihme ettet löytänyt seuraa
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä oli naisvihaa? kerroin vain omat kokemukseni. En vihaa naisia ja kannatan tasa-arvoa.
- AP
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole kannaltasi vain hyvä, että AP:n kaltaiset 'naistenvihaajat' hakevat kumppaninsa ulkomailta? Eivät häiritse sinua sitten kadulla.
Hitsi kun näkee suakin vähemmin avuin varustettuja jätkiä ihan normaalissa parisuhteessa. Hae apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole kannaltasi vain hyvä, että AP:n kaltaiset 'naistenvihaajat' hakevat kumppaninsa ulkomailta? Eivät häiritse sinua sitten kadulla.
Voisivat lopettaa sen naisvihan ja löytää ihan normaalin suhteen kuules.
Oon ostanu tinder plussan. Koittanu mätsäillä tsiksien kans Balkanin maist. toistaseks jääny vaan luu käteen (pun intended)
Vierailija kirjoitti:
Menkää tanssikursseille ja opeltelkaa viemään. Naiset alkavat tapella teistä.
Siellä on vain mummoja jotka ovat ohittaneet seksielämäiän ja lisääntymisiän vuosikymmeniä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on vain mummoja jotka ovat ohittaneet seksielämäiän ja lisääntymisiän vuosikymmeniä sitten.
Ei niillä kursseilla, mille minä olen osallistunut. Suuri osa on vanhempaa väkeä, mutta nuoriakin on.
-eri
Niin. AP:lle sopivaa seuraa on just ne idän kolmansien maiden kouluttautumattomien maalaisperheiden lukutaidottomat tyttäret. Kaikki muut naiset maailmassa on tilanteessa, että voivat valita parempaa.
Vinkki: myös jostain syvästä Afrikasta voisi vielä löytyä lukutaidottomia naisia. Ja jenkit hakee Etelä-Amerikan viidakoista näitä trad waifuja.
Eli hait itsellesi postimyyntivaimon En nyt sillä kehuskelisi.
Vierailija kirjoitti:
Niin. AP:lle sopivaa seuraa on just ne idän kolmansien maiden kouluttautumattomien maalaisperheiden lukutaidottomat tyttäret. Kaikki muut naiset maailmassa on tilanteessa, että voivat valita parempaa.
Vinkki: myös jostain syvästä Afrikasta voisi vielä löytyä lukutaidottomia naisia. Ja jenkit hakee Etelä-Amerikan viidakoista näitä trad waifuja.
Mistä moinen oletus? Kumppanini on korkeasti koulutettu japanilainen.
- AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ajattele vain omalta kannaltani asioita. Länsimaisen naisen on huomattavasti helpompi päästä tällaisesta eroon, kun huomaa asian. Kolmansista maista tulevat altistuvat paljon kauheammalle kohtalolle.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan tanssikursseille mennään oman tyttöystävän kanssa, jonka kanssa sitten tanssitaan se koko aika. Jos se yksi sinkku jääkin tanssimaan yksikseen ensimmäisen oppitunnin ajaksi, ei hän enää palaa myöhemmile oppitunneille. Voisi toki kuvitella, että tuurilla löytää toisenlaisiakin tanssikursseja.
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkki, miksi kannattaa katsoa rajan takaa naisia: katkera narsisti, jonka ainoa ulosanti on muiden haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä kursseilla, mille minä olen osallistunut. Suuri osa on vanhempaa väkeä, mutta nuoriakin on.
-eri
Nuori naiskaveri meni tanssikurssille. Lopetti parin kerran jälkeen kun miehet lääppivät.
Mulla on parempi vinkki. Lopeta minkään parisuhteen etsiminen ja lopeta naisten jahtaaminen ylipäätään. Keskity itseesi ja tavoitteisiisi.
Tämän kun niin moni mies sisäistäisi, säästyisi monelta murheelta. Mutta niin moni mies haluaa ensin hakata päätä seinään ja yllättävän moni ei ikinä myönnä tätä itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Nuori naiskaveri meni tanssikurssille. Lopetti parin kerran jälkeen kun miehet lääppivät.
Panot yleensä haetaankin ihan eri paikasta.
Miksi tästä tuli naiset vastaan miehet keskustelu ja hirveä haukkuminen ja alapukeutus viestilleni? Annoin vain vinkin nuorille sinkkumiehille, jotka eivät ole onnistuneet löytämään parisuhdetta ja ovat sellaista etsimässä.
- AP
Itse suosittelen rap taistelua tai bomfunk mc freestylerin soittamista
ratamatafa jou