Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelijat eivät käy enää biletapahtumissa - ei ihme

Vierailija
29.09.2025 |

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011522488.html

"Opiskelijat eivät käy biletapahtumissa kuten ennen, surevat järjestävät

Opiskelijoiden rahatilanne on tiukentunut eikä heillä ole varaa käydä ulkona entiseen tapaan, sanoo Bileinsinöörit ry:n puheenjohtaja Aaro Huttula."

Kuvassa Aaro Huttula on ilman housuja, saunakuuppa munan peittona, ja alkoholia kädessä. Polvelle on tatuoitu tuoli - olen ihan 100% että Aaron mielestä on hyvä läppä kertoa, että hänen polvellaan olisi vapaa tuoli ja siihen voi neiti istua.

Just se syy, miksi itse kävin naisena teekkaribileissä tasan kaksi kertaa - ensimmäisen ja viimeisen, osuivat vielä samaan päivään. Miksi haluaisin nähdä Aaron tai kenenkään muunkaan paljaita genitaaleja vapaa-ajallani?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei hyvänen aika sentään sinua. Ensimmäinen viiko oli ns tutustumisviikko, johon oli valmiiksi tutorien suunnittelema ohjelma joka illalle, eli juomista. Tietenkään uudet opiskelijat ei siihen ala mitään omia juttuja suunnittelemaan kun eivät tiedä edes toistensa nimiä. Kyllä hänellä on muuten omat harrastukset ja menot että ei tarvitse tuohtua siellä."

Hienosti mun alkoholia käyttämätön nuoreni selvitti orientaatioviikon opiskelijatapahtumat. Oli piknikkiä ja vaikka sun mitä tapahtumaa, ja ihan alkoholittomalla linjalla siellä pystyi menemään.

Eihän hän varmaan sentään mitään esiaviollista seksiä ole mennyt harrastamaan, sus siunakkoon?

Vierailija
82/83 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei hyvänen aika sentään sinua. Ensimmäinen viiko oli ns tutustumisviikko, johon oli valmiiksi tutorien suunnittelema ohjelma joka illalle, eli juomista. Tietenkään uudet opiskelijat ei siihen ala mitään omia juttuja suunnittelemaan kun eivät tiedä edes toistensa nimiä. Kyllä hänellä on muuten omat harrastukset ja menot että ei tarvitse tuohtua siellä."

Hienosti mun alkoholia käyttämätön nuoreni selvitti orientaatioviikon opiskelijatapahtumat. Oli piknikkiä ja vaikka sun mitä tapahtumaa, ja ihan alkoholittomalla linjalla siellä pystyi menemään.

Sulla on ilmeisesti joku pakottava tarve ymmärtää väärin. Tietysti joka paikassa voi olla selvinpäin. Se on vaan jotenkin yllättävää, että edelleen tällä vuosituhannella päihteet on noissa tapahtumissa kuitenkin se tärkeä juttu, vaihtelee varmaan tiedekunnittain.

Farmasialla on aina ollut hyvät mömmöt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänskä kun nuoret kuitenkin jaksaa jonottaa lippuja tapahtumiin yliopistolla. Kävijämäärä toki saattaa olla pudonnut menneistä vuosista, kun nuoret eivät ole enää samassa mittakaavassa sosiaalisen paineen orjuuttamia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan