Kohta ilmestyy uudet k-plussa etuisuudet
Kommentit (46)
K-ryhmän pitäisi tehdä diili jonkun pankin kanssa, että saisi plussapisteet sijoitettua suoraan rahastoihin. Vastaavalla tavalla kuin S-ryhmän bonukset. K-kaupat on paljon parempia kuin S. Erot on kuten K okoomus ja S DP. Porvarien laatu vs. punikkien halpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaplussaan kurkkaaminen maanantaisin on kuin avaisi joulukalenterin. Pettymyksen tunne on usein myös sama :D
Kyllä mutta välillä epäilen että olenko joskus muka ostanut joitakin tuotteitta mitä tarjotaan koska eikä tarjoukset perustu niihin mitä on ostanut.
Voit asetuksista valita perustuuko tarjoukset ostoksiisi vai juurikin sellaisiin joita et ole ostanut. Ladattava kaikille sama.
Juu katson aina ma tarjiukset ja hyödynnän pitkin viikkoa. Kssa muutenkin halpaa, lohi yleensä 5,99€/kg tiskillä, kanapaketit 1€ ja paljon puoleen hintaan lihoja. Lisäksi käyn lidlissä. Nytkin 45€ ilmaista käyttörahaa sinne kuponkien muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Juu katson aina ma tarjiukset ja hyödynnän pitkin viikkoa. Kssa muutenkin halpaa, lohi yleensä 5,99€/kg tiskillä, kanapaketit 1€ ja paljon puoleen hintaan lihoja. Lisäksi käyn lidlissä. Nytkin 45€ ilmaista käyttörahaa sinne kuponkien muodossa.
Olen siis supertarkka hintojen kanssa, osaan ulkoa kaikki hinnat eri kaupoista. S kaupoissa käyn ääriharvoin kun on ehdottomasti kallein kauppa. Sieltä en raaski ostaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi taaskaan mennä, en osta limsaa.
Minä ostaisin jos olisi perinteinen sokeroitu tarjouksessa. Niin, olen läski ukko 183/78
Mulla on sokeroidut omaplussaetuna😁 jipii, aion ostaa. Zerot on kuraa.
Ja siellä "yhtä halvin kuin halvin"-liikkeessä 26 €.