Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLETKO LAATUTIETOINEN ?

Vierailija
12.04.2007 |

Kirjoittelin tuonne suomi24 itsetyydytys osastolle joten lisäänmpä tännekkin saman kysymyksen jos vaikka tärppäisi

Haluaisin mielipiteitä seuraavasta. Olen paljon mieheni työn vuoksi yksin ja joudun turvautumaan korvikkeisiin. Mieheni osti aikoinaan minulle ilm. silikonista valmistetun oikean näköisen sauvan joka pakkauksen mukaan 23 cm pitkä ja 6 cm paksu. No ei ole tuntunut paljon miltään vrt. miesten vehkeet. Lähinnä sattuu leikkien alussa kun mies tunkee sitä sisään ja itse en käytä sitä paljon. No nyt hän osti sellaisen ihoa muistuttavan pehmeän materiaalin joka oli pankkikuitin mukaan 20 euron paikkeilla. Tuntuu jo paljon paremmalta ja aion käyttää sitä jatkossa yksin ollessani. Katselin tässä yhtenä iltana nettiä ja tein seuraavan havainnon.

Kysymys: tietääkö kukaan mitä eroa on CYBERSKIN materiaalista valmistetulla ja näillä realistic sauvoilla joissa materiaali pehmeää kumiseosta, ilm. myös LOVESKIN kauppanimellä merkitty. Nimittäin tuo CYBERSKIN materiaalista valmistettujen hinta pyörii 50-60 euron välillä. Onko kyse samasta materiaalista. Onko kyseessä materiaali tai laatu ero vai mikä selittää tuon huiman hintaeron.

PLEASE TIETÄÄKÖ JOKU KOKEILUN / VERTAILUN SUORITTANUT? En viitsisi lähteä kauppaan kokeilemaan käsikopelolla kun nämä on muutenkin hoidettu postimyynnin kautta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi