Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on olla ei-masentunut?

Vierailija
28.09.2025 |

Niin? kerro?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ln diagnoosi eikä ole masennusta ja testin mukaan ei ole silti lääkäri ei poista diagnoosia. Joten en usko sen olevan oikea sairaus . Ainakaan kauhean vakavasti otettava kun sitä voi jakaa ilman tutkimuksia kelle tahansa. Voi olla, että jotkut on oikeasti masentuneita, mutta varmasti aika iso osa , vaan valehtelee tai hakuaa sen kun tietää sen olevan helppotie sairaslomaa tai kuntoutustukeen. 

Miten sen edes todistaa jos oikeasti on masentunut tai ei ole, kun mitään verikokeita ei ole eikä testejä ainoastaan testi joka perustuu itsereflektioon ja tuollaissa testeissä voi lähes aina vastata oman mielen mukaan. 

Oikeasti masentuneet otan osaa varmasti ihan kauhea sairaus..

Niin ja mulla on muka vaikea pitkäaikainen masennus.. :D vaikka ei tosiaan edes ole..kerran anto lääkäri ja toinen lääkäri ei sitä suostu poistamaan

Vierailija
22/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ln diagnoosi eikä ole masennusta ja testin mukaan ei ole silti lääkäri ei poista diagnoosia. Joten en usko sen olevan oikea sairaus . Ainakaan kauhean vakavasti otettava kun sitä voi jakaa ilman tutkimuksia kelle tahansa. Voi olla, että jotkut on oikeasti masentuneita, mutta varmasti aika iso osa , vaan valehtelee tai hakuaa sen kun tietää sen olevan helppotie sairaslomaa tai kuntoutustukeen. 

Miten sen edes todistaa jos oikeasti on masentunut tai ei ole, kun mitään verikokeita ei ole eikä testejä ainoastaan testi joka perustuu itsereflektioon ja tuollaissa testeissä voi lähes aina vastata oman mielen mukaan. 

Oikeasti masentuneet otan osaa varmasti ihan kauhea sairaus..

Niin ja mulla on muka vaikea pitkäaikainen masennus.. :D vaikka ei tosiaan edes ole..kerran anto lääkäri ja toinen lääkäri ei sitä suostu poistamaan

Eihän kellekään anneta skitsofrenia diagnoosiakaan kerta näkemällä ja ADHD testitkin kestää puoli vuotta..

Joten masennus on trendi sairaus joillekin ja oikeasti masentuneet ei saa apua näiden muiden takia .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla