Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki muut tuntuvat kestävän krapulaa niin hyvin?

Vierailija
28.09.2025 |

Käytin parikymppisenä joitain kertoja alkoholia mutta krapulassa olo tuntui niin pahalta etten ole halunnut enää käyttää. Selvinpäin eläessä on koko ajan sellainen ihanan seesteinen olo kun kehossa on tasainen suolanestetasapaino. Ei voi kuin ihmetellä miten niin valtava määrä ihmisiä tahallaan aiheuttavat itselleen krapulan säännöllisesti. Onkohan mulla jotain erityistä herkkyyttä alkoholin vaikutuksille kun kärsin niin paljon krapulasta. Ihan tavalliset suomalaiset saattavat kerran viikossa viettää päivän krapulassa ihan tarkoituksella.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sinulle ap kolme pointtia.

Pointti yksi, harjoittelu.

Pointti kaksi, harjoittelu, ja pointti kolme, harjoittelu.

Vierailija
2/4 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, normaalit ihmiset eivät voi noin pahoin alkoholista. Meillä on kännissä tosi hauskaa ja seuraavana päivänä vähän väsyttää. Silloin syömme pitsaa ja vähän tasoittelemme. Sitten meillä on taas tosi hauskaa. Sinä, ap, olet missannut paljon, kun olet niin heikko yksilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sinulle ap kolme pointtia.

Pointti yksi, harjoittelu.

Pointti kaksi, harjoittelu, ja pointti kolme, harjoittelu.

Nuorena tuli van vähän huono olo ja joskus oksennus. Ei ollut harjoittelun puute mutta noin 40 vuotiaana krapulat alkoi pahentua ja kestää kauan. Oksettaa mutta et oksenna ja nukkuminen on mahdotonta. Välillä hiki ja välillä palelee ja mitenkään päin ei ole hyvä olla. Parempia päihteitä kiitos. Sellaista mistä ei seuraa noin pahoja oireita.

Vierailija
4/4 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan sama! En saa myöskään alkoholista ollenkaan mitään hyvää oloa. Luonnostaan hiljaisena menen enemmän kuoreen ja tulee sellainen outo, tukkoisen flunssainen olo. Tuo tulee myös nopeasti, siis ihan parin siiderin jälkeen. Nuorena ekoina kertoina meni muisti ja sammuin ihan minimäärästä alkoholia.

Seuraavana päivänä krapulassa olen niin päänsärkyinen, pahoinvoiva ja jumissa että en voi tehdä mitään. En ymmärrä juomisen pointtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä