Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Elina Valtosen sääret sumennettiin Iranin televisiossa

Vierailija
28.09.2025 |

Liian eroottista muslimeille.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunlainen itsesuojeluvaisto pitääkin olla.

Vierailija
2/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietääkin sumentaa ne suonikohjuiset länkisääret.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En muuta pukeutumistani sen mukaan, ketä olen tapaamassa. Minulla on linja, etten esimerkiksi osallistu tilaisuuksiin, joissa edellytetään kasvojen tai hiusten peittämistä."

Tämä on Valtoselta hyvä linjaus, jota myös muiden suomalaisten naispoliitikkojen pitäisi noudattaa. Jutta Urpilainenhan esiintyi muslimikaavussa.

Vierailija
4/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa hillitä itseään, vaan sääret nähtyään ajattelee seksiä, vaikka pitäisi ajatella uskontoa, niin vikahan on miehessä, eikä naisessa.

Vierailija
5/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä parempaa kulttuuria mitä vihvassu haluaa tänne rappeutuneisiin länsimaihin.

Vierailija
6/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina Valtonen: "En muuta pukeutumistani sen mukaan, ketä olen tapaamassa. Minulla on linja, etten esimerkiksi osallistu tilaisuuksiin, joissa edellytetään kasvojen tai hiusten peittämistä."

Hyvä! Jenni Haukio lammasmaisesti käytti huivia jos oli Saulin mukana reissussa. 

Vierailija
7/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä nämä myöskään kättele naisia, koska "kunnioitus"... 

Vierailija
8/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä parempaa kulttuuria mitä vihvassu haluaa tänne rappeutuneisiin länsimaihin.

Kuulostaa ihan siltä kulttuurilta, mitä persut haluaa tänne.

Abortit pois ja media pysyköön hiljaa.

Vierailija
9/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa typerä. Juuri vihervasemmisto ajaa naisten oikeuksia, siihen kuuluu että IHAN ITSE päättää pukeutumisestaan, oli se sitten peittävää tai ei-peittävää. 

Vierailija
10/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina Valtonen: "En muuta pukeutumistani sen mukaan, ketä olen tapaamassa. Minulla on linja, etten esimerkiksi osallistu tilaisuuksiin, joissa edellytetään kasvojen tai hiusten peittämistä."

Hyvä! Jenni Haukio lammasmaisesti käytti huivia jos oli Saulin mukana reissussa. 

Onhan tuo törkeää puhetta, pitäisi ajatella musun uskonnollisia tunteita.

Ei mulla muuta.

Vierailija
11/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En muuta pukeutumistani sen mukaan, ketä olen tapaamassa. Minulla on linja, etten esimerkiksi osallistu tilaisuuksiin, joissa edellytetään kasvojen tai hiusten peittämistä."

Tämä on Valtoselta hyvä linjaus, jota myös muiden suomalaisten naispoliitikkojen pitäisi noudattaa. Jutta Urpilainenhan esiintyi muslimikaavussa.

Hyvä Elina Valtonen Kerrankin nainen paikallaan. Ja kuinka ylpeä olenkaan hänen kielitaidostaan ja itsevarmuudestaan!

Vierailija
12/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa typerä. Juuri vihervasemmisto ajaa naisten oikeuksia, siihen kuuluu että IHAN ITSE päättää pukeutumisestaan, oli se sitten peittävää tai ei-peittävää. 

Juu, ja se musun kasvohuivi on "ihan oma vapaaehtoinen valinta"...

Vierailija
13/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Iranissa. Vastenmielistä. Ei paljon naisten oikeudet kiinnostaneet, voi toki olla että Saulikin painosti pukeutumaan kaapuun. 

https://images.sanoma-sndp.fi/047ab042402e452eb314d2dfcf5ee91f.jpg/norm…

Vierailija
14/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat siis ihan justiinsa lähdössä marssille tämän tietyn kulttuurin naisen aseman puolesta?

Vierailija
15/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No osalla on, osalla ei. Jotkut käyttää Suomessa vaikka jopa oma perhe on sanonut että älä käytä. 

Vierailija
16/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla olekaan mutta on paljon heitä jotka itse sen valitsee. 

Vierailija
17/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat siis ihan justiinsa lähdössä marssille tämän tietyn kulttuurin naisen aseman puolesta?

Eivät he Mahsa Aminia tai muita islamin uhreja muista.

Vierailija
18/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niinhän ne kyseisen kaavun pitäjät perustelevat. Vaikka kyseessä on jonkin Ah med Mu ham me din tulkinta itse laaditusta satukirjasta. Mutta kymmenen pistettä Elina Valtoselle pukeutumisesta. Ja siinäpähän musut sumentelee ahdistuksissaan. Ilmeisesti liikaa seisokin vaaraa joillekin.

Vierailija
19/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? 

Vierailija
20/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei osaa hillitä itseään, vaan sääret nähtyään ajattelee seksiä, vaikka pitäisi ajatella uskontoa, niin vikahan on miehessä, eikä naisessa.

Edes iranilaisten pappismiesten itsehillintä ei kestä naisten säärten näkemistä. On noloa jos miesten oletetaan olevan täysin viettien varassa oleivia tyyppejä, minkä vuoksi naisten pitäisi pukeutua mustiin säkkimäisiin vaatteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän