Mun keho ei ole sosiaalitoimisto tai hautomo
Saan päättää mitä sillä tehdään. Haluan elää yksin. Ette myöskään pelota mua jollain #ikuisuuslogo jutullanne.
Kommentit (32)
Sinulla on päätösvalta, harrastatko seksiä vai et. Vapauden mukana tulee vastuu.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, olet "vela". 🤣
Ihan pimeitä noi teidän fanaattiset jutut aina täällä. Äitiys on upea ja maailman luonnollisin asia, ei olisi sinuakaan ilman äitiäsi. Ei äidit ole mitään hautomoja, äiti on vielä vanhanakin, raskaus kestää vain 9kk.
Kenenkään ei tietenkään ole pakko raskautta viedä loppuun asti, ellei halua. Mutta äitiyttä harva on katunut, jos on lapsen saanut. Kyllä se on vaan hienoa ja oma lapsi tuo enemmän merkitystä elämään kuin mikään muu voisi ikinä tuoda. Mummous on lisäksi sellainen kirsikka kakun päällä, että silloin leijut jo taivaissa jos sen saat kokea. Ihaninta mitä voi olla. Onneksi sellainen asia on olemassa siinä iässö, kun valoa ei enää näy tunnelin päässä, sitten yhtäkkiä saatkin lapsenlapsen ja valoa on enemmän kuin ikinä on ollut!! 🥰
En usko sanaakaan tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Lasten hankkiminen on luonnollista ja hauskaa ja se kuuluu elämään.
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä ja itsekkyydestä.
Daadaa iigori
Vierailija kirjoitti:
Ei nisäkkäät haudo. Vai oletko matelija?
Öhö öhö. Olinpas nyt hauska ja nokkela
Vierailija kirjoitti:
Lasten hankkiminen on luonnollista ja hauskaa ja se kuuluu elämään.
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä ja itsekkyydestä.
Hauskuus siitä on kyllä aika kaukana, eikä kenenkään ole tosiaankaan pakko tehdä lapsia vain siksi, että ne sitten joskus elättäiusivät näitä lehmiä ja synnytyskoneita
Vierailija kirjoitti:
Miten vietät joulusi? Lasten kanssa?
Tonttusisarusten kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Miten vietät joulusi? Lasten kanssa?
Juu, joulua ei voi viettää kuin vain lasten kanssa, heti kun ne muuttaa pois kotoa, niin elämä on ohi
Velakateus ketju jälleen tulilla. 🔥
Lestailijat kiljuu taas, että on pakko tehdä lapsia, kun saunatonttu määrää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pimeitä noi teidän fanaattiset jutut aina täällä. Äitiys on upea ja maailman luonnollisin asia, ei olisi sinuakaan ilman äitiäsi. Ei äidit ole mitään hautomoja, äiti on vielä vanhanakin, raskaus kestää vain 9kk.
Kenenkään ei tietenkään ole pakko raskautta viedä loppuun asti, ellei halua. Mutta äitiyttä harva on katunut, jos on lapsen saanut. Kyllä se on vaan hienoa ja oma lapsi tuo enemmän merkitystä elämään kuin mikään muu voisi ikinä tuoda. Mummous on lisäksi sellainen kirsikka kakun päällä, että silloin leijut jo taivaissa jos sen saat kokea. Ihaninta mitä voi olla. Onneksi sellainen asia on olemassa siinä iässö, kun valoa ei enää näy tunnelin päässä, sitten yhtäkkiä saatkin lapsenlapsen ja valoa on enemmän kuin ikinä on ollut!! 🥰
Itse kuulostat paljon fanaattisemmalta.
Kannattaa lopettaa tuon sinuakaan ei olisi ilman äitiäsi-argumentin käyttö, sillä osoittaa oman yksinkertaisuutensa. Se ei ole edes heittona hyvä, koska ei se toinen voinut mitenkään omasta syntymisestään päättää, tai antaa siihen suostumusta.
Tänne synnytään vastoin suostumusta, ja nimenomaan sen äidin itsekkäiden syiden takia (=minä halusin lapsen, minä halusin kokea äitiyden, minä halusin täydentää perheeni lapsella, minä halusin elämääni sisältöä, listaa voisi jatkaa loputtomiin.).
Et tajuakaan, kuinka itsekkäiltä ja kapea-alaisilta sinun ilonaiheesi vaikuttavat.
Mutta parempi ettet tiedä kaikista niistä mahdollisuuksista ja vapauksista, mitä lapsettomalla on. Olet niin rajoittunut kapsiteetiltasi, että tuskin ymmärtäisit kuitenkaan.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta elämäni valo ei tule spermasta. Kiitos vaan
Onkin varsinainen spermanryystäjä tuo.
Oletko käärme?