Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostan seksiä 36-vuotiaalla Tonilla ei ole kumppania. Siksi hän ostaa seksiä.

Vierailija
28.09.2025 |

Ihan fiksua, paljon helpommalla pääsee naisasioissa ja tulee pidemmän päälle yleensä myös halvemmaksi kuin vaimo.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/85c10044-dd32-4852-b417-21ca915499e0

Kommentit (732)

Vierailija
701/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osaavathan ammattinäyttelijätkin esittää roolisuorituksia niin hyvin, että saavat siitä Oscarin :)

Jos toimeentulo riippuu mahdollisimman hyvän tyttöystävän larppaamisesta, niin siinä työssä pitääkin tähdätä 5 tähden tyttöystäväkokemukseen, huvitti itseä tai ei, tai kiinnosti se mies oikeasti tai ei.

Tyhmimmät ottavat tämän tosissaan, kuten jotkut lääkärisarjoja katsovat, jotka menevät selittämään terveysongelmiaan sille lääkäriä näytelleelle näyttelijälle, koska tämähän ON lääkäri, ihan telkkarissa!"

Toisaalta tulee mieleen että ehkä koko puuhassa on lopulta aina kyse jonkinlaisesta teeskentelystä. Nainen joko teeskentelee saadakseen haluamans poikaystävän, tai saadakseen rahaa. Syy on eri, performanssi on sama

Vierailija
702/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko tuota juttua laisinkaan? Tonihan nimenomaan sanoo, ettei mitään kohtaamisia naisten kanssa synny, miten tällöin voisi mitään "puhtautta" edes "vaatia", kun ei ole keneltä vaatia? Samaistun "Toniin" 100% , itselläkin muutama vakkarinainen kenen luona toisinaan käyn. Naisilta en odota tai vaadi mitään, eivätkä he mitään minulta, se on täysin ok. Itselleni olen katkera, jos jollekin.

Miksi pitää käydä jossain maksullisissa? Itse olen kolmekymppinen mies ja käytännössä koko aikuisikäni ollut yksin. En ole ikinä käynyt missään maksullisissa. Itse en ainakaan halua jakaa intiimejä kokemuksia jonkun tuntemattoman naisen kanssa, joka on kaikkien muidenkin miesten kanssa samaan aikaan. Ihminen pärjää ilman seksiä aivan hyvin, ei se ole mikään pakollinen tarve kenellekään.

Ei sinun ehkä tarvitse. Seksuaaliterveys on kuitenkin tunnustettu tarve, joskaan ei niin kriittinen kuten syöminen ja sen toteutus on yksilöllistä. Minun -ja Tonin- pointti on kuitenkin se, että jos minulla on tarve ja joku on sen valmis kaupallisesti tyydyttämään, niin miksi jotkut annemoilaset ja monet täällä kokee tarpeelliseksi tulla kertomaan, miten väärin se on? Toki kaikkien maailmankuva ei ole näin liberaali, mutta argumentoikaa faktoin, sen sijaan että tulee näitä unisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 37v mies enkä ole ikinä koskenut naiseen seksuaalisella tavalla. En ole katkeroitunut vaan ihailen ja arvostan naisia. Naisen läheisyyden, kosketuksen ja seksin kaipuu on tietenkin valtava ja välillä lähes sietämätön. En ole mikään instababejen tai vain nuorien naisten kuolaaja vaan ihan kaikenikäiset naiset ovat minusta kauniita.

Olen harkinnut kyllä maksullisissa käymistä mutta en ole siihen vielä sortunut.. minulla on vain oma henk. koht ongelma eli ylipaino joka estää minua tällä rintamalla. En halua ylipainoisena lähestyä naisia, en edes maksullisia. Tiedän kyllä että varmasti moni nainen hyväksyisi minut tämmöisenä kuin olen mutta kun kyse on siitä että ensin pitäisi arvostaa itseä ennekuin hankkii kumppanin.

Vierailija
704/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirathan runkkaa kaiken aikaa. Tai ne nuolee itteänsä ja syö spermansa

Kaikki kädelliset vetää kanssa jatkuvasti käteen. Ei tuo oo todellakaan mitenkään ihmiselle ainutlaatuista.

Delfiinien on todettu käyttävän mm. kuolleita kaloja tekopilluina.

En tiedä pitäskö tästä nyt luontoa syyttää vai ketä. Ihmisapinat nyt ylensä sentäs älyää tehdä tuon piilossa muilta

Delfiineistä tuli mieleen

https://en.wikipedia.org/wiki/Margaret_Howe_Lovatt#Complications

Tää vankeudessa pidetty delfiini, jotka tutkija päätyi lopulta runkkaamaan kun ei jaksanut sen kiimailuja.

"It wasn't sexual on my part. Sensuous perhaps. It seemed to me that it made the bond closer. Not because of the sexual activity, but because of the lack of having to keep breaking. And that's really all it was. I was there to get to know Peter. That was part of Peter ... It would just become part of what was going on, like an itch, just get rid of that scratch and we would be done and move on.""

Vierailija
705/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko tuota juttua laisinkaan? Tonihan nimenomaan sanoo, ettei mitään kohtaamisia naisten kanssa synny, miten tällöin voisi mitään "puhtautta" edes "vaatia", kun ei ole keneltä vaatia? Samaistun "Toniin" 100% , itselläkin muutama vakkarinainen kenen luona toisinaan käyn. Naisilta en odota tai vaadi mitään, eivätkä he mitään minulta, se on täysin ok. Itselleni olen katkera, jos jollekin.

Miksi pitää käydä jossain maksullisissa? Itse olen kolmekymppinen mies ja käytännössä koko aikuisikäni ollut yksin. En ole ikinä käynyt missään maksullisissa. Itse en ainakaan halua jakaa intiimejä kokemuksia jonkun tuntemattoman naisen kanssa, joka on kaikkien muidenkin miesten kanssa samaan aikaan. Ihminen pärjää ilman seksiä aivan hyvin, ei se ole mikään pakollinen tarve kenellekään.

Ei sinu

Jos sinulla on tuollainen pakonomainen tarve, niin miksi et hommaa puolisoa? Miksi haluat maata naisen kanssa rahasta, joka on kaikkien muidenkin miesten kanssa samaan aikaan, kun voisit olla puolison kanssa ilmaiseksi ja hän olisi vain sinun kanssa? Äläkä rupea selittämään, ettet löydä puolisoa. Maailmassa on 4 miljardia naista. Kyllä sieltä joku sopiva varmasti löytyisi. Kuten sanoin, Filippiineillekin voi lähteä etsimään. Niin mun frenditkin on tehny ja on sieltä löytäny vaimon.

Vierailija
706/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs muutakaan siinä sitten voi tehdä, jos ei halua koko elämäänsä olla ilman naisen kosketusta?

Miksi et hae jostain Filippiineiltä vaimoa, jos Suomesta ei kerran löydy? Mun miespuolinen frendi eli melkein 40-vuotiaaksi asti sinkkuna Suomessa. Sitten totesi, että täältä tuskin löytyy ikinä vaimoa. Sitten alkoi katsella ulkomailta ja meni alle vuosi, niin oli jo löytänyt Filippiineiltä vaimon. Tiedän yhden toisenkin miehen, joka tuolta haki puolison.

En ikinä lähtis yli 100 km päästä etsimään seuraa ja sekin on siinä ja tässä. Itse en ole muuttamassa talostani enkä usko että kukaan nainen muuttais mun takia, vielä vähemmän jostain toiselta puolen maailmaa ainakaan rakkauden takia. Eri asia on ostaa nainen jostain Aasiasta mitä ite en tekis koska se on vielä kalliimpi vaihtoehto kuin suomalainen

Aika oudot rajoitteet sulla. Mistä tuo 100 km ede tulee? Monet suomalaisetkin pariutuu keskenään paljon pidempien etäisyyksien päähän. Ei mun frendit ainakaan mitään vaimoa ostanu. Ihan tavallisia duunareita ovat ja netin kautta tutustuivat alun perin aasialaisiin vaimoihinsa. 

Vierailija
707/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän seksiä osta kuin narsistit, psykopaatit ja sosiopaatit.

Vierailija
708/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika totta. Ei normaalin psyykkeen omaava mies osta seksiä keneltäkään. 

Vierailija
709/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks seksin ostaminen herättää sussa noin vakavia raivon tunteita?

Vierailija
710/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kamppailulajien uranuurtaja Auvo Niiniketo kirjoitti joskus vuonna miekka ja kypärä kirjan, jossa yhdellä sivulla vertaili sitä, että mitä kaikkia liikkeitä eri lajeissa harjoitellaan. Nyrkkeilyssä esim. lyöntien torjunnat, lyönnit nyrkillä päähän ja kehoon jne. ja sitten jujutsussa oli hirveästi eri juttuja kuten mattokamppailu, pienten nivelten manipulaatio, asetorjunnat jne.

Kokonaisvaltaiseen miehen seksuaalisuuteen kuuluu paljon asioita ja nyrkkeilyn tapaan maksullisissa käyminen tyydyttää muutamaa tarvetta eli näkemisen tarvetta ja koskettamisen tarvetta. Se on yksipuolinen kokemus seksuaalisuudesta, mutta monen mielestä parempi kuin ei mitään. 

Monet seksuaaliset kokemukset ovat avoimia vain miesmalleille ja naisille. Havainnollistamiseksi laitan ne rinnakkain kamppailulajien juttujen kanssa:

-puolustautuminen useampaa vastustajaa vastaan = ryhmäseksi

-asetorjunnat = kumppanin halu kuvata sinua tai ihailla sinua taiteen kautta esim. runoilla ja piirroksilla

-pystypaini = kyky tulla kumppanin ihailemaksi myös silloin, kun seksistä ei ole erikseen sovittu tai et jännitä jokaista lihasta, ole näkyvästi kiihottunut jne.

-potkut = kyky kiihottaa kumppania uteliailla kysymyksillä, saada tämä syttymään kosketuksesta vaatteiden läpi ja kyky saada hänet sanomaan, että kaikki mitä teet on söpöä ja ihmeellistä

Naisille ja miesmalleille on tarjolla kaikenlaista "vapaaottelua". Jos kalju mies on väärässä paikassa väärään aikaan, se olikin sitten siinä. Jos tukkamiehellä onkin lyhyt penis, se olikin sitten siinä jne. 

Vierailija
711/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 37v mies enkä ole ikinä koskenut naiseen seksuaalisella tavalla. En ole katkeroitunut vaan ihailen ja arvostan naisia. Naisen läheisyyden, kosketuksen ja seksin kaipuu on tietenkin valtava ja välillä lähes sietämätön. En ole mikään instababejen tai vain nuorien naisten kuolaaja vaan ihan kaikenikäiset naiset ovat minusta kauniita.

Olen harkinnut kyllä maksullisissa käymistä mutta en ole siihen vielä sortunut.. minulla on vain oma henk. koht ongelma eli ylipaino joka estää minua tällä rintamalla. En halua ylipainoisena lähestyä naisia, en edes maksullisia. Tiedän kyllä että varmasti moni nainen hyväksyisi minut tämmöisenä kuin olen mutta kun kyse on siitä että ensin pitäisi arvostaa itseä ennekuin hankkii kumppanin.

Huokaisin kovaan ääneen lukiessani tekstiä. Olet joko miestä esittävä nainen tai täysin harhainen mies, joka todennäköisesti ujostelee ulkonäköään ja yrittää itsensä harmittomaksi tekemällä saada pientä platonista hyväksyntää. 

Voit kyllä saada kädenlämpöistä validaatiota hakkaamalla kiveksiäsi pajavasaralla ja kertomalla, miten mummot ovat kauniita, mutta seksiä ja intohimoa saadaan ulkonäöllä ja olemalla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. "Hyvä luonne" on plussaa ja ruman tai lyhyen miehen "ihana luonne" vain raivostuttaa naisia, jotka haluavat antaa sinulle pakit, mutta eivät saa kiinni mistään moraalisesta viasta, jolla voisivat perustella pakkinsa vaikuttamatta pinnalliselta. 

Vierailija
712/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että tuodaan taas julki mitä ne miehet naisista haluavat. Toivottavasti kaikki naiset sisäistävät tämän tiedon 100% ja act accordingly.

Kaikkia meitä ei teidän pillut kiinnosta. Ja hitaat ajatukset.

Vierailija
713/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persauksiten ratkaisu, joilla ei ole varaa parisuhteeseen tuollainen maksullisten käyttö.

Vierailija
714/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää käydä jossain maksullisissa? Itse olen kolmekymppinen mies ja käytännössä koko aikuisikäni ollut yksin. En ole ikinä käynyt missään maksullisissa. Itse en ainakaan halua jakaa intiimejä kokemuksia jonkun tuntemattoman naisen kanssa, joka on kaikkien muidenkin miesten kanssa samaan aikaan. Ihminen pärjää ilman seksiä aivan hyvin, ei se ole mikään pakollinen tarve kenellekää

Minä ostan palvelun 30-60min ajaksi. Vain sen ajan tapahtumat kiinnostavat minua. Kuinkan monen muun asiakkaan kanssa nainen makaa päivässä/viikossa/vuodessa, ei kuulu minulle.

Eikä sitä naista niin vaan hommata, tarvitaan myös vastapuolen suostumus, ainakin Suomessa.

Tarvitaan myös kohtaaminen naisen kanssa, jotta jokin romanttinen kipinä saa mahdollisuuden syttyä. Minulta puuttuu molemmat, en kuulu siihen sarjaan miehiä, jotka ovat kelvollisia lyhyeen tai pitkään parisuhteeseen. Jos nyt pitäisi lähteä "hommaamaan nainen", tietäisin ehkä minne lähteä, mutta en tietäisi mitä siellä tehdä. Kyse ei ole siitä, ettenkö minä löytäisi, kyse on siitä etten minä kelpaa, ja se on ihan oikein. Tuskin naisilla Filippiineilläkään on niin huono miesmaku, että ryhtyisivät kanssani suhteeseen, ja jos olisi, niin en sellaiseen naiseen voisi ikinä luottaa.

Vierailija
715/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että tuodaan taas julki mitä ne miehet naisista haluavat. Toivottavasti kaikki naiset sisäistävät tämän tiedon 100% ja act accordingly.

Kaikkia meitä ei teidän pillut kiinnosta. Ja hitaat ajatukset.

Ei monilla twinkkilutkillakaan ole kovin paljon järkeä päässä, ja ne kyllä kiinnostaa. Entinen työparini oli nainen, tekniikan tohtori ja itseäni varmaan 20 äo-pistettä älykkäämpi. Toki poikkeus, naisilla äo-keskiarvo on jokseenkin sama kuin miehillä, mutta datapisteet ovat enemmän mediaanin suuntaan, Gaussin käyrä on jyrkempi. Miehillä se on litteämpi, ja ääripäissä on enemmän hajontaa.

Mikä siiten nappaa seksuaalisesti, valosapelin huitominen fedora päässä vai kenties futanari anime?

Vierailija
716/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:No nyt olet asian ytimessä. Voi kumpa miehet lypsäisivät pallinsa samalla tavalla kuin käyvät paskalla. Tekemättä siitä yhtään sen suurempaa numeroa kuin on tarvis. Niin ne naisetkin laskevat kuukautisverensä joka kuukausi, ihan ilman mitään draamaa ja sekoilua, toisin kuin miehet. Voi teitä.

Jotain seksuaalista tuossa on kun puhut pallien lypsämisestä tuolla tavalla. Hyh

Tulisitpa lypsämään mun palleja ja kauhistelemaan mun siementä

Olet sairas pedofiili

Ilmiselvä provo tämä on. Miksi menet baittiin?

Ensin puhuu tuotantoeläimistä, miesten teurastamisesta ja kastraatiosta, sitten tisuliinin imuttamisesta ja vauvaorkuista. Arvailuksi jää ruudun takaa, mutta kirjoitustapa viittaa enemmän mieheen kuin naiseen. Todella häiriintyneeseen sellaiseen.

Vierailija
717/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää käydä jossain maksullisissa? Itse olen kolmekymppinen mies ja käytännössä koko aikuisikäni ollut yksin. En ole ikinä käynyt missään maksullisissa. Itse en ainakaan halua jakaa intiimejä kokemuksia jonkun tuntemattoman naisen kanssa, joka on kaikkien muidenkin miesten kanssa samaan aikaan. Ihminen pärjää ilman seksiä aivan hyvin, ei se ole mikään pakollinen tarve kenellekää

Minä ostan palvelun 30-60min ajaksi. Vain sen ajan tapahtumat kiinnostavat minua. Kuinkan monen muun asiakkaan kanssa nainen makaa päivässä/viikossa/vuodessa, ei kuulu minulle.

Eikä sitä naista niin vaan hommata, tarvitaan myös vastapuolen suostumus, ainakin Suomessa.

Tarvitaan myös kohtaaminen naisen kanssa, jotta jokin romanttinen kipinä saa mahdollisuuden syttyä. Minulta puuttuu molemmat, en kuulu siihen sarjaan miehiä, jotka ovat kelvollisia lyhyeen tai pitkään parisuhteeseen. Jos nyt pitäisi lähteä "hommaamaan nainen", tietäisin ehkä minne lähteä, mutta en tietäisi mitä siellä tehdä. Kyse ei ole siitä, ettenkö minä löytäisi, kyse on siitä etten minä kelpaa, ja se on ihan oikein. Tuskin naisilla Filippiineilläkään on niin huono miesmaku, että ryhtyisivät kanssani suhteeseen, ja jos olisi, niin en sellaiseen naiseen voisi ikinä luottaa.

Vierailija
718/732 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalaare tää palstan foorumi bugaa kaikki vastaukset saman lainauksen alle.

Vierailija
719/732 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persauksiten ratkaisu, joilla ei ole varaa parisuhteeseen tuollainen maksullisten käyttö.

Persaukiset maksaa seksistä. Jokin tässä naisen logiikassa mättää ...

Vierailija
720/732 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin kysyn Tonilta ja muilta hänen kaltaisiltaan miehiltä. Jos ette löydä vaimoa Suomesta, niin miksi ette hae ulkomailta? Todennäköisesti ne prostituoidutkin on ulkomaalaistaustaisia, joiden kanssa olette, niin miksei ulkomaalainen kävisi sitten vaimoksikin?