Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin on vaikea tajuta että kaikki meistä ei vaan halua lapsia?

Vierailija
28.09.2025 |

Syntyvyydestä jankataan jatkuvasti mutta kukaan ei vaan ymmärrä että kaikki ei vaan halua tehdä lapsia. Itse en halua lapsia tälläiseen maahan, lapsia tekisin jos tämä maa olisi täysin erilainen mitä se nyt on. Ettekö te tajua että tänne pitäisi tehdä merkittäviä uudistuksia että lapsia syntyisi? 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomilla on yksinäinen vanhuus!

Lapsetko on ainoita ihmisiä vanhuudessa? Kyllä minulla ainakin on paljon hyviä ystäviä. Pystyn myös maksamaan oman hoivani vanhuudessa, jos sinne saakka saan elää ja hoivapalveluita silloin on.

Mulla ei ole kumpaakaan, ei ystäviä eikä rahaa. Lapsia on mutta en halua olla heille taakaksi vanhana, ennemmin hyppään vaikka sillalta junan eteen sitten kun toimintakykyni alenee. M42

Juuri näin. En minäkään halua olla taakkana lapsilleni. 

Vierailija
22/37 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ja kokkareet katsokoot peiliin, jos lastenteko ei houkuttele nuoria ihmisiä tässä maassa. Vihamielisyys, vihamielisyys, vihamielisyys. Sen päälle elämisen mahdollisuuksien kiristäminen. Purran ivanauru tähän päälle.

Maybe in the better world.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua lapsia ap?

Eri.  Purra leikkasi niin paljon että en voi tähän köyhyyteen  tehdä lapsia.  

Vierailija
24/37 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut voivat tehdä lapsia tähän köyhyyteen niin paljon kun perse kestää...🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
25/37 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus on vähän niin kuin vegaanius, sitä toitotetaan kaikissa asiayhteyksissä ja kovaan ääneen. 

Vierailija
26/37 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs helvetin tenttiajat sinä moukka olet.  😝😝😝🤣🤣🤣🤣

Vierailija
27/37 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en mitenkään ymmärrä nykyajan vioittuneita yksilöitä, jotka eivät biologian nimissä tuota jälkeläisiä. Ehkä vapaaehtoisesti lapsettomat ovat joku kiero evoluution tuotos, tarkoituksena suitsia globaalia liikakansoitusta.

Taidat itse olla vioittunut, kiero evoluution tulos. Kommenttisi kertoo, että mahdollisesta biologisesta kompetenssistasi huolimatta on yläpäässä jokin älyllisen ymmärryksen pala jäänyt puuttumaan.

Vierailija
28/37 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sinun migreeni.  Nyky hallituksen leikkauksiin kukaan tee lapsia.

Vierailija
29/37 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla joku tosi tärkeä ihminen, joka ei tuota ymmärrä ap ja siitä tulee riitaa? Esim. Puoliso? 

Muille asiahan ei edes kuulu 

Vierailija
30/37 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa ajateltaisiinkin, että onko niihin lapsiin varaa. Moni ei ajattele ja hankkii niitä kuitenkin.

Vierailija
31/37 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ja kokkareet katsokoot peiliin, jos lastenteko ei houkuttele nuoria ihmisiä tässä maassa. Vihamielisyys, vihamielisyys, vihamielisyys. Sen päälle elämisen mahdollisuuksien kiristäminen. Purran ivanauru tähän päälle.

Maybe in the better world.

Persut voivat tehdä lapsia tähän köyhyyteen niin paljon kun perse kestää.  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
32/37 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsetko on ainoita ihmisiä vanhuudessa? Kyllä minulla ainakin on paljon hyviä ystäviä. Pystyn myös maksamaan oman hoivani vanhuudessa, jos sinne saakka saan elää ja hoivapalveluita silloin on.

Mulla ei ole kumpaakaan, ei ystäviä eikä rahaa. Lapsia on mutta en halua olla heille taakaksi vanhana, ennemmin hyppään vaikka sillalta junan eteen sitten kun toimintakykyni alenee. M42

Juuri näin. En minäkään halua olla taakkana lapsilleni. 

Ikääntyviä tuntuu olevan kahdenlaisia, niitä jotka eivät halua olla vaivoiksi, ja tekevät muutokssia hyvissä ajoin, ettei perillisille jäisi vaivaa. Myyvät omakotitalon, karsivat ylimääräiset kamppeet ja muuttavat palvelujen lähelle elämäntilanteeseen sopivaan vuokra-asuntoon.

Sitten on toinen ääripää, joka luottaa muutenkin ruuhkavuosia elävien lastensa avun varaan ja jopa heittäytyy vähän avuttomammaksi kuin oikeasti olisivatkaan. Pitävät kynsin hampain kiinni aivan liian suuresta sunnosta lumitöineen ja ruohon leikkauksineen, jota itse ei mitenkään voi tehdä, mutta oletetaan että lapset ne kipaisevat tekemään heti eikä myöhemmin.

Vierailija
33/37 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en mitenkään ymmärrä nykyajan vioittuneita yksilöitä, jotka eivät biologian nimissä tuota jälkeläisiä. Ehkä vapaaehtoisesti lapsettomat ovat joku kiero evoluution tuotos, tarkoituksena suitsia globaalia liikakansoitusta.

Taidat itse olla vioittunut, kiero evoluution tulos. Kommenttisi kertoo, että mahdollisesta biologisesta kompetenssistasi huolimatta on yläpäässä jokin älyllisen ymmärryksen pala jäänyt puuttumaan.

Mitä veikkaat, onko mulla lapsia?

Vierailija
34/37 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutijankuti. Kuka ei tajua?. Mikä ihmeen lapsettomien vuodatuspalsta tästä on tullut, luulisi että olis viimeinen foorumi johon tulette jankuttamaan.

Ollaa ihan vapaasti lapsettomia, ei siitä tarvitse niin suurta numeroa tehdä. Itsekin tunnen useampia lapsettomia, mutta eivät ne ole ikinä asiasta numeroa tehneet. Onko tämä "velailu" joku uusi trendi taas, jolla tunnetaan itsensä erityisiksi, muista poikkeaviksi ja paremmiksi.. Vähän kuin kaikki sukupuolisekoilijat, huomiota vain haetaan. Mun ikäiset(5kymppiset) tai vanhemmat lapsettomat, ei ole ikinä asialla ratsastaneet. Lapsettomuus on normaali asia ihmislaumoissa, kaikilla ei omia lapsia ole, vaikka enemmistöllä on. Ei se ole yhtään uusi ilmiö tai mitään erikoista, tuo lapsettomien  jankutus tällä palstalla on noloa. Saati se jos haukutaan äitejä ja/tai lapsia täällä, sitäkin näkyy "veloilta", ei ole enää normaalia se käytös. 

Vierailija
35/37 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien lapset välitä vanhemmistaan. Siinäpä ajatuksen tynkää kaikille.

Oleellisempi ajatuksen tynkä on se etteivät kaikki vanhemmat välitä lapsistaan. Hylkääminen alkaa aina siitä.

Yleensä näin päin se menee.

Vierailija
36/37 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin monia asioita, mitä ihmiset eivät mielestämme tajua. Ihmisellä on oikeus ajatella mitä haluaa eri asioista, ei tämäkään sen kummempi asia ole. 

En vaivaisi päätäni sillä, tajuavatko ihmiset ratkaisujani. Oikeastaan ratkaisuni eivät edes hetkauta ketään. Ei myöskään kannata ottaa liian vakavasti ihmisten puheita.

Vierailija
37/37 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankutijankuti. Kuka ei tajua?. Mikä ihmeen lapsettomien vuodatuspalsta tästä on tullut, luulisi että olis viimeinen foorumi johon tulette jankuttamaan.

Ollaa ihan vapaasti lapsettomia, ei siitä tarvitse niin suurta numeroa tehdä. Itsekin tunnen useampia lapsettomia, mutta eivät ne ole ikinä asiasta numeroa tehneet. Onko tämä "velailu" joku uusi trendi taas, jolla tunnetaan itsensä erityisiksi, muista poikkeaviksi ja paremmiksi.. Vähän kuin kaikki sukupuolisekoilijat, huomiota vain haetaan. Mun ikäiset(5kymppiset) tai vanhemmat lapsettomat, ei ole ikinä asialla ratsastaneet. Lapsettomuus on normaali asia ihmislaumoissa, kaikilla ei omia lapsia ole, vaikka enemmistöllä on. Ei se ole yhtään uusi ilmiö tai mitään erikoista, tuo lapsettomien  jankutus tällä palstalla on noloa. Saati se jos haukutaan äitejä ja/tai lapsia täällä, sitäkin näkyy "veloilta", ei ole enää normaalia se käytös. 

Juuri näin. Voi aikoja, voi (käytös)tapoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi